Ja, oculaire migraine. Noteer dat.quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:29 schreef TrenTs het volgende:
Het klinkt een beetje als "oculaire migraine"...
En wat is dat?quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:29 schreef TrenTs het volgende:
Het klinkt een beetje als "oculaire migraine"...
Exact zoals jij dat omschrijft, eerst hoofdpijn, dan de vlekken zien en ziek worden.quote:
Weet je toevallig ook wat een goede manier is om je migraine te verminderen, paracetamol heeft niet echt effect.quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:03 schreef Woessssj het volgende:
Stress is een goede migraine-opwekker ja..
Een sterkere pijnstiller (ik heb Nurofen 400) en slapen. Soms als ik misselijk ben en ik moet overgeven gaat het ook over.quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:06 schreef lpg het volgende:Weet je toevallig ook wat een goede manier is om je migraine te verminderen, paracetamol heeft niet echt effect.
Help toch geen zier. Het enige wat zo iemand zegt, is: "neem maar een asperientje en duik lekker e bed in" en ben je tig euro's armer voor iets wat je van te voren al weet . . .quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:25 schreef Copycat het volgende:
Het slimste lijkt me sowieso eens bij je huisarts aan te kloppen.
je bed ingaan en slapen is de allerbeste remedie.quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:06 schreef lpg het volgende:
[..]
Weet je toevallig ook wat een goede manier is om je migraine te verminderen, paracetamol heeft niet echt effect.
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:10 schreef Alicey het volgende:
Het zou er mee te maken kunnen hebben. Migraine heeft te maken met bloedvaten die uitzetten/krimpen, wat weer een gevolg kan zijn van veranderde hartslag en bloeddruk, wat weer een gevolg kan zijn van hoe je je voelt..
quote:
Wordt m'n migraine alleen erger van, als ik het zo ziequote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:01 schreef Ynske het volgende:Ingredients
Migrastick contains 100% essential oils, Peppermint and Lavender
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |