Bovendien speelt hij de laatste weken ook af en toe en scoort hij ook. Dan kan er wel een nieuwe spits komen, maar zo hopeloos is je situatie dan toch nog niet?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 08:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..].
Misschien denkt hij zich alsnog te kunnen bewijzen.
Anyway, er is uberhaupt nog geen club dus dan is weggaan sowieso moeilijk.
word verhuren let maar op...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:50 schreef Robar het volgende:
Ik vraag me ook heel sterk af met welke oplosing Ajax komt voor dit spitsenprobleem . . .
Het zal me niets verbazen als ze weer precies de verkeerde keuzes maken.
Voetbalzonequote:AC Milan-verdediger Jaap Stam zou volgens verscheidene bronnen in december een gesprek hebben gehad met de leiding van Ajax. De oud-international ontkent dat het over een transfer ging, maar liet eerder al wel weten vanwege zijn gezin graag naar Nederland terug te willen keren. Het lijkt er dus op dat PSV er een geduchte concurrent bij heeft om de Kampernaar aan te trekken.
''Ik kwam daar alleen voor een kopje koffie,'' meldt Stam over zijn bezoek in de Amsterdam Arena. De verdediger speelt momenteel bij AC Milan, maar krijgt van trainer Carlo Ancelotti volledige medewerking mocht hij besluiten terug naar zijn geboorteland te gaan.
''We proberen Stam ook nog steeds binnen te halen, maar het wordt nu een stapje moeilijker omdat Ajax ook al gesprekken heeft gehad met Stam'' aldus PSV-trainer Guus Hiddink.
Wat een onzin, hij laat juist zien uit het juiste hout gesneden te zijn....quote:Op vrijdag 6 januari 2006 05:43 schreef LuukBes het volgende:
Zakkenvuller die Charisteas. Hij weet dat ie geen speelminuten krijgt en moet gaan banken. Ongemotiveerde Bogarde-wannabee als ie toch blijft. Waarom bokt ie niet op ? Ergens heen waar ie wel kan spelen.
Was ook ooit een top talent uit de jeugd. Toen hij o het punt stond door te stromen naar de A selectie zag ik het eigenlijk best in hem zittenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 08:27 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Quansah: Als ie nog voor ajax speelt wel heel snel verkopen
Ik. Doet het uitstekend.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:44 schreef BoNi het volgende:
Hoe doet Aborah het eigenlijk bij Den Bosch??
Ziet iemand hem weleens spelen?
AJax Koffie, Lekkere Koffie.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Voetbalzone!
Zondeer bronvermelding ook..
Maar wel een grappig bericht..
Kan eigenlijk niet. Net als Reiziger bij PSV, of Davids/Kluivert. Sommige dingen moet je in ere houden.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:12 schreef Fathom het volgende:
Zou toch een vreemd gezicht zijnStam in een AJAX shirt
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:12 schreef Fathom het volgende:
Zou toch een vreemd gezicht zijnStam in een AJAX shirt
Tja, maar geld is geld voor heel veel voetballers.. En stam is niet echt een PSV'er geloof ik. Die voetbalt gewoon lekker voor het geldquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:16 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Kan eigenlijk niet. Net als Reiziger bij PSV, of Davids/Kluivert. Sommige dingen moet je in ere houden.
Dat heeft ie al genoeg hoorquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tja, maar geld is geld voor heel veel voetballers.. En stam is niet echt een PSV'er geloof ik. Die voetbalt gewoon lekker voor het geld.
Dat zouden jij en ik denken jaquote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Voetbalzone!
Zondeer bronvermelding ook..
Maar wel een grappig bericht..
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:31 schreef Erwtensoep het volgende:
En op de open dag kwam Stam voor de Ajax ballonnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |