Bij sommige wedstrijden is de verkoop dan al geslotenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:54 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Toch altijd 2 weken voor de wedstrijd?
Dat was dus absoluut géén look-a-likequote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:55 schreef PyTh het volgende:
[..]
![]()
Was een mooie lookalike meer niet.
Stam komt gewoon naar PSV en niet naar ajax![]()
Pak de foto er nog maar eens bij en kijk maar goed, dat was voor 100% zeker niet de echte Jaap Stam.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:56 schreef JaWi het volgende:
[..]
Dat was dus absoluut géén look-a-like.
Maar goed, ik denk ook niet dat hij naar Ajax komt hoor, van mij hoeft het ook niet zo nodig.
quote:'Fiorentina biedt te weinig op De Jong'
Vrijdag 6 januari, door SV, Amsterdam, 11.30u GMT+01.00, La Nazione
Volgens de Italiaanse krant La Nazione heeft subtopper Fiorentina een bod van drie miljoen euro bij Ajax neergelegd om middenvelder Nigel de Jong per direct over te nemen.
Dat is een miljoen euro te weinig, want de Amsterdammers vragen volgens het medium vier miljoen euro voor De Jong. Fiorentina wil het risico niet lopen dat De Jong in de zomer transfervrij naar een andere club gaat.
Italiaanse media suggereert tevens dat Juventus FC inmiddels contact heeft opgenomen met de zaakwaarnemer van Nigel de Jong.
Ik kan hem niet inscannen hier, maar niemand dacht er anders over...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:59 schreef PyTh het volgende:
[..]
Pak de foto er nog maar eens bij en kijk maar goed, dat was voor 100% zeker niet de echte Jaap Stam.
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:07 schreef Erwtensoep het volgende:
Jezus Christus, Martin wat doe je. Die 3 miljoen moet je met beide handjes aangrijpen.
Of komt dit bericht van voetbalzone?
Hij geeft zelf toe dat ie er was.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:55 schreef PyTh het volgende:
[..]
![]()
Was een mooie lookalike meer niet.
Stam komt gewoon naar PSV en niet naar ajax![]()
als het die foto is die ik denk dat je bedoelt dan is dat 100% niet de echte Jaap Stam.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:06 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik kan hem niet inscannen hier, maar niemand dacht er anders over...
Ach, wat boeit het ook allemaal.
Laat maar lekker transfervrij vertrekken aan het eind van het seizoenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:04 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Weg doen man voor 3 mil
Die is het niet, want hij komt van een eigen camera en staat nergens op internet. Heb ook nog even met hem staan praten. En zoals Daggla zei, hij heeft het zelf toegegeven.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:15 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
als het die foto is die ik denk dat je bedoelt dan is dat 100% niet de echte Jaap Stam.
Ik heb liever dat jij een andere avater neemtquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:19 schreef s0k het volgende:
heb liever dat ze een clausule in zn contract gooien. Dat bij de volgende transfer 15% naar ajax gaat. Zoiets als bij huntelaar ook gedaan werd.
Ik heb de volgende sites al gemaild:quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik zal voetbalzone en al die andere sites een opzakken met dat Theo Janssen rond is met Feyenoord. Eens kijken of ze dat ook allemaal gaan melden.
ja maar die foto had je toch al eens in dit topic geplaatst of niet? edit: oh nee niet dus.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:18 schreef JaWi het volgende:
[..]
Die is het niet, want hij komt van een eigen camera en staat nergens op internet. Heb ook nog even met hem staan praten. En zoals Daggla zei, hij heeft het zelf toegegeven.
Maar goed, het zal wel niet!
De mogelijke transfer van dat zeug naar Rotterdam hoeft je niet hier te bespreken.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik heb de volgende sites al gemaild:
V-bal.nl
Voetbalzone.nl
Noemen jullie nog eens wat van die geruchtensites op..
gewoon vi.nl mailen met een linkje van die andere sitesquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik heb de volgende sites al gemaild:
V-bal.nl
Voetbalzone.nl
Noemen jullie nog eens wat van die geruchtensites op..
Nee, dat was een andere fotoquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:23 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja maar die foto had je toch al eens in dit topic geplaatst of niet?
en hij kan het wel zelf toegegeven hebben, maar op die foto dat was hij zeker niet.
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:23 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
gewoon vi.nl mailen met een linkje van die andere sites
Je bedoelt deze?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:23 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja maar die foto had je toch al eens in dit topic geplaatst of niet? edit: oh nee niet dus.![]()
en hij kan het wel zelf toegegeven hebben, maar op die foto dat was hij zeker niet.
Stuur maar een postzegel en je adresquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:25 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dan ben ik benieuwd naar die fotoren naar een scanner!
ren JaWi! ren!
Ik had het dus over die foto die hier al een keer geplaatst was.quote:
haha die jaquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:27 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Je bedoelt deze?
[afbeelding]
Hij lijkt er toch aardig op
(is trouwens de laatste keer dat ik het post)
Hij lijkt er inderdaad aardig op maar dat is dus de foto waarvan ik bedoelde dat het Jaap Stam niet wasquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:27 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Je bedoelt deze?
[afbeelding]
Hij lijkt er toch aardig op
(is trouwens de laatste keer dat ik het post)
Vi.nlquote:Stam tekent bij Ajax
6/1/2006 12:00
De nieuwe aanwinst van Ajax heet Jaap Stam. Hij tekende bij Ajax een contract voor 1,5 jaar. "Ik ben zeer blij met mijn nieuwe contract. Ajax miste de nodige ervaring en ik hoop dat ik mijn ervaring over kan brengen op de jongeren."
Over een mogelijke terugkeer in het Nederlands elftal was Stam kort: "Ik kom niet terug in het Nederlands Elftal, Marco doet het goed en heeft mij absoluut niet nodig. Voorlopig wil ik mij alleen maar richten op Ajax." Met de komst van Stam lijkt de deur voor Frank de Boer dichtgeslagen. Laatstgenoemde stond de laatste tijd in de belangstelling van Ajax.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |