Volgens Ajax is Babel niet goed genoeg. Anders kopen ze geen twee andere centrumspitsen binnen een halfjaar. Ook vanuit Ajax-perspectief: verkopen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:12 schreef Jajong het volgende:
[..]
Zal me jeuken wat beter is voor hem. Vanuit t perspectief van Ajax kijken bitte.
Hij is nét 19. Komop zeg.quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:14 schreef Radegast het volgende:
[..]
Volgens Ajax is Babel niet goed genoeg. Anders kopen ze geen twee andere centrumspitsen binnen een halfjaar. Ook vanuit Ajax-perspectief: verkopen.
Dat telt niet. Babel gaat niet zitten wachten totdat Ajax koopmoe is, ze blijven maar spitsen kopen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:15 schreef Da_Sandman het volgende:
NOG niet goed genoeg.
En dan heb je 2 spitsen om evt 442 mee te spelen. Gezien de medische staf bij ajax lijkt mij dat ietwat weinig....quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:27 schreef tha_dark het volgende:
Harry + Ananas weg, Babel verhuren. Dan heb je 2 spitsen voor 4-3-3, en je kan eventueel ook nog 4-4-2 spelen.
Tsja, ik wil ook nog geen afstand doen van Babel, maar Huntelaar en Rosenberg zijn ook niet de oudsten natuurlijk. Dus die zitten beiden nog wel 3 jaar bij Ajax. Dan is 't voor Babel beter om verkocht te worden, tenzij je 4-4-2 blijft spelen. Dan heb je namelijk gewoon 3 spitsen nodig. De twee Grieken mogen weg van mijquote:Op donderdag 5 januari 2006 17:16 schreef Radegast het volgende:
Dat telt niet. Babel gaat niet zitten wachten totdat Ajax koopmoe is, ze blijven maar spitsen kopen.
Haha, zo ken ik er nog een paar......quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:32 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja omdat de rest niet in vorm is, geen kans krijgt of zelfs nog niet eens bij ajax speelt
Dit zal men na raffa niet zo snel dooe denk ik zo.quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:14 schreef Radegast het volgende:
[..]
Volgens Ajax is Babel niet goed genoeg. Anders kopen ze geen twee andere centrumspitsen binnen een halfjaar. Ook vanuit Ajax-perspectief: verkopen.
Pff. Je stelt je de laatste tijd nogal heel erg negatief op hoor.quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:16 schreef Radegast het volgende:
[..]
Dat telt niet. Babel gaat niet zitten wachten totdat Ajax koopmoe is, ze blijven maar spitsen kopen.
NEC komt over 10 dagen al op bezoekquote:Op donderdag 5 januari 2006 17:21 schreef methodmich het volgende:
Babel verhuren aan NEC is prima. Moet je er wel op rekenen dat hij Ajax eind van het seizoen nog even de das omdoet met drie goals in de Arena, maar verder is het alleen maar goed als hij daar minuten kan maken. Even weg van Danny.
Tsja, dat schema is inderdaad vrij vaag; we hebben Hveen ook al 2 keer gehad....quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:24 schreef methodmich het volgende:
Zo snel al? Dan beter nog even aanhouden. NEC - Ajax was toch onlangs nog? Suf schema ook van de KNVB.
Bert speelt doorgaans varianten van 4-4-2 en 3-5-2. Maar Odonkor is toch meer een centrumspits. Altijd geweest tenminste.quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:24 schreef Radegast het volgende:
Weet iemand wat in wat voor formatie Dortmund speelt onder Van Marwijk? Als Pienaar en wellicht ook De Jong daar tekenen, valt misschien David Odonkor wel buiten de boot.
Dat zou best een goede rechtsbuiten kunnen zijn voor Ajax, lijkt me.
Oh, dat maakt bij Ajax niet uit hoorquote:Op donderdag 5 januari 2006 17:30 schreef methodmich het volgende:
Maar Odonkor is toch meer een centrumspits. Altijd geweest tenminste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |