abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33735067
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 17:12 schreef Jajong het volgende:

[..]

Zal me jeuken wat beter is voor hem. Vanuit t perspectief van Ajax kijken bitte.
Volgens Ajax is Babel niet goed genoeg. Anders kopen ze geen twee andere centrumspitsen binnen een halfjaar. Ook vanuit Ajax-perspectief: verkopen.
pi_33735092
NOG niet goed genoeg.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_33735118
Het lijkt mij inderdaad zonde om hem nu al van de hand te doen.
pi_33735133
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 17:14 schreef Radegast het volgende:

[..]

Volgens Ajax is Babel niet goed genoeg. Anders kopen ze geen twee andere centrumspitsen binnen een halfjaar. Ook vanuit Ajax-perspectief: verkopen.
Hij is nét 19. Komop zeg.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_33735135
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 17:15 schreef Da_Sandman het volgende:
NOG niet goed genoeg.
Dat telt niet. Babel gaat niet zitten wachten totdat Ajax koopmoe is, ze blijven maar spitsen kopen.
pi_33735252
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 16:27 schreef tha_dark het volgende:
Harry + Ananas weg, Babel verhuren. Dan heb je 2 spitsen voor 4-3-3, en je kan eventueel ook nog 4-4-2 spelen.
En dan heb je 2 spitsen om evt 442 mee te spelen. Gezien de medische staf bij ajax lijkt mij dat ietwat weinig....
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
  donderdag 5 januari 2006 @ 17:19:08 #82
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_33735254
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 17:16 schreef Radegast het volgende:
Dat telt niet. Babel gaat niet zitten wachten totdat Ajax koopmoe is, ze blijven maar spitsen kopen.
Tsja, ik wil ook nog geen afstand doen van Babel, maar Huntelaar en Rosenberg zijn ook niet de oudsten natuurlijk. Dus die zitten beiden nog wel 3 jaar bij Ajax. Dan is 't voor Babel beter om verkocht te worden, tenzij je 4-4-2 blijft spelen. Dan heb je namelijk gewoon 3 spitsen nodig. De twee Grieken mogen weg van mij
pi_33735297
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 16:32 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

ja omdat de rest niet in vorm is, geen kans krijgt of zelfs nog niet eens bij ajax speelt
Haha, zo ken ik er nog een paar......

Harry had 7 uit 8 geloof ik in een dramatisch spelend ajax. Dat is gewoon een goed gemiddelde, punt.
pi_33735331
Babel verhuren aan NEC is prima. Moet je er wel op rekenen dat hij Ajax eind van het seizoen nog even de das omdoet met drie goals in de Arena, maar verder is het alleen maar goed als hij daar minuten kan maken. Even weg van Danny.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_33735334
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 17:14 schreef Radegast het volgende:

[..]

Dit zal men na raffa niet zo snel dooe denk ik zo.
pi_33735349
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 17:16 schreef Radegast het volgende:

[..]

Pff. Je stelt je de laatste tijd nogal heel erg negatief op hoor.
In Southern Sun
pi_33735367
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 17:21 schreef methodmich het volgende:
Babel verhuren aan NEC is prima. Moet je er wel op rekenen dat hij Ajax eind van het seizoen nog even de das omdoet met drie goals in de Arena, maar verder is het alleen maar goed als hij daar minuten kan maken. Even weg van Danny.
NEC komt over 10 dagen al op bezoek
pi_33735465
Zo snel al? Dan beter nog even aanhouden. NEC - Ajax was toch onlangs nog? Suf schema ook van de KNVB.
www.thuisuiteten.nl
pi_33735483
Eerste thuiswedstrijd na de winterstop
pi_33735522
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 17:24 schreef methodmich het volgende:
Zo snel al? Dan beter nog even aanhouden. NEC - Ajax was toch onlangs nog? Suf schema ook van de KNVB.
Tsja, dat schema is inderdaad vrij vaag; we hebben Hveen ook al 2 keer gehad....
pi_33735699
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 00:24 schreef Radegast het volgende:
Weet iemand wat in wat voor formatie Dortmund speelt onder Van Marwijk? Als Pienaar en wellicht ook De Jong daar tekenen, valt misschien David Odonkor wel buiten de boot.

Dat zou best een goede rechtsbuiten kunnen zijn voor Ajax, lijkt me.
Bert speelt doorgaans varianten van 4-4-2 en 3-5-2. Maar Odonkor is toch meer een centrumspits. Altijd geweest tenminste.
www.thuisuiteten.nl
pi_33735777
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 17:30 schreef methodmich het volgende:
Maar Odonkor is toch meer een centrumspits. Altijd geweest tenminste.
Oh, dat maakt bij Ajax niet uit hoor
pi_33735968
Hehe
Houd van een lijntje.
  donderdag 5 januari 2006 @ 18:09:10 #94
32402 s0k
..............................
pi_33736920
harry verkopen, ananas stopt toch wel met voetbal na dit seizoen, dus die kan mooi de rest van het seizoen de bank warm houden.
En gewoon 433 gaan spelen. KJH schiet er dan lekker 2 in per wedstrijd En kan rosenberg invallen na 70 minuten om zo zijn minuten op te laten doen.
En babel lekker verhuren aan NEC, waar hij lekker veel kan spelen.
..................................................................................................................................................
pi_33736957
Waarom gaat Harry stoppen?
In Southern Sun
  donderdag 5 januari 2006 @ 18:13:25 #96
32402 s0k
pi_33737044
nee, ananas. En waarom? die gast is 34, en heeft op het veld niet zoveel meer te zoeken vind ik. En hij heeft in het verleden al eens aangegeven bij ajax verder te willen buiten de lijnen. En volgens mij bedoelde hij daarmee niet de bank
..................................................................................................................................................
pi_33737062
Ow okee, dat las ik even verkeerd, sorry...
In Southern Sun
  donderdag 5 januari 2006 @ 18:15:34 #98
32402 s0k
pi_33737118
Geeft niks.

Edit: Dat gerucht van Quaresma. Wat een grap
Kan me echt niet voorstellen dat Quaresma van porto naar ajax wilt. En porto had toch ook nog interesse in rosales?

Wat een grap
pi_33737379
Waarom niet proberen Alexei Eremenko Jr. te halen? Zit op de bank bij Lecce, de nummer één-na-laatst uit de Serie A. Schitterende trap/voorzet, met z'n linker. Kan op beide flanken uit de voeten, kan ook op het middenveld spelen.

Weet iemand waar Elvir Baljic momenteel speelt? Zou ook een goeie zijn.
pi_33737592
Ik vetrouw er iig op dat Van Geel geen "zomaar" aankopen doet, dus niet na één keer bekijken iemand halen maar iemand echt volgen. Daar hebben ze zeker nog een half jaar voor, en ook moet natuurlijk de jeudgopleiding weer naar oude niveau gebracht worden.
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')