Ja ik kan er wel om lachenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:26 schreef BoNi het volgende:
Dat die gasten zoiets doen is al sneu, maar dat jij het hier dan ook nog plaatst begeleid met![]()
smilies......
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:31 schreef golfer het volgende:
Toch frappant dat een Feyenoord-Internetsupporter veruit de meeste posts van iedereen in een Ajax-topic plaatst.
Toch, diep in je hartje, eigenlijk een verkapte Ajax-fan, Dirkje
Nee hoor. Hij heeft tot aan deze post 30 posts in dit topic, van de 291. Dat is nog maar net iets meer dan 10%quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:35 schreef jna het volgende:
Dirk-Kuijt neemt ongeveer 20% van de posts op zich, zegt al genoeg denk ik...
Hij heeft betere tijden gehadquote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:37 schreef twi het volgende:
[..]
Nee hoor. Hij heeft tot aan deze post 30 posts in dit topic, van de 291. Dat is nog maar net iets meer dan 10%
En hoeveel 20% daarvan was serieus?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:35 schreef jna het volgende:
Dirk-Kuijt neemt ongeveer 20% van de posts op zich, zegt al genoeg denk ik...
Ja leuk.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
En hoeveel 20% daarvan was serieus?Vind het gewoon leuk om lekker te trollen hier, en dat iedereen zo hapt
![]()
Je hoeft maar twee woordjes om te draaien en je post kloptquote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:40 schreef jna het volgende:
Mij maakt het niet zoveel uit dat je hier zit, zolang je posts maar enig nut hebben (je moet zelf toegeven dat dat niet altijd het geval is)
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja leuk.Ga je nog even zo door dan moet je het een tijd zonder doen. (de laatste waarschuwing dus)
Mijn posts nut...... Kijk jij eens all 6 de pagina's hier door en vertel mij dan eens wie er wel nuttig heeft gepostquote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:40 schreef jna het volgende:
Mij maakt het niet zoveel uit dat je hier zit, zolang je posts maar enig nut hebben (je moet zelf toegeven dat dat niet altijd het geval is)
ik misschien wel, ligt eraan wat ik zaterdag doequote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:51 schreef jna het volgende:
Wie gaat er naar de eerste training van Huntelaar?
Doei Dirkquote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Mijn posts nut...... Kijk jij eens all 6 de pagina's hier door en vertel mij dan eens wie er wel nuttig heeft gepostHet is gewoon 1 groot onzin topic met af en toe geruchten van voetbalzone en v-bal.
Zondag is de eerste training weer, maandag trainen ze ook op de normale tijden en dinsdag gaan ze op trainingskampquote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:59 schreef Robar het volgende:
Is zijn eerste training op Zaterdag?
Ik denk dat ik dinsdag in mijn pauze even ga kijken . . . (maandag trainen ze toch niet?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |