Whehequote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:58 schreef jna het volgende:
[..]
jij snapt natuurlijk wel wie massaal in onze usericons komt te staan ALS het zo zou zijn![]()
Nee, jouw usericon is inspiratievolquote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:01 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Dan zijn we in ieder geval van die bakkes van Huntelaar af...
Gronkjaerquote:Goede zaak! Het nieuwe Ajax begint al steeds meer vorm te krijgen als Van Geel deze transfers voor elkaar krijgt!
Stekelenburg
Heitinga, Stam, Maduro, JuanFran
Galasek, Sneijder, Davids
Quaresma, Huntelaar, Gronkjaer
Dus nog halen: Davids en Gronkjaer of een andere goeie linkerspits, suggesties??
Net Rosales dusquote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:17 schreef s0k het volgende:
Gronkjaer...wat een drama was dat. Heb jij die gast 1 goede voorzet zien geven in zijn hele leven?
Precies wat nodig geacht werd, kon hij dus niet.
ok, voor de rest kon hij wel een aardig balletje trappen.
Kom maar terug Danielquote:De Ridder beklaagt zich over rol bij Celta
6/1/2006 10:53
De overgang van Ajax naar Celta de Vigo heeft Daniël de Ridder vooralsnog niet veel wijzer gemaakt. De Amsterdamse aanvaller is ontevreden over zijn geringe inbreng bij de Spaanse club. De Ridder moet tot nog toe in genoegen nemen met vijf invalbeurten en in totaal 115 minuten in de Primera División.
'Ik ben teleurgesteld', vertelt de 21-jarige in MARCA. 'Ik ben hier gekomen om te spelen en kan daardoor moeilijk tevreden zijn. Bij Ajax pendelde ik tussen veld en bank en daar wilde ik een einde aan maken. Maar hier is de situatie er alleen maar slechter op geworden.'
De Ridder zou als puur aanvallend ingestelde speler moeite hebben om een plaatsje te veroveren bij Celta, dat slechts met maximaal anderhalve spits speelt. Hij zegt er hard aan te werken om een rol als buitenste middenvelder goed in te vullen. 'Maar als ik niet speel, kan ik me moeilijk verbeteren.'
Afgelopen zomer verkondigde coach Fernando Vázquez nog na de transfer van De Ridder hem niet te kennen en in hem een mogelijke versterking voor de toekomst te zien. Toch vindt De Ridder het nog te vroeg om te verkassen. 'Daar ben ik op dit moment nog niet mee bezig. Als het zo doorgaat, moet ik maar eens met mijn zaakwaarnemer gaan praten. Maar ik wil nu nog niets forceren.'
quote:Stel wanbetalers blijken sneue Feyenoorders
Een stel wanbetalers die de afgelopen maanden op Ajax Showtime (AS) hebben geadverteerd, zonder dat ze het daarvoor verschuldigde bedrag hebben overgemaakt, blijken een stel 'Feyenoord-aanhangers'.
Waarschijnlijk hebben we gewoon te maken met een paar internet-nerds die een niet goedlopede Diesel-site op konden zetten en in plaats daarvan de website veranderde in een Feyenoord-logo. www.best2dress.com.
En voor dhr. Henk Z. We hebben besloten om ongediertebestrijder Terminator V.O.F. op het adres af te sturen, om verdere verspreiding te voorkomen.
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
van ajaxshowtime.com![]()
[..]
vind je het gek, wie wil er nou betalen om op ajaxshowtime.com te staan
![]()
Hoezo? Zijn gewoon een stel internet nerds van 16 jaar die zich voor doen als Feyenoordsupporters, maar waarschijnlijk nog nooit de Kuip van binnen hebben gezien.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:23 schreef BoNi het volgende:
[..]
..........
![]()
Is dit nou echt de humor van de gemiddelde Feyenoord supporter........
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |