ja maar die foto had je toch al eens in dit topic geplaatst of niet? edit: oh nee niet dus.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:18 schreef JaWi het volgende:
[..]
Die is het niet, want hij komt van een eigen camera en staat nergens op internet. Heb ook nog even met hem staan praten. En zoals Daggla zei, hij heeft het zelf toegegeven.
Maar goed, het zal wel niet!
De mogelijke transfer van dat zeug naar Rotterdam hoeft je niet hier te bespreken.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik heb de volgende sites al gemaild:
V-bal.nl
Voetbalzone.nl
Noemen jullie nog eens wat van die geruchtensites op..
gewoon vi.nl mailen met een linkje van die andere sitesquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik heb de volgende sites al gemaild:
V-bal.nl
Voetbalzone.nl
Noemen jullie nog eens wat van die geruchtensites op..
Nee, dat was een andere fotoquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:23 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja maar die foto had je toch al eens in dit topic geplaatst of niet?
en hij kan het wel zelf toegegeven hebben, maar op die foto dat was hij zeker niet.
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:23 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
gewoon vi.nl mailen met een linkje van die andere sites
Je bedoelt deze?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:23 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja maar die foto had je toch al eens in dit topic geplaatst of niet? edit: oh nee niet dus.![]()
en hij kan het wel zelf toegegeven hebben, maar op die foto dat was hij zeker niet.
Stuur maar een postzegel en je adresquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:25 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dan ben ik benieuwd naar die fotoren naar een scanner!
ren JaWi! ren!
Ik had het dus over die foto die hier al een keer geplaatst was.quote:
haha die jaquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:27 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Je bedoelt deze?
[afbeelding]
Hij lijkt er toch aardig op
(is trouwens de laatste keer dat ik het post)
Hij lijkt er inderdaad aardig op maar dat is dus de foto waarvan ik bedoelde dat het Jaap Stam niet wasquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:27 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Je bedoelt deze?
[afbeelding]
Hij lijkt er toch aardig op
(is trouwens de laatste keer dat ik het post)
Vi.nlquote:Stam tekent bij Ajax
6/1/2006 12:00
De nieuwe aanwinst van Ajax heet Jaap Stam. Hij tekende bij Ajax een contract voor 1,5 jaar. "Ik ben zeer blij met mijn nieuwe contract. Ajax miste de nodige ervaring en ik hoop dat ik mijn ervaring over kan brengen op de jongeren."
Over een mogelijke terugkeer in het Nederlands elftal was Stam kort: "Ik kom niet terug in het Nederlands Elftal, Marco doet het goed en heeft mij absoluut niet nodig. Voorlopig wil ik mij alleen maar richten op Ajax." Met de komst van Stam lijkt de deur voor Frank de Boer dichtgeslagen. Laatstgenoemde stond de laatste tijd in de belangstelling van Ajax.
Medewerker van Voetbalzone.nl?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:44 schreef StarGazer het volgende:
Ik heb ook wel het idee dat het er in zit.
Jij verzint het nieuws er toch voor?quote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:49 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Jij verzint het nieuws er toch voor?
jij snapt natuurlijk wel wie massaal in onze usericons komt te staan ALS het zo zou zijnquote:
Dan zijn we in ieder geval van die bakkes van Huntelaar af...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:58 schreef jna het volgende:
[..]
jij snapt natuurlijk wel wie massaal in onze usericons komt te staan ALS het zo zou zijn![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |