abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33729987
Wat zijn de voor en nadelen van het hebben van een geheim telefoonnummer?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_33730062
Voor: je kan lekker bellen zonder teruggebeld te kunnen worden.
Tegen: ik neem niet op.
pi_33730198
Ik bedoel meer als je je nummer niet in het telefoonboek laat zetten
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  donderdag 5 januari 2006 @ 15:31:28 #4
3542 Gia
User under construction
pi_33730581
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 15:20 schreef kloon000 het volgende:
Hoe kun jij nou weten dat degene die belt een geheim nummer heeft?

Ik heb een geheim nummer en dat is gewoon te zien op de nummermelder als ik iemand bel.
  donderdag 5 januari 2006 @ 15:32:10 #5
127956 Robbiej
Hit any user to continue.
pi_33730608
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 15:31 schreef Gia het volgende:

[..]

Hoe kun jij nou weten dat degene die belt een geheim nummer heeft?

Ik heb een geheim nummer en dat is gewoon te zien op de nummermelder als ik iemand bel.
Een echt geheim nummer is afgeschermd voor de nummermelder. dan staat er of <GEHEIM> of <ANONIEM>
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work.
  donderdag 5 januari 2006 @ 15:33:33 #6
36752 timmeeeh
provocateur et penseur
pi_33730675
Nadeel: mensen kunnen je niet vinden in het telefoonboek.
Voordeel: mensen kunnen je niet vinden in het telefoonboek..
"Maar ja, echt ontspannen zaten we niet meer te bingoën"
  donderdag 5 januari 2006 @ 15:34:22 #7
3542 Gia
User under construction
pi_33730718
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 15:23 schreef fernando_redondo het volgende:
Ik heb een geheim nummer omdat ik een jaar heb samengewoond met iemand met losse handjes.
Ik heb liever niet dat hij mij kan bellen. Bovendien staat het adres erbij in het telefoonboek. Dus vandaar.

De meeste mensen die een geheim nummer hebben, hebben dat met een reden.

Nadeel is dat klasgenootjes van de kids niet even in het telefoonboek het nummer op kunnen zoeken. Zij moeten het dus ergens bewaren, als mijn kinderen het hebben doorgegeven.
  donderdag 5 januari 2006 @ 15:36:32 #8
3542 Gia
User under construction
pi_33730827
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 15:32 schreef Robbiej het volgende:

[..]

Een echt geheim nummer is afgeschermd voor de nummermelder. dan staat er of <GEHEIM> of <ANONIEM>
Nee hoor. Een geheim nummer is een nummer dat niet in het telefoonboek staat.

Als je niet wilt dat iemand je nummer ziet op de nummermelder, dan kan je dat aanvragen. Maar dat kan met ieder nummer. Staat los van het al dan niet in het telefoonboek staan.

Verder kun je je nummer onderdrukken door *31* in te toetsen voordat je iemand belt. Dan is je nummer ook niet zichtbaar.
  donderdag 5 januari 2006 @ 15:37:33 #9
127956 Robbiej
pi_33730866
Waarom is het dan zo dat bij een maat. die een geheim nr van UPC kreeg ook niet op de nummermelder kwam? zonder dat dat aangevraagd was?
  donderdag 5 januari 2006 @ 15:40:51 #10
40458 -chefke-
nu met extra zegels
pi_33731025
Wij werden ook een tijdje lastig gevallen door een zooi buitelanders omdat ons nummer leek op nummer van een opvanghuis. en toen hebben wij een ander en meteen geheim nummer genomen. Nergens last meer van. KPN zet bij geheime nummers automatiche nummerweergave uit. Dus als wij iemand bellen ziet ie niet welk nummer wij hebben. Dit kun je ook uit laten zetten. Een ander groot voordeel is dat telemarketing bedrijven je niet weten te vinden heerlijk.
  donderdag 5 januari 2006 @ 15:41:15 #11
3542 Gia
User under construction
pi_33731044
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 15:37 schreef Robbiej het volgende:
Waarom is het dan zo dat bij een maat. die een geheim nr van UPC kreeg ook niet op de nummermelder kwam? zonder dat dat aangevraagd was?
Dan zal UPC dat misschien als extra service ongevraagd nummeronderdrukking ingesteld hebben.

Bij een klasgenootje van mijn zoon is dat ook zo, ook UPC.

Wij hebben een geheim nummer, al jaren, en we hebben nooit nummeronderdrukking aangevraagd, dus is ons nummer gewoon zichtbaar.
pi_33731055
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 15:34 schreef Gia het volgende:

Ik heb een geheim nummer omdat ik een jaar heb samengewoond met iemand met losse handjes.
Ik heb liever niet dat hij mij kan bellen. Bovendien staat het adres erbij in het telefoonboek. Dus vandaar.

De meeste mensen die een geheim nummer hebben, hebben dat met een reden.

Nadeel is dat klasgenootjes van de kids niet even in het telefoonboek het nummer op kunnen zoeken. Zij moeten het dus ergens bewaren, als mijn kinderen het hebben doorgegeven.
Merk je ooit dat iemand je niet kan bellen?
  donderdag 5 januari 2006 @ 15:44:33 #13
3542 Gia
User under construction
pi_33731179
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 15:40 schreef -chefke- het volgende:
Wij werden ook een tijdje lastig gevallen door een zooi buitelanders omdat ons nummer leek op nummer van een opvanghuis. en toen hebben wij een ander en meteen geheim nummer genomen. Nergens last meer van. KPN zet bij geheime nummers automatiche nummerweergave uit. Dus als wij iemand bellen ziet ie niet welk nummer wij hebben. Dit kun je ook uit laten zetten. Een ander groot voordeel is dat telemarketing bedrijven je niet weten te vinden heerlijk.
Wij hebben ook kpn. Waarschijnlijk wordt ons nummer niet automatisch onderdrukt, omdat wij al een geheim nummer hebben voordat nummerweergave mogelijk was. Wij zullen het dus aan moeten vragen.

Bij nieuwe aanvragen wordt het blijkbaar voortaan meteen ook onderdrukt. Vind het wel vreemd dat dit dan niet aan de klant gevraagd wordt of hij dat ook wil.

Maar goed. Kort en bondig, je kunt niet weten dat iemand een geheim nummer heeft alleen omdat het nummer niet zichtbaar is. Ook niet-geheime nummers kunnen dat in laten stellen en oude geheime nummers worden niet onderdrukt tenzij het aangevraagd is.
  donderdag 5 januari 2006 @ 15:47:01 #14
3542 Gia
User under construction
pi_33731296
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 15:41 schreef fernando_redondo het volgende:

[..]

Merk je ooit dat iemand je niet kan bellen?
Ja, maar dat zijn van die puber-mutsen die de moeite niet nemen in hun agenda te kijken, waar het nummer dan staat. Kijken ze in het telefoonboek en concluderen dan dat ze niet kunnen bellen en dus niet kunnen laten weten dat het eerste uur uitvalt. Maar ja, het komt dus voor!

Zelf hebben we sowieso het telefoonnummer van degene die door mijn zoon gebeld dient te worden, in de telefoon gezet. Kan dus niet kwijt.
pi_33732105
Stel dat je zeker wist dat je ex-man je niet meer zou lastigvallen zou je dan je nummer publiceren?
pi_33732203
---> [GC]
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
  donderdag 5 januari 2006 @ 16:07:01 #17
40458 -chefke-
nu met extra zegels
pi_33732252
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 15:44 schreef Gia het volgende:

[..]

Wij hebben ook kpn. Waarschijnlijk wordt ons nummer niet automatisch onderdrukt, omdat wij al een geheim nummer hebben voordat nummerweergave mogelijk was. Wij zullen het dus aan moeten vragen.

Bij nieuwe aanvragen wordt het blijkbaar voortaan meteen ook onderdrukt. Vind het wel vreemd dat dit dan niet aan de klant gevraagd wordt of hij dat ook wil.

Maar goed. Kort en bondig, je kunt niet weten dat iemand een geheim nummer heeft alleen omdat het nummer niet zichtbaar is. Ook niet-geheime nummers kunnen dat in laten stellen en oude geheime nummers worden niet onderdrukt tenzij het aangevraagd is.
wij hadden ons nummer ook al voordat nummerweergave mogenlijk was en wij werden automatische op niet weergeven gezet
pi_33732303
dan kunnen die callcenter zeikers je niet bellen
  donderdag 5 januari 2006 @ 16:09:14 #19
81846 minkuukel
Lekker hoorrrr
pi_33732376
Nadeel: als je zelf je nummer vergeet, kan je het niet terug vinden in de gids.
Mij mag je er voor wakker maken.
  donderdag 5 januari 2006 @ 16:09:41 #20
35446 NT-T.BartMan
voorgoed vertrokken
pi_33732402
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 15:20 schreef kloon000 het volgende:
Let op: een geheim telefoonnumer wordt gewoon via nummerweergave doorgegeven, tenzijn je met *31 (of de permanente variant daarvan) belt!!

Geheim wil zeggen: niet in het telefoonboek en/of bij 118 bekend!

En als je met je geheime, afgeschermde telefoonnummer dan 112 gaat zitten lastigvallen, dan blijkt ineens dat zíj het weer wel kunnen zien...
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 15:40 schreef -chefke- het volgende:
[...]
KPN zet bij geheime nummers automatiche nummerweergave uit. Dus als wij iemand bellen ziet ie niet welk nummer wij hebben. Dit kun je ook uit laten zetten.
Dan hebben ze hun leven gebeterd!
quote:
Een ander groot voordeel is dat telemarketing bedrijven je niet weten te vinden heerlijk.
Is niet helemaal waar. Telemarketeers werken soms met (verboden) autodiallers die de nummers binnen een reeks afwerken. Als je daar 'toevallig' inzit dan krijg je ze gewoon aan de lijn. Heb ik eens gehad met een intern nummer van mijn werk (storingstelefoon), heb ze toen meteen uitgefoeterd dat ze mijn werk hinderden (omdat ik dacht dat ze gericht aan het bellen waren. Dit bleek achteraf dus zo'n 'toevalstreffer')
  donderdag 5 januari 2006 @ 16:13:55 #21
81846 minkuukel
Lekker hoorrrr
pi_33732594
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 16:07 schreef -Guppie- het volgende:
Alleen geheime callcenters.
Mij mag je er voor wakker maken.
  donderdag 5 januari 2006 @ 16:17:09 #22
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_33732733
Ik vind het voornamelijk lastig als mensen een geheim nummer hebben, maar aangezien ik zelf niet gestalkt wordt heb ik makkelijk praten. Veel mensen zullen er wel een reden voor hebben. Maar een tante van me heeft "gewoon" een geheim nummer omdat ze het "niet nodig" vindt dat ze in het telefoonboek staat. Dan sla je imho een beetje door.
Vampire Romance O+
pi_33732889
ik sta met mijn huistelefoonnr ook niet in het telefoonboek,omdat ik gewoon niet wil dat bepaalde mensen mijn nr hebben...
  donderdag 5 januari 2006 @ 16:24:28 #24
127956 Robbiej
pi_33733027
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 16:07 schreef -Guppie- het volgende:
jawel hoor. ik werk er toevallig bij een ;')
pi_33733067
oow zou kunnen dan,maar ons hebben ze nog niet lastig gevallen ermee in ieder geval
  donderdag 5 januari 2006 @ 17:08:03 #26
3542 Gia
User under construction
pi_33734813
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 16:03 schreef fernando_redondo het volgende:
Stel dat je zeker wist dat je ex-man je niet meer zou lastigvallen zou je dan je nummer publiceren?
Ik geef altijd en overal mijn nummer op. Bij vriendjes van de kinderen, op scholen, bij verenigingen enz... Ik houd het dus niet geheim. Mocht mijn ex-vriend (niet man, goddank) achter mijn nummer komen, dan weet hij nog niet waar ik woon. De kans dat iemand binnen mijn kennissenkring weet dat deze man mijn nummer niet mag hebben en de kans dat iemand het per ongeluk aan hem zou geven, zijn zo klein, dat ik er niet moeilijk over hoef te doen. Het moet gewoon voor hem uit het telefoonboek gehouden worden. Simpel.
  donderdag 5 januari 2006 @ 17:09:06 #27
3542 Gia
User under construction
pi_33734845
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 16:25 schreef -Guppie- het volgende:
oow zou kunnen dan,maar ons hebben ze nog niet lastig gevallen ermee in ieder geval
Mij wel!!
pi_33734889
Ik wil eigenlijk weten of wanneer je ex-vriend niet meer in je leven zou zijn je dan wel je nummer zou publiceren? Of heeft dat geen toegevoegde waarde voor je?

pi_33734957
010 - 1234567 bekend
010 - 1234568 bekend
010 - 1234569 bekend
010 - 1234570 bekend
010 - 1234571 Gia
010 - 1234572 bekend

Misschien is je nummer niet gekoppeld aan je gegevens maar elk nummer is natuurlijk wel bekend
  donderdag 5 januari 2006 @ 17:14:44 #30
3542 Gia
User under construction
pi_33735060
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 17:10 schreef fernando_redondo het volgende:
Ik wil eigenlijk weten of wanneer je ex-vriend niet meer in je leven zou zijn je dan wel je nummer zou publiceren? Of heeft dat geen toegevoegde waarde voor je?

Om het nummer weer opgenomen te krijgen in het telefoonboek, kost geld en nee, dat heb ik er niet voor over. Als ik, door bijvoorbeeld verhuizing, een ander nummer zou moeten hebben, dan zou ik in dat geval het nummer niet per se uit het telefoonboek willen houden.
pi_33735158
quote:
geen.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  donderdag 5 januari 2006 @ 17:17:17 #32
121825 -beyond-
Mensen gaan naar de klote!!
pi_33735169
Een groot voordeel is dat je geen last hebt van SPAM!

De call centers schieten niet voor niets als paddestoelen uit de grond.

En inderdaad, diegene die jou willen spreken kunnen je echt wel vinden hoor.
Het begin van het begin begint.....
Waar het einde van het einde eindigt....
  donderdag 5 januari 2006 @ 17:18:05 #33
134583 JohanV.
De hakkelaar.
pi_33735204
de voordelen: jij kunt zelf bepalen aan wie je nummers wilt geven en voor wie je dan bereikbaar witl zijn.
geen telefoonboek registratie. ik hou er persoonlijk niet zo van om met naam en toenaam ergens in te staan.

nadeel kan ik zo niet bedenken.
Ik haat moslims alleen al omdat ze ritueel slachten.
  donderdag 5 januari 2006 @ 17:30:34 #34
3542 Gia
User under construction
pi_33735692
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 17:17 schreef -beyond- het volgende:
Een groot voordeel is dat je geen last hebt van SPAM!

De call centers schieten niet voor niets als paddestoelen uit de grond.

En inderdaad, diegene die jou willen spreken kunnen je echt wel vinden hoor.
Dat is dus wel zo. Je nummer staat, zoals Fernando terecht opmerkte, niet aan een naam gekoppeld in een telefoonboek, maar je nummer bestaat wel en kan gewoon gedraaid worden.

Ik ken mensen, met een geheim nummer, die niet eens hun naam zeggen als ze de telefoon opnemen. Dan ben je wel heel erg paranoïa.
pi_33735863
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 17:30 schreef Gia het volgende:

[..]

Dat is dus wel zo. Je nummer staat, zoals Fernando terecht opmerkte, niet aan een naam gekoppeld in een telefoonboek, maar je nummer bestaat wel en kan gewoon gedraaid worden.

Ik ken mensen, met een geheim nummer, die niet eens hun naam zeggen als ze de telefoon opnemen. Dan ben je wel heel erg paranoïa.
doe ik dus en nee, ik ben niet paranoia, niemand moet wat van me immers

maar ik neem negen van de tien keer op, en ben de enige vrouw in huis, klink toevallig ook nog als een vrouw en dus zeg ik Hallo , vrij duidelijk voor de bekende beller dat het milagro is, hoor

een onbekende die mij belt, moet eerst maar zeggen wie hij of zij is, dan zeg ik wie ik ben
  donderdag 5 januari 2006 @ 17:37:44 #36
3542 Gia
User under construction
pi_33735960
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 17:35 schreef milagro het volgende:

[..]

maar ik neem negen van de tien keer op, en ben de enige vrouw in huis, klink toevallig ook nog als een vrouw en dus zeg ik Hallo , vrij duidelijk voor de bekende beller dat het milagro is, hoor

een onbekende die mij belt, moet eerst maar zeggen wie hij of zij is, dan zeg ik wie ik ben
Ik heb nummerweergave en neem bij bekende mensen alleen op met mijn voornaam.
Is het een onbekend nummer (staat geen naam bij) of een onderdrukt nummer, dan neem ik gewoon op met voor- en achternaam. Wel altijd mijn mans achternaam, scheelt weer, natuurlijk.
pi_33736504
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 17:37 schreef Gia het volgende:

[..]

Ik heb nummerweergave en neem bij bekende mensen alleen op met mijn voornaam.
Is het een onbekend nummer (staat geen naam bij) of een onderdrukt nummer, dan neem ik gewoon op met voor- en achternaam. Wel altijd mijn mans achternaam, scheelt weer, natuurlijk.
ja, ik heb ook nummerweergave, maar ik ben van mening dat degene die aanklopt eerst moet zeggen wie hij is, je belt mij dus ik neem aan dat je weet wie je belt

ik nam altijd standaar op met voornaam, maar na een wel zeer onaangenaam voorval, dat maanden duurde, ben ik ook met voornaam noemen gestopt, en dus nu is het een hallo (overdag) of een hallo (vóór 08.00 ) of een hallo (laat me nou even rustig dit afmaken, zeg, jezus!) en bij die ene meneer een hallo (ten alle tijde )
pi_33736695
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 17:35 schreef milagro het volgende:

[..]

Diegene belt jou
pi_33736927
quote:
Heb een geheim nummer aangevraagd, maar hij stond dus wel op internet
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_33737122
Waar?
pi_33737917
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 18:02 schreef fernando_redondo het volgende:

[..]

Diegene belt jou
ja, klopt

en dan zijn er bij, die reageren op mijn "hallo" met "met wie spreek ik??" en dan zeg ik dus "nou, zeg mij maar eerst met wie ík spreek " op die fiets dus
  donderdag 5 januari 2006 @ 18:53:34 #42
3542 Gia
User under construction
pi_33738231
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 18:44 schreef milagro het volgende:

[..]

ja, klopt

en dan zijn er bij, die reageren op mijn "hallo" met "met wie spreek ik??" en dan zeg ik dus "nou, zeg mij maar eerst met wie ík spreek " op die fiets dus
En het komt nooit voor dat er eens iemand anders bij jou de telefoon opneemt? Of dat er iemand belt die niet weet dat jij de enige volwassen vrouw in huis bent, bijvoorbeeld één of andere instantie?

Het is eigenlijk vrij normaal dat je je bekend maakt als je de telefoon opneemt, dat is als zo vanaf de uitvinding van de telefoon. Stel ik bel per ongeluk jouw nummer, terwijl ik mijn tante moet hebben, die ook altijd de telefoon aanneemt met een "ja hallo!" Dan zeg ik: "Ja, met mij...."en dan begin ik een heel verhaal af te steken, waar jij niet op zit te wachten.
Want als jij met 'hallo' de telefoon aannneemt, dan ga ik ervan uit dat ik de goede persoon heb.
pi_33738311
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 18:53 schreef Gia het volgende:

[..]

En het komt nooit voor dat er eens iemand anders bij jou de telefoon opneemt? Of dat er iemand belt die niet weet dat jij de enige volwassen vrouw in huis bent, bijvoorbeeld één of andere instantie?

Het is eigenlijk vrij normaal dat je je bekend maakt als je de telefoon opneemt, dat is als zo vanaf de uitvinding van de telefoon. Stel ik bel per ongeluk jouw nummer, terwijl ik mijn tante moet hebben, die ook altijd de telefoon aanneemt met een "ja hallo!" Dan zeg ik: "Ja, met mij...."en dan begin ik een heel verhaal af te steken, waar jij niet op zit te wachten.
Want als jij met 'hallo' de telefoon aannneemt, dan ga ik ervan uit dat ik de goede persoon heb.
Gia, het boeit niet.
Ik neem op met Hallo en dat blijf ik doen

Nooit problemen meegehad, nooit commentaar op gekregen, de bellers, bekend of onbekend hebben er vrede mee

Nu jij nog
  donderdag 5 januari 2006 @ 18:56:09 #44
12621 tcr
*nix 4ever
pi_33738333
quote:

[..]

Ik heb een geheim nummer en neem af en toe mijn telefoon inderdaad zonder naam op, maar dat is dan puur omdat de andere kant het telefoonnummer onderdrukt.

Toendertijd voor geen gidsvermelding gekozen omdat ik officieel niet op dat adres woonde. Nu al geruime tijd verhuist, maar nooit de moeite genomen het te veranderen. En sinds ik van plan ben over te stappen op een VOIP-nummer ook niet van plan.
  donderdag 5 januari 2006 @ 18:58:13 #45
3542 Gia
User under construction
pi_33738409
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 18:55 schreef milagro het volgende:

[..]

Gia, het boeit niet.
Ik neem op met Hallo en dat blijf ik doen

Nooit problemen meegehad, nooit commentaar op gekregen, de bellers, bekend of onbekend hebben er vrede mee

Nu jij nog
Van mij mag je, natuurlijk.
'k Zeg alleen, met voorbeeld, dat het tot, voor beide, vervelende situaties kan leiden.
  donderdag 5 januari 2006 @ 19:07:53 #46
3542 Gia
User under construction
pi_33738797
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 18:56 schreef tcr het volgende:

[..]

Ik heb een geheim nummer en neem af en toe mijn telefoon inderdaad zonder naam op, maar dat is dan puur omdat de andere kant het telefoonnummer onderdrukt.
Ergens ook wel terecht. Denk dat ik dat in die situaties ook maar eens ga doen. Heb vaak dat de andere kant verkeerd verbonden is, en die zeggen dan niet wie ze zijn. Als ik opneem zoals Milagro dat doet, kan ik wel gewoon vragen wie ze zijn en dan zelf bekend maken dat ze verkeerd verbonden zijn.
Al is het alleen maar om het vermaak.
  donderdag 5 januari 2006 @ 20:04:57 #47
121825 -beyond-
Mensen gaan naar de klote!!
pi_33740852
quote:

[..]

Ik ben het helemaal met milagro eens. Het heeft niets met paranoïde te maken.

Ik neem mijn telefoon ook heel vaak op met gewoon hallo. Met mijn huistelefoon standaard eigenlijk. Het is geen bedrijf ofzo.
Mijn mobiel heeft nummerweergave. Als ik zie dat een bekende beld anticipeer ik daar altijd op. M.a.w. ik neem altijd verschillend op bij een bekende.

Dat is gewoon makkelijk, kort en bondig. Als het een vreemde is dan zeggen ze vanzelf wel hun naam.
Het begin van het begin begint.....
Waar het einde van het einde eindigt....
  donderdag 5 januari 2006 @ 20:40:49 #48
12621 tcr
*nix 4ever
pi_33742249
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 19:07 schreef Gia het volgende:

[..]

Ergens ook wel terecht. Denk dat ik dat in die situaties ook maar eens ga doen. Heb vaak dat de andere kant verkeerd verbonden is, en die zeggen dan niet wie ze zijn. Als ik opneem zoals Milagro dat doet, kan ik wel gewoon vragen wie ze zijn en dan zelf bekend maken dat ze verkeerd verbonden zijn.
Al is het alleen maar om het vermaak.
Oh nog vergeten te vermelden, ik heb geen nummer onderdrukking aanstaan. Snap ik ook niet zo snel waarom je dat uit zou zetten bij privé-gesprekken.
  donderdag 5 januari 2006 @ 21:27:46 #49
3542 Gia
User under construction
pi_33744133
Wat ik me wel afvraag bij degene die met "hallo" opnemen, wat zij doen als ze zelf iemand bellen die met "hallo" opneemt en eerst wil weten wie jij bent?
Stel je draait het verkeerde nummer en die figuur weigert zijn/haar naam te zeggen voordat jij je bekend gemaakt hebt... Hoe los je dat op? Allebei blijven vragen: Nee, eerst moet jij je naam zeggen! Nee, jij eerst, nee jij, etc....
  donderdag 5 januari 2006 @ 21:38:25 #50
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_33744596
In de 20 jaar dat mijn ouders een telefoon hebben en ik daar woonde kan ik me maar 1x herinneren dat er een call-center belde, en dat was voor kijk- en luisteronderzoek. Voor de rest noppes en nada last, terwijl iedereen steen en been zat te klagen. Geheimnummer dus, maar niet met nummeronderdrukking. Mijn mobiele nummer is uiteraard ook geheim, net als mijn telefoon en fax, welke ik wel op internet publiceer, maar geen telemarketeer die je nummer opzoekt via Google, zij gaan gewoon de standaard lijsten zoals telefoonboek en goudengids af.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')