Ik werd vandaag gebeld door iemand die zei voor Bast USA vacations te bellen en dat ik een prijs gewonnen heb.
Ze kon mij voor 898 dollar een vakantie naar Florida aanbieden inclusief cruise naar de Bahamas voor 4 personen.
Ook werd mij gevraagd of ik een creditcard heb en ik heb bevestigd dat ik inderdaad een Mastercard heb. Daarna kreeg ik wat standaard vragen zoals of ik ooit in de VS ben geweest en dergelijke. Ook werden mijn adresgegevens en telefoonnummers gevraagd. Die heb ik gewoon gegeven. Zoals ik verwachtte werd het nummer van mijn creditcard gevraagd en ik heb gezegd dat ik die vandaag niet heb en of ik morgen kan bellen. Zij vertelde mij dat ze morgen rond hetzelfde moment terugbeld omdat het mij anders geld kost.
Ik ben benieuwd wat dit voor iets is want het aanbod is eigenlijk veel te goed en ik denk dat ze uit zijn op mijn creditcard gegevens.
Heeft iemand ervaring met zoiets dergelijks of met de zelfde organisatie?
P.S. De volgende gegevens heb ik
Naam van diegene die belde: Theresa Cole
Telefoonnummer: 001-9722509001
Website:
www.bastusavacations.com Ik kan deze site niet vinden, misschien dat er een spelfout in staat
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".