Te lui om zelf te zoeken ?quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:19 schreef trith het volgende:
ts post is hele artikel dank
Kan je niet lezen ofzo?quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:32 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
is al een topic over... Douane op Schiphol staakt onderzoek aan onderlichaam
Idd ik klaag over het feit dat mijn kontje niet meer gevingerd gaat worden als ik terugkom van de Antillen in Maart.....quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:34 schreef What het volgende:
[..]
Kan je niet lezen ofzo?
Hier kan je klagen over dat je niet meer gevisiteerd wordt bij terugkeer uit Suriname of de Antillen.
Me hele vakantie naar de klote!
quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:34 schreef What het volgende:
[..]
Kan je niet lezen ofzo?
Hier kan je klagen over dat je niet meer gevisiteerd wordt bij terugkeer uit Suriname of de Antillen.
Me hele vakantie naar de klote!
Ja toch?quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:35 schreef sr_firewire het volgende:
Idd ik klaag over het feit dat mijn kontje niet meer gevingerd gaat worden als ik terugkom van de Antillen in Maart.....
Me tooooo!quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:40 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik liet altijd met opzet mijn kringspier een beetje uitpuilen, zodat ze daar wel moesten kijken he
Als je dat anaal moet doen wel, vaginaal lijkt me echter geen probleemquote:
uhuh, vooral bij een zwangere 150 kilo wegende neger.quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:50 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Als je dat anaal moet doen wel, vaginaal lijkt me echter geen probleem![]()
Gewoon 2 handjes gebruiken, horloge af.quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:57 schreef sr_firewire het volgende:
uhuh, vooral bij een zwangere 150 kilo wegende neger.
Wat een legendarisch doordachte grap!quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:09 schreef Mangoworks2002 het volgende:
schiphol stopt anaal onderzoek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |