Ik mod niet in andermans fora en / of reeks.quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nu zitten er hier tig mods en niemand denkt eraan even die vraagtekens uit de TT te halen?
Wat een tof ideequote:Op donderdag 5 januari 2006 16:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nu zitten er hier tig mods en niemand denkt eraan even die vraagtekens uit de TT te halen?
Eigenlijk wilde ik nu de vraagtekens eruit halen, maar dat was al gedaan.quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:31 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik mod niet in andermans fora en / of reeks.
Ik mod wel eens in ONZ andersquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:31 schreef NJ het volgende:
[..]
Dat zou ook lekker inconsequent zijn geweestquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:32 schreef NJ het volgende:
[..]
Eigenlijk wilde ik nu de vraagtekens eruit halen, maar dat was al gedaan.
Zoals Sven dat zo graag doetquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:31 schreef NJ het volgende:
[..]
Daar is Copycat pas sinds 15:47 mee bezig, give her a breakquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:33 schreef Zhenar het volgende:
Kan er dan ook niet gelijk een #591 bij? Da's pas echt tof, de eerste reeks als jubileumtopic.![]()
![]()
Duhquote:
Ik doe het alleen af en toe in ShowChat als het echt nodig isquote:
Hoe weird!quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:35 schreef Copycat het volgende:
Dat had ik toch echt veranderd!?!
Wie zit er hier te mindfucken???
Het kan natuurlijk dat één van de andere mods nog een venster openhad waardoor het weer terugveranderde.quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:35 schreef Copycat het volgende:
Dat had ik toch echt veranderd!?!
Wie zit er hier te mindfucken???
Zo ban ik.quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat zou ook lekker inconsequent zijn geweest
Tip aan desbetreffende mod:quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk dat één van de andere mods nog een venster openhad waardoor het weer terugveranderde.
Deze stond nog openquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Tut tut, er was helemaal niks mis met mijn TT destijds.
Zeg je ook "die loopd"?quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
ik dacht dat dat plaatje die fatima was.. die nu ook zo'n tv programma presenteerd
Presenteerd?quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
ik dacht dat dat plaatje die fatima was.. die nu ook zo'n tv programma presenteerd
Zeg je ook "jou fiets"?quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zeg je ook "die loopd"?
Maar mij plaatje was idd Fatima...
Je mist een post, Bupatih.quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zeg je ook "jou fiets"?
Verbeter Yashaaaaa niet, als je het zelf geen haar beter doet!
Dude.quote:
Ja.quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dude.Ik ga niet op alles reageren.
Er zijn al zoveel mensen die tegen me lullen.
En dan moet ik zoiets doms ook nog eens gaan behandelen?
Waar????quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb daar al een vriend voor die me altijd loopt te verbeteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |