Bovendien ben ik ouder.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:35 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dat impliceert helemaal niets. Je hebt niet het alleenrecht op Sin City avatars.![]()
Nou. Volgens jouw profiel ben je net 2 jaar geworden.quote:
Als Ellen ooit eens bij mij in de buurt komt, kan ze hetzelfde verwachten. En ben ik niet meer te stoppen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:42 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Nou. Volgens jouw profiel ben je net 2 jaar geworden.![]()
.
Ontopic:
De Spanjaarden hebben een alternatieve manier gevonden om Ellen Hoog af te stoppen.![]()
[afbeelding]
Heeft Ellen Hoog Hyves!?quote:
Kansloos.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:23 schreef Molluck het volgende:
[..]
Heeft Ellen Hoog Hyves!?![]()
Wat is haar naam? Ik wil haar vriend worden
Dude, gewoon als fan, ik ben ook al bevriend met Guus Meeuwis en Paris Hiltonquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:25 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Kansloos.![]()
Haar naam is Ellen Hoog. Daar kun je op zoeken en dan kom je bij haar profiel uit.![]()
Hee, hou je mond, Hyves is heel ok hoorquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:27 schreef VoreG het volgende:
Poef weer een droom kapot
Hyves en cu2 sletten
Je hebt zeker geen vrienden daarquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:30 schreef VoreG het volgende:
Hyves is hetzelfde als cu2, bagger.
Vrienden via een mislukte pagina op het internetquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:34 schreef Molluck het volgende:
[..]
Je hebt zeker geen vrienden daar![]()
Ik vind Hyves nog best ok hoor, dat staat tenminste niet stijf van alle reclame en staat vol met hockeysletjes ipv BrEeZaHsletjes
Je bent gewoon jaloers dat jij niet bevriend bent met Guus Meeuwisquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:35 schreef VoreG het volgende:
[..]
Vrienden via een mislukte pagina op het internet
Ik heb laatst een biertje gedronken met Guus Meeuwisquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:36 schreef Molluck het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat jij niet bevriend bent met Guus Meeuwis![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:37 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik heb laatst een biertje gedronken met Guus Meeuwis
Mijn dank is grootquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:12 schreef Asskicker14 het volgende:
Zijn deze foto's dan wel charmanter? , ja sorry...ik houd een hele map bij van Ellen Hoog foto's die ik verzamel.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |