Lekker tochquote:
quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:02 schreef NJ het volgende:
Mijn God!
Blijkbaar heeft m'n broertje een extra nummer in m'n playlist gezet...
Hoor ik ineens wat vreemd geratel gevolgd door "Tering, dat kriebelt".
Hakkuhbar - Gabbertje..
Vraagteken ná 'volgen' en een punt na de smilie!quote:
Puntje na de smiley hóeft nietquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:03 schreef NJ het volgende:
[..]
Vraagteken ná 'volgen' en een punt na de smilie!
Dat is meer iets voor Bepaalde rituelen toen je klein was. ... Achter elke smiley een punt zetten.quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:03 schreef NJ het volgende:
[..]
Vraagteken ná 'volgen' en een punt na de smilie!
Dat doen volgens mij alle newbiesquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
Waarom quote ik mezelf nu weer als ik die andere wilde gaan edditten ?
edditten -> editenquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
Waarom quote ik mezelf nu weer als ik die andere wilde gaan edditten ?
Jij bent een jongen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:02 schreef Paltos het volgende:
Bij mij zou hij nooit zeggen dat het nog mag!![]()
Wat een onrechtvaardigheid.
Punten achter smilies is elitair.quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat is meer iets voor Bepaalde rituelen toen je klein was. ... Achter elke smiley een punt zetten.
Jaja, en dan krijg je debiele constructies als:quote:
Dat zíet er toch niet uit?quote:Ik heb de nieuwe dvd van.
.
. Muse.
.
.
.
.
Én ik maak niet zó veel fouten.quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jij bent een jongen.
Én een newbie.
Zo'n mannetje heet 'Bupatih'.quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik huur wel zo'n mannetje in dat na mij mijn spelfouten, grammaticale fouten en leestekenfouten verbetert.
Ja, euh...dat gaat niet werken, hè.quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
Automatisch dan enzo he.
Nou, zo kan je Bupatih wel omschrijven.quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
Automatisch dan enzo he.
Als je al zo'n smilie-stortvloed gebruikt, dan kan je komma's gebruiken.quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:08 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jaja, en dan krijg je debiele constructies als:
[..]
Dat zíet er toch niet uit?
De vraag is of ik het wel wil doen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Hoezo niet? Je hebt er de mogelijkheden toe.![]()
Jij hebt toch een editknopquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, euh...dat gaat niet werken, hè.
quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:12 schreef --Christiaan-- het volgende:
wmp!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |