Nee, daar is de Sport-subsite ook niet echt voor bedoeldquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:25 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Wat een lelijke tieten heeft die vrouw in de sportbanner.
Daar krijgt toch geen enkele man een harde plasser van ?![]()
Jaquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:25 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Fuck alle mods! Fuck ze in hun kleine, nauwe, gladde aarsjes, tot bloedens toe! FUCK ZEEEEE!![]()
Zei ik dat hardop?![]()
Maar die banner welquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, daar is de Sport-subsite ook niet echt voor bedoeld.
quote:
Geil!quote:
Met een harde plasser?quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:30 schreef NJ het volgende:
Zo kijk ik altijd naar dames-hockey.
quote:
Als het Nederlands elftal wint wel.quote:
quote:
Ik mod niet in andermans fora en / of reeks.quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nu zitten er hier tig mods en niemand denkt eraan even die vraagtekens uit de TT te halen?
Wat een tof ideequote:Op donderdag 5 januari 2006 16:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nu zitten er hier tig mods en niemand denkt eraan even die vraagtekens uit de TT te halen?
Eigenlijk wilde ik nu de vraagtekens eruit halen, maar dat was al gedaan.quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:31 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik mod niet in andermans fora en / of reeks.
Ik mod wel eens in ONZ andersquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:31 schreef NJ het volgende:
[..]
Dat zou ook lekker inconsequent zijn geweestquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:32 schreef NJ het volgende:
[..]
Eigenlijk wilde ik nu de vraagtekens eruit halen, maar dat was al gedaan.
Zoals Sven dat zo graag doetquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:31 schreef NJ het volgende:
[..]
Daar is Copycat pas sinds 15:47 mee bezig, give her a breakquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:33 schreef Zhenar het volgende:
Kan er dan ook niet gelijk een #591 bij? Da's pas echt tof, de eerste reeks als jubileumtopic.![]()
![]()
Duhquote:
Ik doe het alleen af en toe in ShowChat als het echt nodig isquote:
Hoe weird!quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:35 schreef Copycat het volgende:
Dat had ik toch echt veranderd!?!
Wie zit er hier te mindfucken???
Het kan natuurlijk dat één van de andere mods nog een venster openhad waardoor het weer terugveranderde.quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:35 schreef Copycat het volgende:
Dat had ik toch echt veranderd!?!
Wie zit er hier te mindfucken???
Zo ban ik.quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat zou ook lekker inconsequent zijn geweest
Tip aan desbetreffende mod:quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk dat één van de andere mods nog een venster openhad waardoor het weer terugveranderde.
Deze stond nog openquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Tut tut, er was helemaal niks mis met mijn TT destijds.
Zeg je ook "die loopd"?quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
ik dacht dat dat plaatje die fatima was.. die nu ook zo'n tv programma presenteerd
Presenteerd?quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
ik dacht dat dat plaatje die fatima was.. die nu ook zo'n tv programma presenteerd
Zeg je ook "jou fiets"?quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zeg je ook "die loopd"?
Maar mij plaatje was idd Fatima...
Je mist een post, Bupatih.quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zeg je ook "jou fiets"?
Verbeter Yashaaaaa niet, als je het zelf geen haar beter doet!
Dude.quote:
Ja.quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dude.Ik ga niet op alles reageren.
Er zijn al zoveel mensen die tegen me lullen.
En dan moet ik zoiets doms ook nog eens gaan behandelen?
Waar????quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb daar al een vriend voor die me altijd loopt te verbeteren
Maar die is niet zo goed als ik!quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb daar al een vriend voor die me altijd loopt te verbeteren
quote:
Dan moet je maar correct praten.quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow echt wel..
hij is heul slim
maar ook irritant.. ben je een discussie aant voeren of weet ik veel wat, gaat ie je de hele tijd verbeteren.. dan raak je toch ook van het onderwerp af en dan kan ik toch nog niet zeggen wat ik wil zeggen.. wat maakt dat foutje dan fftjes uit
quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
fftjes
Wordt dan de gangstah-chick in je wakker?quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
ja maar soms als ik boos op em ben en dan er iets van wil zeggen en hij me op zo'n moment gaat verbeteren.. is dat niet verstandig om te doen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |