Lekker tochquote:
quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:02 schreef NJ het volgende:
Mijn God!
Blijkbaar heeft m'n broertje een extra nummer in m'n playlist gezet...
Hoor ik ineens wat vreemd geratel gevolgd door "Tering, dat kriebelt".
Hakkuhbar - Gabbertje..
Vraagteken ná 'volgen' en een punt na de smilie!quote:
Puntje na de smiley hóeft nietquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:03 schreef NJ het volgende:
[..]
Vraagteken ná 'volgen' en een punt na de smilie!
Dat is meer iets voor Bepaalde rituelen toen je klein was. ... Achter elke smiley een punt zetten.quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:03 schreef NJ het volgende:
[..]
Vraagteken ná 'volgen' en een punt na de smilie!
Dat doen volgens mij alle newbiesquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
Waarom quote ik mezelf nu weer als ik die andere wilde gaan edditten ?
edditten -> editenquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
Waarom quote ik mezelf nu weer als ik die andere wilde gaan edditten ?
Jij bent een jongen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:02 schreef Paltos het volgende:
Bij mij zou hij nooit zeggen dat het nog mag!![]()
Wat een onrechtvaardigheid.
Punten achter smilies is elitair.quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat is meer iets voor Bepaalde rituelen toen je klein was. ... Achter elke smiley een punt zetten.
Jaja, en dan krijg je debiele constructies als:quote:
Dat zíet er toch niet uit?quote:Ik heb de nieuwe dvd van.
.
. Muse.
.
.
.
.
Én ik maak niet zó veel fouten.quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jij bent een jongen.
Én een newbie.
Zo'n mannetje heet 'Bupatih'.quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik huur wel zo'n mannetje in dat na mij mijn spelfouten, grammaticale fouten en leestekenfouten verbetert.
Ja, euh...dat gaat niet werken, hè.quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
Automatisch dan enzo he.
Nou, zo kan je Bupatih wel omschrijven.quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
Automatisch dan enzo he.
Als je al zo'n smilie-stortvloed gebruikt, dan kan je komma's gebruiken.quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:08 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jaja, en dan krijg je debiele constructies als:
[..]
Dat zíet er toch niet uit?
De vraag is of ik het wel wil doen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Hoezo niet? Je hebt er de mogelijkheden toe.![]()
Jij hebt toch een editknopquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, euh...dat gaat niet werken, hè.
quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:12 schreef --Christiaan-- het volgende:
wmp!
Ja, en?quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij hebt toch een editknop?
Ja, dat zou kunnen...quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:11 schreef NJ het volgende:
[..]
Als je al zo'n smilie-stortvloed gebruikt, dan kan je komma's gebruiken.,
,
.
quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dat ziet er toch ook niet uit, NJ..
Je mag wel andermans TT's aanpassenquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, en?Misbruik van je macht.
Lees de mod-regels.
Je mag niet zomaar gaan editen, Svenniepennie!
quote:
Ik noemde hem onrechtstreeks voorspelbaar en onorigineel!1!~one!quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:11 schreef Paltos het volgende:
[..]
Nou, zo kan je Bupatih wel omschrijven.
Dat is voor.....verduidelijking enzo! Omdat het soms storend is! Of omdat er toevallig een typefoutje in geslopen is!quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je mag wel andermans TT's aanpassen?
Tut tut, er was helemaal niks mis met mijn TT destijdsquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat is voor.....verduidelijking enzo! Omdat het soms storend is! Of omdat er toevallig een typefoutje in geslopen is!
En euh....ja, weet ik veel.![]()
Hij was iets te vroeg geopend, dus moest ie weer dichtquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:17 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Waarom snap ik geen hel van de eerste pagina![]()
Good luck!quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ga eens even in SHO kijken of ik leuke topics tegen kom.
Maybe blijf ik dan wel.
Okequote:Op donderdag 5 januari 2006 16:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hij was iets te vroeg geopend, dus moest ie weer dicht.
quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maybe blijf ik dan wel.
quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maybe blijf ik dan wel.
Fuck alle mods! Fuck ze in hun kleine, nauwe, gladde aarsjes, tot bloedens toe! FUCK ZEEEEE!quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]!
Ik zit toch ook alleen hier, vanwege de leuke ShowChat?
Fuck die andere topics.Fuck de SHO-mods.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |