Zegt dan man die niet eens meer weet hoe hij zijn tong uit mijn aars zou moeten verwijderenquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar bij jou is het terecht, dat kan je van die andere twee niet zeggen!
En?quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:46 schreef NJ het volgende:
[..]
Wacht maar tot er dalijk een mod op ONZ vertrekt. Dan is ze niet uit je fotoboek weg te slaan.
Tenzij jij [desbetreffende mod] bent natuurlijk, dan zit ze in mijn fotoboek.quote:
Negersquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:48 schreef Svensational het volgende:
Er posten teveel zwarten mee hier, ik denk dat ik 'm straks op slot gooi.
Reeksen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:47 schreef NJ het volgende:
Ik wil even vermelden dat dit een puike reeks is. Voor zover een reeks positief kan zijn, natuurlijk.
Komt mede / vooral door mij.quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:47 schreef NJ het volgende:
Ik wil even vermelden dat dit een puike reeks is. Voor zover een reeks positief kan zijn, natuurlijk.
Dan zou je topic #500 eens moeten zien!quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:47 schreef NJ het volgende:
Moet ze eerst het stof van je fotoboek blazen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:48 schreef NJ het volgende:
[..]
Tenzij jij [desbetreffende mod] bent natuurlijk, dan zit ze in mijn fotoboek.
Wacht dan even tot ik fatsoenlijk ge-edit hebquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou hee, wat een anywoord idd
Het kan inderdaad wel een injectie van bloed gebruiken.quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Moet ze eerst het stof van je fotoboek blazen.
Je hebt je grapjesquotum voor vandaag al gehaald (2).quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:50 schreef NJ het volgende:
[..]
Het kan inderdaad wel een injectie van bloed gebruiken.
Als ik ergens slecht in ben, dan is het wel in fotoboeken (whehehe, Junkiesietze).
En nu heb je het verpest.... 'is'quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
woei kom ik er ook eindelijk is in![]()
En een hoop blauw. Dat scheelt ook.quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Komt mede / vooral door mij.
Allicht.
Dat moge duidelijk zijn.
En over vrouwelijk schoon en intellect (of combinaties daar van) hoef je ook niet te klagen.
Ik ben melig. Ze gaan vanavond in de kroeg niet blij met me zijn.quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je hebt je grapjesquotum voor vandaag al gehaald (2).
Dat had ik ook, maar ik had het gewoon stiekem weer veranderdquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wacht dan even tot ik fatsoenlijk ge-edit heb [afbeelding]
quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat had ik ook, maar ik hhad het gewoon stiekem weer veranderd.
quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat had ik ook, maar ik hhad het gewoon stiekem weer veranderd.
quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:51 schreef MissBliss het volgende:
[..]
En nu heb je het verpest.... 'is'
Niks mis met melige mensen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:52 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik ben melig. Ze gaan vanavond in de kroeg niet blij met me zijn.
Kap eens met het posten van knullige feitjes die iedereen toch al kent!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |