1337, allicht.quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:49 schreef Guidoow het volgende:
met hoeveel wijven?
quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:50 schreef Stofje het volgende:
Met katja schuurman en anita doth, niets is me te duur, want ik ben verzot, op king van de vengaboys en ook choice, het is allemaal een neusje van de vrouwelijke rolls royce, mag liggen in m'n bad als de werner te koop is, ik wil een kouwe krat kom op jennifer lop is, en left eye, je weet wel van tlc, "weetje wat def zei? doe ze maar alle 3!" *
Def P en de Beatbusters. Kutnummer, de rest van de cd is![]()
*De tekst kan hier en daar foutieve woorden bevatten, waardoor het geheel misschien niet klopt. Deze fouten zijn foutief.
Daar ligt mijn bubbelbad, daar links, dat blauwe.quote:
Que?quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:50 schreef Stofje het volgende:
Met katja schuurman en anita doth, niets is me te duur, want ik ben verzot, op king van de vengaboys en ook choice, het is allemaal een neusje van de vrouwelijke rolls royce, mag liggen in m'n bad als de werner te koop is, ik wil een kouwe krat kom op jennifer lop is, en left eye, je weet wel van tlc, "weetje wat def zei? doe ze maar alle 3!" *
Je weeeeeet tog...quote:
Nee, en ik geloof dat dat voor me spreekt.quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:17 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Je weeeeeet tog...
Heb je dat lied nou serieus nog nooit gehoord?
Wel verwarmd neem ik aanquote:Op donderdag 5 januari 2006 14:15 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Daar ligt mijn bubbelbad, daar links, dat blauwe.
Allichtquote:
Ja.quote:
Mooi bubbelbad dan, ga dan maar weer lekker chille.quote:
Toch een goed nummer. Wel een kuttopicquote:Op donderdag 5 januari 2006 14:18 schreef MUUS het volgende:
[..]
Nee, en ik geloof dat dat voor me spreekt.
Ik snap niet eens wat er staat..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |