Goeie vraag, dit.quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:39 schreef Guidoow het volgende:
en wat doe jij daar?
Ik zat op een ander forum, en daar liep een topic over dat Funkybabes/boys oid al hun forum plaatjes en aanduidingen van dat forum heeft gejat!quote:
Zes.quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:39 schreef NJ het volgende:
Zo is het al een jaar of twee.
De smilies van Fok! zeker.quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:40 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik zat op een ander forum, en daar liep een topic over dat Funkybabes/boys oid al hun forum plaatjes en aanduidingen van dat forum heeft gejat!
Beetje stront site, de ene keer werkt ie wel de andere keer niet.quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:41 schreef --Christiaan-- het volgende:
Site werkt niet, bij de weg.
Nee jammer genoeg niet ! zou ik niet erg vinden , daar zijn minder leuke smileysquote:
Expres want dan ben je helemaal de bom als je zo typt, tja wat ben je tegenwoordig nog als je normaal typt!! maar denk wel als je altijd zo typt dat je na een tijd wel hebt van hmmz hoe type je het eigenlijk normaal!!quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:51 schreef Alice89 het volgende:
Zouden ze echt niet beter weten, of typen ze expres zo?
whehehehe heb je je aangemeld?quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:40 schreef guitarist.nl het volgende:
* guitarist.nl heeft ff not gestemd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |