verklaar verder hoe kun je in godsnaam twee dagen tijdwinst halenquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:34 schreef SolidArt het volgende:
Wat lul je nou @ ts
op de meeste autosnelwegen is het verboden in te halen voor vrachtvervoer, tussen 06:00 en 10:00.
Het probleem zit hem in Duitsland.
In duitsland is het verboden om in te halen, (bij 2 baans) en ze hebben zich ook aan bepaalde tijden te houden volgens mij.
Dus als je internationaal rijdt, dan kan het een dag of twee schelen als je de andere vrachtwagen in Nederland passeerd, omdat deze trager rijdt.
Dat zeg ik tochquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:35 schreef Jikpunth het volgende:
[..]
verklaar verder hoe kun je in godsnaam twee dagen tijdwinst halen
1800/ 78 is 23 uur, 1800 / 80 is 22, 5 uur en veel verder kom je in europa nietquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:36 schreef SolidArt het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch
Door het doorgaanse inhaalverbod, en de reistijden.
Het is wel verboden, maar dat wil niet zeggen dat het niet gebeurtquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:34 schreef SolidArt het volgende:
op de meeste autosnelwegen is het verboden in te halen voor vrachtvervoer, tussen 06:00 en 10:00.
Wat is daar nu hypocriet aan, ik vind het hypocriet om een vrachtwagen in te halen om tien meter verder weer achter de volgende te zitten. En het maakt geen drol uit of je 78 of 80 rijdt, harder mag je toch niet en half nederland zit op je hielen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:37 schreef HenkieSpankie het volgende:
Dus een vrachtwagenchauffeur moet dus altijd maar naar de achterkant van een andere vrachwagen kijken?
hypocriete lul
Kijkt naar nickname.. Denkt meisje.... ff opmerking bedenken...quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:39 schreef almeersmeisje het volgende:
[..]
Het is wel verboden, maar dat wil niet zeggen dat het niet gebeurt![]()
Ik ben het met TS eens, het is verdomd irritant als je met 120 aankomt rijden en een vrachtwagen haalt even een andere vrachtwagen in![]()
Verbieden die zooi!
Dan ga je toch lekker met de treinquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:34 schreef Jikpunth het volgende:
als je elke maand bijna zeven uur naar de achterkant van een vrachtwagen kijkt wordt je er inderdaad wel redelijk ziek van
quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:41 schreef HenkieSpankie het volgende:
[..]
Kijkt naar nickname.. Denkt meisje.... ff opmerking bedenken...
Hoor jij niet uit angst voor het snelle verkeer, juist achter de vrachtwagen te rijden?
Zou ik best willen als het ov in nederland van iets hoger niveau was. Daarnaast denk ik dat iedereen die elke maand binnen nederland meer dan 5000 kilometer reist het wel met me eens is dat het absoluut geen alternatief vormt.quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:42 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan ga je toch lekker met de trein!
Dan ga je toch met de fietsquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:44 schreef Jikpunth het volgende:
[..]
Zou ik best willen als het ov in nederland van iets hoger niveau was. Daarnaast denk ik dat iedereen die elke maand binnen nederland meer dan 5000 kilometer reist het wel met me eens is dat het absoluut geen alternatief vormt.
Per maand... da's meer dan 200km per dag. Tijd voor een nieuwe baan?quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:44 schreef Jikpunth het volgende:
[..]
Zou ik best willen als het ov in nederland van iets hoger niveau was. Daarnaast denk ik dat iedereen die elke maand binnen nederland meer dan 5000 kilometer reist het wel met me eens is dat het absoluut geen alternatief vormt.
vergeleken met de zomer inderdaadquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:53 schreef jitzzzze het volgende:
5000 per maand is echt weinig, aansteller
Maar je moet wel 10 hele minuten per dag achter een vrachtautotje aanrijden? Nou nou, wat zal jij het zwaar hebben zegquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:55 schreef Jikpunth het volgende:
[..]
vergeleken met de zomer inderdaad
Waarom niet, ze kiezen er toch zelf voor om vrachtwagenchauffeur te worden. Mensen die aan de lopende band werken kijken ook wel de hele dag naar hetzelfde. Ik zit ook wel de hele dag achter hetzelfde bureau. Die lui mogen toch niet harder dus inhalen heeft geen enkel nut en ze zijn er veel mensen mee tot last.quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:37 schreef HenkieSpankie het volgende:
Dus een vrachtwagenchauffeur moet dus altijd maar naar de achterkant van een andere vrachtwagen kijken?
200 km per dag is niet schokkend veel hoor, als je buiten de randstad woont zit je daar al gauw aan.quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:50 schreef SolidArt het volgende:
[..]
Per maand... da's meer dan 200km per dag. Tijd voor een nieuwe baan?
10 minuten heen, tien minuten terug over de A67 stukje waarover ik 's avonds na tienen 24 minuten klokquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar je moet wel 10 hele minuten per dag achter een vrachtautotje aanrijden? Nou nou, wat zal jij het zwaar hebben zeg![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |