Ja nu je het zegt. Misschien leuk om te kijken of hier niets van op internet staat. Ik ga meteen zoeken.quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:40 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
Was dat ook die man die een soort aftershave uitzijn handen kon laten stromen? Kan me er vaag nog iets van herinneren.
als beginnende onderneming lijkt me dit toch niet zo mooi staan op je cv.quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:40 schreef Prst_ het volgende:
[..]
Believe me, Robbert heeft gewoon met een redactie het programma voorbereid, inclusief voorinformatie over locaties en personen die worden 'gelezen' en Moors weet dat best. Wat dat betreft wordt daar bewust over gelogen door de programmamakers. Als er een geheimhoudingsclausule in de contracten van het personeel van House of Television staat zal dit toch niet snel uitkomen en in noodgevallen kun je altijd 1 onbekend redactielid aanwijzen als liegend zwart schaap.
Zo kunnen ze zich zo'n leugen best permitteren.
waar komt dat vermoeden vandaan?quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:44 schreef Genverbrander het volgende:
Ik heb vernomen dat RTL Boulevard erover gaat berichten.............
die 100% is denk ik al gehaaldquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:50 schreef ee-04 het volgende:
Ik hoop dat gewoon echt wordt toegegeven of 100% wordt bewezen dat het nep is
Woow, 1600 hits ofzoquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:50 schreef Genverbrander het volgende:
Check ook de bezoekersaantallen op
http://home.planet.nl/~buij0038/rvdb/
HAHAH het is een grote hit!!
zo he leuk zeg!!!quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:50 schreef Genverbrander het volgende:
Check ook de bezoekersaantallen op
http://home.planet.nl/~buij0038/rvdb/
HAHAH het is een grote hit!!
Wow die is ook erg goed!quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:53 schreef Sh0g het volgende:
Hey Sten, zijn die lui van Skepsis niet geinteresseerd in de photoshops die ik toen heb gemaakt naar aanleiding van die foto van Hugo de Groot in deel 2? Ik neem aan dat ze daar ook wel een verklaring voor hebben / willen vinden?
Ik post ze nog wel een keer:
De originele screencapture (door ene user genaamd Mender van http://www.psibron.nl)
[afbeelding]
de geest van Hugo
[afbeelding]
het plaatje van Hugo gespiegeld en uitgerekt over de geest
[afbeelding]
de mooie overloop
[afbeelding]
de andere kant
[afbeelding]
misschien kunnen zij daar wat beter photoshoppen, want ik had dit toen ff snel snel gedaan.![]()
het idee is wel duidelijk: de foto is vantevoren gemanipuleerd met behulp van een schilderij afbeelding van Hugo en zo op de camera gezet (als die camera dat tenminste kan).
quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:30 schreef Micheleangelo het volgende:
[..]
Dat van die genverbrander was al zo'n sterke aanwijzing dat je het bijna als keihard bewijs kon aanvoeren. Echter, Robbert HAD er, met veel steun van slimme medewerkers, nog met relatief weinig kleerscheuren mee weg kunnen komen. Je moet dan zeggen dat misschien de stemmen in zijn hoofd een combinatie waren van de stem van de geest en telepatische hersengolven van iemand die rond die tijd op de website keek of zo. Dat overtuigt de skeptici niet, maar de gelovers grijpen dat aan als bewijs van zijn onschuld, en sommige twijfelaars zijn dan wellicht geneigd hem het voordeel van de twijfel te geven.
Maar dit geval van de non is echt keihard aantoonbaar als opzettelijk bedrog. Het is nog veel groter nieuws dan die genverbrander. Niet iets dat aan de genverbrander toegevoegd moet worden, maar iets dat de genberander gigantisch overstijgt!
En dat allemaal omdat Irene op de knopjes ging drukken terwijl de camera aanstond... aiaiaiaiii...!
Ik werd net gebeld door een Persbureau over de Genverbrander. Ook dit komt in de media dus waarschijnlijk.quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:44 schreef Genverbrander het volgende:
Ik heb vernomen dat RTL Boulevard erover gaat berichten.............
Komt het in de editie om 18.35 vandaag?quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:00 schreef Stenny het volgende:
[..]
Ik werd net gebeld door een Persbureau over de Genverbrander. Ook dit komt in de media dus waarschijnlijk.![]()
of juist niet, want alles klopt behalve de drie flitsen en 4 foto's. Die fout is snel gemaakt.quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:58 schreef smalltownboy het volgende:
Als de medewekers van Robbert en hijzelf vonden dat bepaalde dingen beter niet in beeld konden komen, dan hadden ze nog de tijd om dit eruit te knippen. Ik bedoel ze wisten dat de beelden weer zeer kritisch bekeken zouden worden. Ik denk dat medewerkers van het huis trouwens wel antwoord zouden kunnen geven op sommige vragen. In ieder geval weten ze op welke dag er gefilmd is en hoe lang zijn ze daar geweest etc. etc.
[..]
Ik denk dat ze nu wel even blijven meelezen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:53 schreef Sh0g het volgende:
Nee het is een persbureau dat berichten aanbiedt, het is dan afwachten wie er mee aan de haal gaan.quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:01 schreef .Timp. het volgende:
[..]
Komt het in de editie om 18.35 vandaag?
maar waarom bellen ze jou dan???quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:03 schreef Stenny het volgende:
[..]
Nee het is een persbureau dat berichten aanbiedt, het is dan afwachten wie er mee aan de haal gaan.![]()
quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:02 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
of juist niet, want alles klopt behalve de drie flitsen en 4 foto's. Die fout is snel gemaakt.
Tja, maar Irene blijft de producent. Ik denk dat zij meer inbreng heeft dan de regie of anderen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:12 schreef smalltownboy het volgende:
Ik begrijp het niet. Je zou toch verwachten dat de techneuten van het programma minstens zo kritisch kijken naar de beelden voordat het wordt uitgezonden. Als het bewust doorgestoken kaart is dan zouden ze zoiets als die flits meteen moeten zien. Zijn ze dan zo amateuristisch daar. Daar blijf ik toch nog over twijfelen. Laten ze zich zo makkelijke ontmaskeren?
[..]
Ik denk dat ze de kritische blik van het kijkend publiek hebben onderschat. Het is relatief nieuw dat programma's op fora als deze letterlijk beeldje voor beeldje worden uitgeplozen.quote:Ik begrijp het niet. Je zou toch verwachten dat de techneuten van het programma minstens zo kritisch kijken naar de beelden voordat het wordt uitgezonden. Als het bewust doorgestoken kaart is dan zouden ze zoiets als die flits meteen moeten zien. Zijn ze dan zo amateuristisch daar. Daar blijf ik toch nog over twijfelen. Laten ze zich zo makkelijke ontmaskeren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |