Ze zullen er vast mee bezig zijn geweest, maar ik vind het nogal toevallig dat tot 2x toe, als hier iets ontdekt word, dat zij dat ook 'ineens' ontdekken.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:23 schreef Stenny het volgende:
[..]
Nee dat is niet zo, zij waren er al de hele week mee bezig, en kunnen dat ook aantonen middels mails en een telefoontje naar House of Talent. Dus als je bewijs van hen wilt, mail ze even.
Maar de club hier heeft onafhankelijk hetzelfde gedaan, is toch mooi dat twee clubs tot dezelfde bevindingen komen.
![]()
Mischien tijd om de skesis site te ontmaskeren?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:25 schreef Mdk het volgende:
[..]
Ze zullen er vast mee bezig zijn geweest, maar ik vind het nogal toevallig dat tot 2x toe, als hier iets ontdekt word, dat zij dat ook 'ineens' ontdekken.
En inderdaad ook wat soulsurvivor een paar posts hierboven zegt, over dat toiletverhaal. Ze halen in dat artikel precies dezelfde theoriën aan als hier.. toeval??![]()
Het maakt mij opzich ook niet uit, maar als het idd zo is, is het gewoon laf om met andermans bevindingen aan de haal te gaan. Want dan zijn ze zelf immers net zo hard oplichters, en dan verwijt de pot de ketel.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:31 schreef onemangang het volgende:
Wat doet het er toe wie iets voor het eerst ontdekt. Als twee partijen iets tegelijkertijd ontdekken, dan maakt dat de ontdekking alleen maar krachtiger.
Dat is ook zo, maar ik vind ook dat skepsis er zich vaak erg makkelijk van af maakt.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:31 schreef onemangang het volgende:
Wat doet het er toe wie iets voor het eerst ontdekt. Als twee partijen iets tegelijkertijd ontdekken, dan maakt dat de ontdekking alleen maar krachtiger.
Tulio - woensdag 4 januari 2006 @ 20:05quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:24 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
dat toilet verhaal komt toch echt van hier
[..]
quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:03 schreef Micheleangelo het volgende:
[..]
Chris, kun je van die derde foto nog een paar frames posten? Het lijkt namelijk of de filenaam niet overeenkomt met het fotonummer (8 versus 9). Maar om dat goed te zien hebben we nog een paar frames nodig.
quote:Tulio - woensdag 4 januari 2006 @ 20:05, schreef het volgende
Als hij tussendoor naar het toilet is geweest kan hij daar leuk met een witte achtergrond de non na de foto zetten die in de woonkamer is gemaakt.
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:31 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
Mischien tijd om de skepsis site te ontmaskeren?![]()
Misschien zijn onze drijfveren [ook die van mij] het zelfde als die van Robbert.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:44 schreef Tulio het volgende:
Tulio - woensdag 4 januari 2006 @ 20:05
De eerste die over het toillet begon op fok was ik, sommige vergeten hun bron te vermelden.![]()
--------------------------------------------------------------------------------
Rustig blijven is ook een gave.
Als jij eerst een donatie overmaakt naar de vogelbeschermingquote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:52 schreef _The_General_ het volgende:
Waarom vatten jullie alles niet samen op genverbrander.nl ?
Kopen?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:52 schreef _The_General_ het volgende:
Waarom vatten jullie alles niet samen op genverbrander.nl ?
Ow. Ik dacht dat de site van jou wasquote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:54 schreef Stenny het volgende:
[..]
Kopen?Voor het goede doel!
De Vogelbescherming vond de 'aard van het onderwerp' niet zo, als ik de toon van hun brief goed begrijp, maar geld voor het goede doel, is geld voor het goede doel dacht ik!![]()
![]()
robbert is ook een kwetsbaar vogeltje, dus de vogelbescherming doet zijn werk igg goed.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:54 schreef Stenny het volgende:
[..]
Kopen?Voor het goede doel!
De Vogelbescherming vond de 'aard van het onderwerp' niet zo, als ik de toon van hun brief goed begrijp, maar geld voor het goede doel, is geld voor het goede doel dacht ik!![]()
![]()
Ik heb jagers in me familiequote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:55 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
, dus de vogelbescherming doet zijn werk igg goed.
meer reden om geld over te maken![]()
Ach van mij, ik heb hem geclaimd, voor het goede doel. Nu maar hopen dat de Vogelbescherming eventueel de cheque wil cashen, anders moet ik een ander goed doel uitzoeken.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:55 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Ow. Ik dacht dat de site van jou was
Zet die info dan erop? trek je veel meer bezoekers en heb je dus een site die interessanter is om te kopen! Misschien koopt Robbert van den Broeken of de ABNamro hem welquote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:58 schreef Stenny het volgende:
[..]
Ach van mij, ik heb hem geclaimd, voor het goede doel. Nu maar hopen dat de Vogelbescherming eventueel de cheque wil cashen, anders moet ik een ander goed doel uitzoeken.![]()
ABN Amro ja.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:02 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Zet die info dan erop? trek je veel meer bezoekers en heb je dus een site die interessanter is om te kopen! Misschien koopt Robbert van den Broeken of de ABNamro hem wel
Sjongejonge Dromenvanger, dit soort hatelijke praat had ik van jou dan weer niet verwacht.quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:51 schreef Dromenvanger het volgende:
Robbert heeft ook het gezicht van een leugenaar.
Hoewel ik niet graag afga op iemands uiterlijk, zie ik wanneer iemand een innerlijke strijdt voert. Dat voel ik aan dus. Hij heeft een masker op. Het masker van een leugenachtige "entertainer".
Correct me if I am wrong. Maar hij is een leugenaar in hart en nieren.
Een vieze vuile leugenaar.
Ze moeten hem ophangenHeksenjacht ontketenen. Nee ophangen niet, uit zijn functie halen wel.
Sterker nog, ik ga je een beetje eng vinden zo. En dan druk ik me beleefd uit. Doe toch normaal joh, idiootquote:Op donderdag 5 januari 2006 19:58 schreef Dromenvanger het volgende:
Leugenaar...vieze vuile leugenaar !!!!
Wat is de straf op liegen tegen 100,000 mensen? Of zelfs meer.
Zullen we over een straf gaan nadenken? Of geven we hem geen straf en laten we hem vrij rondlopen op losse voeten?
Ik zeg.... " Tong afsnijden".
Gij zult niet liegen
Misschien wordt hij vanzelf wel gestraft voor zijn zondes
Inderdaad, laten we de grappen en het taalgebruik ludiek proberen te houden.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:15 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Sterker nog, ik ga je een beetje eng vinden zo. En dan druk ik me beleefd uit. Doe toch normaal joh, idioot![]()
Dat vind ik ook.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:00 schreef Stenny het volgende:
[..]
Ja, maar komt er nu eindelijk een verklaring van Familie van den Broeke; ze kunnen toch niet net doen of nun neus bloedt?![]()
Dit is momenteel ook zo ongeveer mijn theorie. Ik vind het dan ook nog steeds een triest verhaal.quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:31 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
dat denk ik dus ook! Als je toch aan readings mag doen, dan denk ik dat deze jongen smacht naar erkenning en liefde. Aangezien hij niet aan zijn vaders verwachtingen kon voldoen verloor hij zichzelf in een waanwereld. In de zin dat hij andere in zijn waanwerled liet geloven [liever dat dan psychiatrisch patient]. En met behulp van een vergrootglas en de zon om medicijnen, foto's en appels de markeren, kreeg hij die aandacht.
Later ontdekte hij de digicam.
Misschien gelooft zijn vader hem nog steeds niet, maar geld bedekt in zijn wereld een hoop.
en waarschijnlijk heeft hij liever een zoon die onecht is maar erkenning en geld opleverd, dan een zoon met psychische problemen.
![]()
boeien. laat hem lekker de eer opstrijken als hij dat voor zichzelf nodig heeft. een echte truth-er staat ver boven het strelen van de persoonlijke egoquote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:20 schreef Mdk het volgende:
Die Nanninga is trouwens wel een misselijk ventje hoor, die zit hier lekker mee te lezen, en precies als hier iets ondekt wordt komt hij daar ook ineens mee, en gaat hij met de eer strijken. Dan schrijft ie op zijn site het volgende:
[..]
Ook al? wie nog meer dan? Die Nanninga zelf zeker niet, want die haalt alles letterlijk hiervandaan.![]()
De kans dat hij precies hetzelfde ontdekte, op precies hetzelfde moment, met precies dezelfde informatie is natuurlijk net zo groot als de kans de 'genverbrander' toevallig was.![]()
Dat kan ik echt niet geloven (wat een dom woord, dat gelovenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:25 schreef Tulio het volgende:
Als je vanuit de kant van de familie en vanuit de kant van Robbert kijkt zou het niet slim zijn om een reactie te geven. Zij wachten gewoon dat de storm is gaan liggen en ondertussen vullen zich hun zakken meer en meer.
Tulio.![]()
Maar zal Robbert de kracht hebben om als wij aan zijn lippen hangen, met een goed verhaal te komen?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:28 schreef RickySway het volgende:
[..]
boeien. laat hem lekker de eer opstrijken als hij dat voor zichzelf nodig heeft. een echte truth-er staat ver boven het strelen van de persoonlijke ego
Sten ze kunnen niet anders meer. Wanneer hij zou toegeven dat alles een illusie is dan zouden de mensen die hij in de tussentijd heeft geholpen in een diep gat vallen. En de teleurstelling zou groot zijn.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:33 schreef Stenny het volgende:
[..]
Dat kan ik echt niet geloven (wat een dom woord, dat geloven).
Ik help ook even om het topic vol te krijgen...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:36 schreef Stenny het volgende:
[..]
Maar zal Robbert de kracht hebben om als wij aan zijn lippen hangen, met een goed verhaal te komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |