Jij ook al kanker?quote:Op maandag 23 januari 2006 15:20 schreef Furious het volgende:
Hey, nu ik toch al kanker heb volgens Geqxon. Die .rar he, was mijn idee.
Blij?
Is er toevallig eentje verdwaald op een schoolcomputer?![]()
Hij kon niet inburgeren.quote:Op maandag 23 januari 2006 15:24 schreef PsyCha het volgende:
Wie de neuck is Geqxon? What's his story?
Keitof.quote:Op maandag 23 januari 2006 15:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jij ook al kanker?
Gaan we samen dood
quote:Op maandag 23 januari 2006 14:17 schreef yvonne het volgende:
Ik wilde even m'n spijt betuigen aan Gekson, het is vreselijk, ik word nu bedreigd en heb maar te sterven aan kanker.
Alles is mijn schuld, ik bibber en beef nu me kanker wordt toegewensd.
Hoe kan ik dit ooit nog goedmaken.
Ik zet m'n MSN op "bezet"uit respect.
Ik huil ende ween
Right.
geen link ofzo?quote:Op maandag 23 januari 2006 15:24 schreef Furious het volgende:
[..]
Hij kon niet inburgeren.
C'est une very sad story.![]()
![]()
![]()
Hij wordt gepest nu en het is mijn schuld dus moet ik doodquote:
Damn! Ik moet weten hoe die die plaat voor zijn kop is!quote:Op maandag 23 januari 2006 15:28 schreef yvonne het volgende:
Heeft ie NU pas door dat ie gepest wordt:?
Of je gebruikt de zoek: [DIG] Er werd een foto van mij gepostquote:Op maandag 23 januari 2006 15:26 schreef PsyCha het volgende:
geen link ofzo?
quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:07 schreef Rosbief het volgende:
Zwaar hoofdletsel ten gevolge van een brommerongeluk (zonder helm)![]()
[afbeelding]
In FC werd ie al gepest.quote:Op maandag 23 januari 2006 15:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hij wordt gepest nu en het is mijn schuld dus moet ik dood
Heeft ie NU pas door dat ie gepest wordt:?
Is dit een verkapte aanzet tot meer fotobewerkingen?quote:Op maandag 23 januari 2006 14:17 schreef yvonne het volgende:
Ik wilde even m'n spijt betuigen aan Gekson, het is vreselijk, ik word nu bedreigd en heb maar te sterven aan kanker.
Alles is mijn schuld, ik bibber en beef nu me kanker wordt toegewensd.
quote:Op maandag 23 januari 2006 16:06 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Is dit een verkapte aanzet tot meer fotobewerkingen?
Dit is om medeleven te vragen jahquote:Op maandag 23 januari 2006 16:06 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Als jij op die manier medeleven kan betuigen aan yvonne, dan moet je dat vooral doen.quote:Op maandag 23 januari 2006 16:06 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ik kijk ff of ik het bronmateriaal nog heb staan...quote:Op maandag 23 januari 2006 17:02 schreef NJ het volgende:
[..]
Als jij op die manier medeleven kan betuigen aan yvonne, dan moet je dat vooral doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |