En zeker niet van irritante kneuzige zoons.quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:04 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Wat is je probleem? In een ziekenhuis liggen zieke mensen die rust willen, geen bezoek.
Generaliserenquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:04 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Wat is je probleem? In een ziekenhuis liggen zieke mensen die rust willen, geen bezoek.
en daar wordt weer een ego de grond in geboordquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:11 schreef Almere-Dude het volgende:
Je vader heeft gewoon tegen de zuster gezegd dat jij maar een halfuur mag komen, want jij weet het nog niet maar hij wordt schijtziek van je.
En jij nog steeds niet doorhebben dat de artsen toen jij in narcose was camera's in je kamer opgehangen hebben, waardoor je nu op Kazaa circuleert als Rekkie.mpegquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:11 schreef Rekkie het volgende:
Mijn vriendin moch gewoon blijven als ze wilde en ik dat wilde...
Maar ja ik had ook geen rust nodig na een knie-operatie
narcose?quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:13 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
En jij nog steeds niet doorhebben dat de artsen toen jij in narcose was camera's in je kamer opgehangen hebben, waardoor je nu op Kazaa circuleert als Rekkie.mpeg
Als het verplegend personeel daar dan ook nog rekening mee houd...quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:04 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Ha als je niet heel erg ziek bent maar alleen maar rotte tenen hebt dan ben je blij als er eens iemand langs komt.quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:04 schreef NT-T.BartMan het volgende:
? Je bedoelt hiermee dus ook de kaamafdeling? Bij ons hadden ze wel bezoekuren , vooral de zondag was erg karig (Kraamafdeling partner en kinderen: doorlopend overig bezoek: dagelijks van 15.00 - 19.30 zondags van 10.30 - 11.30).quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:50 schreef haagse_elfje het volgende:
niet als je op gyn ligt want die mogen de hele dag bezoek hebben, ok behalve s'nachts
Een half uur met jou... duurt voor mij een eeuwigheid.quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:19 schreef Jojogirl het volgende:
Een half uurtje? Dat is wel heel kort.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |