Hoe kan je zeggen dat het slecht was? Het was onwijs!! Ik weet zeker dat als je Dylan beter kent dat je dan echt wel hebt genoten!quote:Op maandag 9 januari 2006 16:11 schreef Route het volgende:
Cool dank je wel! Bob Dylan is geweldig! Heb er spijt van dat ik niet naar zn concert in Ahoy ben geweest (ook al was dat best slecht) Heb je zijn boek (cronicles) gelezen? Via hem ben ik in aanraking gekomen met folk. Woody Guthrie's Bound for Glory moet je ook echt lezen.
Ik door John Prine..en al die andere americanaquote:Op maandag 9 januari 2006 16:15 schreef _dirkjan_ het volgende:
bijna iedereen lijkt via dylan in contact emt folk gekomen... op een of andere manier ben ik in folk geinteresseerd geraakt door Phil Ochs...
Komop, je moet toegeven dat hij niet meer zo goed is als ie geweest is! En dan heb ik het voornamelijk over zijn stem; die is met de jaren steeds vervelender geworden (net zoals Dylan zelf). En ik ken Dylan heel erg goed! Ik heb 12 cd's van die gast en 4 LP's!! En ik heb nooit beweerd dat ik niet van het concert genoten zou hebben! Ik heb zelfs een stukje live via de telefoon gehoord! Echt fantastisch!quote:Op maandag 9 januari 2006 16:13 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Hoe kan je zeggen dat het slecht was? Het was onwijs!! Ik weet zeker dat als je Dylan beter kent dat je dan echt wel hebt genoten!
goed goed.. Dylan is minder bij stem.. idd al jaren.. maar die band eromheen! Ex gitarist van de inmiddels overleden Doug Sahm.. prachtige solo's.. en ik raakte over het algemeen geiriteerd door al die slechte recensies en van die sukkels die denken dat ze de dylan uit de jaren 60 krijgenquote:Op maandag 9 januari 2006 16:34 schreef Route het volgende:
[..]
Komop, je moet toegeven dat hij niet meer zo goed is als ie geweest is! En dan heb ik het voornamelijk over zijn stem; die is met de jaren steeds vervelender geworden (net zoals Dylan zelf). En ik ken Dylan heel erg goed! Ik heb 12 cd's van die gast en 4 LP's!! En ik heb nooit beweerd dat ik niet van het concert genoten zou hebben! Ik heb zelfs een stukje live via de telefoon gehoord! Echt fantastisch!
Ja, daar zou ik me nou ook aan irriteren. Je kunt niet van een artiest verwachten dat ie altijd maar hetzelfde ding blijft doen om zn publiek maar te plezieren. Dan ben je trouwens ook geen artiest maar een idioot. En hij heeft in elke periode goede en minder goede albums gemaakt. Zelfs in de jaren 80!! (Oh Mercy) En het coole van concerten van Bob is (lijkt mij) dat ie zo veel nummers heeft geschreven dat je nooit 2x dezelfde set hoort.quote:Op maandag 9 januari 2006 16:39 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
goed goed.. Dylan is minder bij stem.. idd al jaren.. maar die band eromheen! Ex gitarist van de inmiddels overleden Doug Sahm.. prachtige solo's.. en ik raakte over het algemeen geiriteerd door al die slechte recensies en van die sukkels die denken dat ze de dylan uit de jaren 60 krijgenZo dom vind k dat
![]()
Je haalt de woorden zo een beetje uit mijn mondquote:Op maandag 9 januari 2006 16:55 schreef Route het volgende:
[..]
Ja, daar zou ik me nou ook aan irriteren. Je kunt niet van een artiest verwachten dat ie altijd maar hetzelfde ding blijft doen om zn publiek maar te plezieren. Dan ben je trouwens ook geen artiest maar een idioot. En hij heeft in elke periode goede en minder goede albums gemaakt. Zelfs in de jaren 80!! (Oh Mercy) En het coole van concerten van Bob is (lijkt mij) dat ie zo veel nummers heeft geschreven dat je nooit 2x dezelfde set hoort.
Mja, sommige nummers toch wel..quote:Op maandag 9 januari 2006 16:12 schreef _dirkjan_ het volgende:
Dries valt cat stevens onder folk?
Uhm...neen. Da's pop..quote:Op maandag 9 januari 2006 16:12 schreef _dirkjan_ het volgende:
Dries valt cat stevens onder folk?
Ik vind Cat Stevens een beetje een freak...ik bedoel...ineens stoppen met muziek, je wenden tot de Islam en jezelf Yusuf Islam (hoe origineeeeel!) noemen...da's toch idioot?quote:
Wow...en hoe toevallig: Ik ben ook jarig op 09-12!quote:Op maandag 9 januari 2006 16:56 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Je haalt de woorden zo een beetje uit mijn mond![]()
Vind jijquote:
Hmm. gevaarlijk eng dit..quote:Op maandag 9 januari 2006 21:30 schreef Route het volgende:
Nieuwe: Neil Young (ff bekend doen), Tim Buckley, Lucinda WIlliams, Eric von Schmidt, Nick Drake, Dave van Ronk, The Band, en, geen folk maar wel tof: Melanie!
I second thatquote:Op maandag 9 januari 2006 22:42 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Hmm. gevaarlijk eng dit..Komt vast door dezelfde datum.. Lucinda Williams, Dave van Ronk.. THE BAND! prachtige box uitgekomen overigens! Ik zal nog eens wat folkartiesten uit mijn kast halen en hier neerplaatsen
Jongens zoek hem op: John Prine.. zo de moeite waard..
Bij fok Trivia heb ik hem eens gesteld.. niemand kon hem...quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |