Die ingeslagen weg zullen ze ook wel blijven volgen, maar dit is ff een lekker nostalgisch tussendoortje. Net als ford heeft gedaan met de GT.quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:07 schreef Spooky4u het volgende:
Vind het helemaal nix... Prestaties zullen wel weer super zijn, maar van mij hadden ze de ingeslagen Murcielago en Gallardo.
Helemaal mee eens. De Ford GT is ook al zon uiting van creatieve armoede. Dan vind ik Ferrari nog een stuk gewaagder die met de Enzo gewoon een hele nieuwe vormtaal aanboort. Of je de Enzo nu mooi of lelijk vindt.quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:01 schreef Klonk het volgende:
ik begin al dat retro toch een beetje moe te worden, verzin eens iets nieuws enzo, daar ben je auto ontwerper voor.....
neemt niet weg dat dit er an sich wel lekker uitziet
die zitten nu onder het glas als je goed kijktquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:36 schreef Taxi het volgende:
Waar zijn de wimpers boven en onder de koplampen gebleven?
Dan zou ik het nog eerder vergelijken met een ordinaire Porsche.quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:50 schreef Impry het volgende:
De achterkant is best mooi, de voorkant is net een Ford RS200
[afbeelding]
Nou! Bijna Exact hetzelfde.quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:50 schreef Impry het volgende:
De achterkant is best mooi, de voorkant is net een Ford RS200
[afbeelding]
Ik vind het enorm ver gezocht. En ik weet zeker dat ik niet de enige ben.quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:11 schreef Impry het volgende:
De enorme luchthapper en ronde lichtjes deden mij toch echt meteen denken aan de RS200 en ik weet zeker dat ik niet de enige ben
Dit is de eerste auto door de nieuwe ontwerper.quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:21 schreef Repeat het volgende:
Vanachter vond ik hem er nog wel goed uitzien, maar van voren
Daarbij past het ook helemaal niet bij de modellen van Lamborghini van tegenwoordig, die veel mooier dan dit ding zijn...
quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:00 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Dan zou ik het nog eerder vergelijken met een ordinaire Porsche.
ontslaan zou ik zeggen want dit is veels te slap, totaal niet agressief....quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dit is de eerste auto door de nieuwe ontwerper.
De Miura is nooit agressief geweest qua uiterlijk. Aangezien ze kenmerken van de oude Miura over hebben genomen,... is 't logisch toch?quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:47 schreef Repeat het volgende:
[..]
ontslaan zou ik zeggen want dit is veels te slap, totaal niet agressief....
mjah tis vast logisch, maar het is gewoon armoede in vergelijking met de gallardo en de murcielago...quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:33 schreef timvput het volgende:
[..]
De Miura is nooit agressief geweest qua uiterlijk. Aangezien ze kenmerken van de oude Miura over hebben genomen,... is 't logisch toch?![]()
Geloof me, je bent de enigequote:Op donderdag 5 januari 2006 14:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik vind het enorm ver gezocht. En ik weet zeker dat ik niet de enige ben..
Niet echt ordinair inderdaad, 233 van gemaakt.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |