wat ik altijd zo grappig vind is, dat de meeste vrouwen denken dat ze sneller klaar zijn met kort haar, terwijl iemand met lang haar meestal sneller klaar is met het goed doen ervanquote:Op donderdag 5 januari 2006 11:22 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook en 99,9 procent van de mannen met ons. Waarschijnlijk is dat een verschil in denkwijze van de verschillende seksen.![]()
Ik denk van niet.quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:23 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
bij mij staat kort haar ongever 354 keer beter dan lang haar.
![]()
Nee, je kunt daar mensen erg mee kwetsen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:26 schreef Sjowhan het volgende:
Marc
Niet zo boos doen over de koffie
Nou, reken maar van wel. Ziet er stukken sportiever uit. Met lang haar is het direct al wat slomer en tuttiger. Daar ben ik niet zo van.quote:
Dat denk je maar.quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:27 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Nou, reken maar van wel. Ziet er stukken sportiever uit. Met lang haar is het direct al wat slomer en tuttiger. Daar ben ik niet zo van.
Inderdaad.quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:26 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, je kunt daar mensen erg mee kwetsen.
ik vind het altijd zo fijn dat ik zoveel met mijn haren kanquote:Op donderdag 5 januari 2006 11:27 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Nou, reken maar van wel. Ziet er stukken sportiever uit. Met lang haar is het direct al wat slomer en tuttiger. Daar ben ik niet zo van.
Nee dat denk ik niet. Daar hebben mensen me in de tijd dat ik lang haar had fijntjes op gewezen. En iedereen die me kent zegt ook dat kort haar me beter staat dan lang haar.quote:
En dat is dus leuk!quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik vind het altijd zo fijn dat ik zoveel met mijn haren kan
hele staart
halve staart
opsteken
speldjes
los
los met scheiding
etc
Toen ik lang haar had, kon ik er maar heel weinig mee. Het was veel te zwaar en te steil. Als ik het op een staart deed, dan kreeg ik gewoon hoofdpijn. Voor opsteken was het te glad. En los, dan viel het loodrecht naar beneden.quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik vind het altijd zo fijn dat ik zoveel met mijn haren kan
hele staart
halve staart
opsteken
speldjes
los
los met scheiding
etc
Dat zeggen ze maar. Ik vind dat lang haar minimaal negen van de tien vrouwen beter staat dan kort haar. Ik vermoed dat jij niet die tiende bent.quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:28 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Nee dat denk ik niet. Daar hebben mensen me in de tijd dat ik lang haar had fijntjes op gewezen. En iedereen die me kent zegt ook dat kort haar me beter staat dan lang haar.
uitdunnen dusquote:Op donderdag 5 januari 2006 11:30 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Toen ik lang haar had, kon ik er maar heel weinig mee. Het was veel te zwaar en te steil. Als ik het op een staart deed, dan kreeg ik gewoon hoofdpijn. Voor opsteken was het te glad. En los, dan viel het loodrecht naar beneden.
Ik moet dat vermoeden even ontkrachten dan. Waar baseer je het eigenlijk op?!quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:30 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat zeggen ze maar. Ik vind dat lang haar minimaal negen van de tien vrouwen beter staat dan kort haar. Ik vermoed dat jij niet die tiende bent.
Op gevoel?quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:31 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ik moet dat vermoeden even ontkrachten dan. Waar baseer je het eigenlijk op?!
zonder dollenquote:Op donderdag 5 januari 2006 11:32 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Dat moet zelfs nu het een stuk korter is nog gebeuren. Echt een ramp.
Idd die koffie kan heel hard aankomenquote:Op donderdag 5 januari 2006 11:26 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, je kunt daar mensen erg mee kwetsen.
Daar heb je wel gelijk in. Maar bij mij staat lang haar echt NIET. Toen ik een jaar of dertien was - langharig - kreeg ik altijd rotopmerkingen naar mijn hoofd geslingerd. Vanaf de dag dat ik het kort had, is dat 180 graden gedraaid. De opmerkingen dan hè, niet mijn hoofd.quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:32 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Op gevoel?![]()
Nee, ik vind gewoon dat er maar heel weinig jonge vrouwen zijn bij wie kort haar leuker staat dan lang haar.
vooral als je gooitquote:Op donderdag 5 januari 2006 11:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Idd die koffie kan heel hard aankomen
kaal?quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
zonder dollen
kaalscheren en opnieuw laten groeien...
wordt t ook dunner van
quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:34 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in. Maar bij mij staat lang haar echt NIET. Toen ik een jaar of dertien was - langharig - kreeg ik altijd rotopmerkingen naar mijn hoofd geslingerd. Vanaf de dag dat ik het kort had, is dat 180 graden gedraaid. De opmerkingen dan hè, niet mijn hoofd.
Ik ben destijds met lang haar naar de kapper gedaan, heb precies jouw vraag gesteld...quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
maar waarom ga je niet eens naar bv kinky en vraag daar of ze er wat mee doen.
dan krijg je echt een leuk kapsel dat goed bij je past
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |