Post es een fotoquote:Op donderdag 5 januari 2006 02:26 schreef Gershom het volgende:
Ik kots op al de overdreven reactie op die foto's die men hier post..
Zelfs bij de meeste lelijke foto's vinden mensen het nog nodig om te zeggen hoe knap diegene wel niet is, wees gewoon eerlijk en vertel ze de waarheid![]()
Inderdaad, dat viel mij dus ook al meteen op toen ik die achterlijke reactie van hem in US zag...quote:Op donderdag 5 januari 2006 02:32 schreef RATMEN het volgende:
Verassend dat hij zelf geen FoBo heeft.
Ach ja, tis dezelfdequote:Op donderdag 5 januari 2006 02:32 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Inderdaad, dat viel mij dus ook al meteen op toen ik die achterlijke reactie van hem in US zag...
Hij loopt wel de 5KM in 24:57quote:Op donderdag 5 januari 2006 02:31 schreef The_Terminator het volgende:
Nee man, mij bent natuurlijk super knap en trekt alleen de meest mooie vrouwen aan! Degelijk heb jij totaal geen respect voor andere mensen, je bent zelf immers zo hoogstaand!
Toppie man, jij komt er wel![]()
Dus alleen als je zelf een fotoboek hebt mag je commentaar op anderen hebben?quote:Op donderdag 5 januari 2006 02:32 schreef RATMEN het volgende:
Verassend dat hij zelf geen FoBo heeft.
Nope. Waar beweer ik dat ?quote:Op donderdag 5 januari 2006 02:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dus alleen als je zelf een fotoboek hebt mag je commentaar op anderen hebben?
Nee, zo lees jij het blijkbaar. Als ik dat gevonden had, had ik dat wel gezegd, denk je nietquote:Op donderdag 5 januari 2006 02:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ja, zo komt het over hè. Kon je toch zelf ook wel bedenken.
Waarom zeg je dan anders dat 't verassend is dat 'ie geen fotoboek heeft?quote:Op donderdag 5 januari 2006 02:37 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Nee, zo lees jij het blijkbaar. Als ik dat gevonden had, had ik dat wel gezegd, denk je niet.
Het is wat hij er van vind, dat hoeft een ander niet te vinden. En ik weet wel om welk reactie het in US gaat, en ik ben het daar nou niet echt mee eens.quote:Op donderdag 5 januari 2006 02:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Áls ie een fotoboek had en TS zou lelijk zijn, dan moest 'ie z'n bek houden, zou die mooi zijn dat was 'ie arrogant of wat dan ook. Dus wel/niet fotoboek schiet je ook niets mee op, 't is gewoon waar wat 'ie zegt.
Omdat het vaak zo is dat de mensen die daar over klagen zelf geen foto's in een FoBo hebben staan uit angst voor negatieve reacties. Ik noem dat veilig klagenquote:Op donderdag 5 januari 2006 02:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waarom zeg je dan anders dat 't verassend is dat 'ie geen fotoboek heeft?
En waar slaat dit op? Mag ik me niet irriteren aan de overdreven en vaak ook gelogen reacties die er bij de meeste foto's staan? En heb ik gezegd dat ik super knap ben ofzo? Zo'n reactie van jou was te verwachten en is behoorlijk triest, toen je mijn eerste zin las had je vast al meteen je mening klaarquote:Op donderdag 5 januari 2006 02:31 schreef The_Terminator het volgende:
Nee man, mij bent natuurlijk super knap en trekt alleen de meest mooie vrouwen aan! Degelijk heb jij totaal geen respect voor andere mensen, je bent zelf immers zo hoogstaand!
Toppie man, jij komt er wel![]()
Het is een mening die jij hebt, die hoeven anderen niet met je te delen. En ik heb je reactie in US gezien, en vind hem ronduit triest als ik heel eerlijk moet zijn.quote:Op donderdag 5 januari 2006 02:40 schreef Gershom het volgende:
[..]
En waar slaat dit op? Mag ik me niet irriteren aan de overdreven en vaak ook gelogen reacties die er bij de meeste foto's staan? En heb ik gezegd dat ik super knap ben ofzo? Zo'n reactie van jou was te verwachten en is behoorlijk triest, toen je mijn eerste zin las had je vast al meteen je mening klaarMja, dat moet jij weten.. Jij komt er ook nog wel
![]()
![]()
Ben je er trots op ?quote:
Nee, daarom vraag ik hetquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |