abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33718247
Ik kots op al de overdreven reactie op die foto's die men hier post..

Zelfs bij de meeste lelijke foto's vinden mensen het nog nodig om te zeggen hoe knap diegene wel niet is, wees gewoon eerlijk en vertel ze de waarheid
pi_33718253
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 02:26 schreef Gershom het volgende:
Ik kots op al de overdreven reactie op die foto's die men hier post..

Zelfs bij de meeste lelijke foto's vinden mensen het nog nodig om te zeggen hoe knap diegene wel niet is, wees gewoon eerlijk en vertel ze de waarheid
Post es een foto .
je moet gewoon LE-ZEN | If you had one chance, one opportunity, to seize everything you ever wanted, in one moment. Would you capture it? Or just let it slip?
pi_33718260
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 02:26 schreef RATMEN het volgende:

[..]

Post es een foto .
Hij heeft gelijk.
pi_33718262
oh ok
pi_33718292
Nee man, mij bent natuurlijk super knap en trekt alleen de meest mooie vrouwen aan! Degelijk heb jij totaal geen respect voor andere mensen, je bent zelf immers zo hoogstaand!

Toppie man, jij komt er wel
pi_33718298
Verassend dat hij zelf geen FoBo heeft .
je moet gewoon LE-ZEN | If you had one chance, one opportunity, to seize everything you ever wanted, in one moment. Would you capture it? Or just let it slip?
pi_33718306
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 02:32 schreef RATMEN het volgende:
Inderdaad, dat viel mij dus ook al meteen op toen ik die achterlijke reactie van hem in US zag...
pi_33718315
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 02:32 schreef The_Terminator het volgende:

[..]

Inderdaad, dat viel mij dus ook al meteen op toen ik die achterlijke reactie van hem in US zag...
Ach ja, tis dezelfde .
  donderdag 5 januari 2006 @ 02:34:52 #9
100054 Quarks
little Eiffel! little Eiffel!
pi_33718330
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 02:31 schreef The_Terminator het volgende:
Nee man, mij bent natuurlijk super knap en trekt alleen de meest mooie vrouwen aan! Degelijk heb jij totaal geen respect voor andere mensen, je bent zelf immers zo hoogstaand!

Hij loopt wel de 5KM in 24:57
* 11:15, restate my assumptions: 1. Mathematics is the language of nature. 2. Everything around us can be represented and understood through numbers. 3. If you graph these numbers, patterns emerge. Therefore: There are patterns everywhere in nature.*
pi_33718331
Met enige regelmaat pink ik er zelf ook geregeld een traantje om weg.
pi_33718334
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 02:32 schreef RATMEN het volgende:
Dus alleen als je zelf een fotoboek hebt mag je commentaar op anderen hebben?
pi_33718345
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 02:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

Dus alleen als je zelf een fotoboek hebt mag je commentaar op anderen hebben?
Nope. Waar beweer ik dat ?
pi_33718351
Áls ie een fotoboek had en TS zou lelijk zijn, dan moest 'ie z'n bek houden, zou die mooi zijn dat was 'ie arrogant of wat dan ook. Dus wel/niet fotoboek schiet je ook niets mee op, 't is gewoon waar wat 'ie zegt.
pi_33718357
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 02:35 schreef RATMEN het volgende:

[..]

Nope. Waar beweer ik dat ?
Ja, zo komt het over hè. Kon je toch zelf ook wel bedenken .
pi_33718367
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 02:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

Ja, zo komt het over hè. Kon je toch zelf ook wel bedenken .
Nee, zo lees jij het blijkbaar. Als ik dat gevonden had, had ik dat wel gezegd, denk je niet .
pi_33718372
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 02:37 schreef RATMEN het volgende:

[..]

Nee, zo lees jij het blijkbaar. Als ik dat gevonden had, had ik dat wel gezegd, denk je niet .
Waarom zeg je dan anders dat 't verassend is dat 'ie geen fotoboek heeft?
pi_33718383
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 02:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Áls ie een fotoboek had en TS zou lelijk zijn, dan moest 'ie z'n bek houden, zou die mooi zijn dat was 'ie arrogant of wat dan ook. Dus wel/niet fotoboek schiet je ook niets mee op, 't is gewoon waar wat 'ie zegt.
Het is wat hij er van vind, dat hoeft een ander niet te vinden. En ik weet wel om welk reactie het in US gaat, en ik ben het daar nou niet echt mee eens.
pi_33718385
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 02:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

Waarom zeg je dan anders dat 't verassend is dat 'ie geen fotoboek heeft?
Omdat het vaak zo is dat de mensen die daar over klagen zelf geen foto's in een FoBo hebben staan uit angst voor negatieve reacties. Ik noem dat veilig klagen .
pi_33718395
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 02:31 schreef The_Terminator het volgende:

En waar slaat dit op? Mag ik me niet irriteren aan de overdreven en vaak ook gelogen reacties die er bij de meeste foto's staan? En heb ik gezegd dat ik super knap ben ofzo? Zo'n reactie van jou was te verwachten en is behoorlijk triest, toen je mijn eerste zin las had je vast al meteen je mening klaar Mja, dat moet jij weten.. Jij komt er ook nog wel

pi_33718403
Ik vraag me dan altijd af waar mensen dan moeten komen .
pi_33718407
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 02:40 schreef Gershom het volgende:

[..]

En waar slaat dit op? Mag ik me niet irriteren aan de overdreven en vaak ook gelogen reacties die er bij de meeste foto's staan? En heb ik gezegd dat ik super knap ben ofzo? Zo'n reactie van jou was te verwachten en is behoorlijk triest, toen je mijn eerste zin las had je vast al meteen je mening klaar Mja, dat moet jij weten.. Jij komt er ook nog wel

Het is een mening die jij hebt, die hoeven anderen niet met je te delen. En ik heb je reactie in US gezien, en vind hem ronduit triest als ik heel eerlijk moet zijn.
pi_33718408
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 02:34 schreef Quarks het volgende:

[..]

Hij loopt wel de 5KM in 24:57
Cool hé, google?
pi_33718418
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 02:41 schreef Gershom het volgende:

[..]

Cool hé, google?
Ben je er trots op ?
pi_33718421
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 02:42 schreef RATMEN het volgende:

[..]

Ben je er trots op ?
Nee, zeg ik dat?
pi_33718425
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 02:43 schreef Gershom het volgende:

[..]

Nee, zeg ik dat?
Nee, daarom vraag ik het .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')