quote:Op donderdag 5 januari 2006 02:02 schreef bxie het volgende:
waarom worden er geen maatregelen genomen in nederland? of doen ze dat wel?
elke toerist die uit turkije terug komt kan die griep mee terug nemen en dat lijkt me niet zo fijn,
ik vind dat er in nederland te weinig aandacht aan besteed wordt....
De vogelgriep kan niet van mens tot mens worden overgebracht.quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:46 schreef Gia het volgende:
Zus is ook al overleden. Hoop niet dat deze twee met veel mensen contact hebben gehad, tijdens hun ziekte.
Doet me een beetje denken aan die ene film, outbreak? waar een jongen sterft aan één of andere ziekte, ik dacht de pest, en zijn besmette zus naar Amerika reisde.
Nog niet. Het virus kan zich elk moment muteren/heeft zich al gemuteerd.quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:47 schreef Croupouque het volgende:
[..]
[..]
De vogelgriep kan niet van mens tot mens worden overgebracht.
Van de Frontpage:quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:47 schreef Croupouque het volgende:
[..]
[..]
De vogelgriep kan niet van mens tot mens worden overgebracht.
quote:Een zus van de jongen is vanochtend eveneens overleden; óók aan de gevolgen van een besmetting met het vogelgriepvirus. Het gaat om de voor mensen levensgevaarlijke virusvariant H5N1. Deze kan worden overgedragen van vogels op mensen en van mensen op mensen.
Het komt idd dichterbij.quote:Op donderdag 5 januari 2006 08:07 schreef Frutsel het volgende:
ut komt dichterbij...
Heb je gezopen toen je die film keek?quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:46 schreef Gia het volgende:
Zus is ook al overleden. Hoop niet dat deze twee met veel mensen contact hebben gehad, tijdens hun ziekte.
Doet me een beetje denken aan die ene film, outbreak? waar een jongen sterft aan één of andere ziekte, ik dacht de pest, en zijn besmette zus naar Amerika reisde.
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 08:53 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Heb je gezopen toen je die film keek?
Je had beter kunnen vragen of ze toen niet gezopen had, ze is nl. meer dronken dan nuchter als ik haar posts zo lees.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 08:53 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Is al lang geleden. Daarbij was het ook een vrij saaie film en onthoud ik dergelijke dingen nooit. Zie daar de noodzaak niet van in.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 08:53 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
We dachten al dat je het niet zou onthouden, drank is slecht voor je hersens.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:50 schreef Gia het volgende:
[..]
Is al lang geleden. Daarbij was het ook een vrij saaie film en onthoud ik dergelijke dingen nooit. Zie daar de noodzaak niet van in.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |