of is-ie een onbewaakte spoorwegovergang aan het inspecteren.quote:Op donderdag 5 januari 2006 02:10 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Hopelijk heeft ie een of andere nare ziekte
Of misschien nog erger met Kim Hollandquote:Op donderdag 5 januari 2006 02:14 schreef Delerium04 het volgende:
Hij is er met Kelly tussenuit denk ik..
kan je ook Béhéhéé zeggen? En ja en amen? Dan ben je het perfecte nietszeggende jaknikkertje wat jensen zoekt...quote:Op donderdag 5 januari 2006 02:26 schreef Baleog het volgende:
jan ruled idd, beetje op zo'n bank hangen, af en toe een ingestudeert niet grappig grapje vertellen en geld vangen
mijn droombaan![]()
Waarom zou je vrienden willen als je geld om drank.drugs en vrouwen te kopen hebt?Een goed gesprek,vind jezus?quote:Op donderdag 5 januari 2006 02:06 schreef Jesuz het volgende:
Jensen heeft geen vrienden...
Haha ja, hij laat zich maar in de zeik nemen en alles.quote:Op donderdag 5 januari 2006 02:26 schreef Baleog het volgende:
jan ruled idd, beetje op zo'n bank hangen, af en toe een ingestudeert niet grappig grapje vertellen en geld vangen
Het enige wat aan Jensen steent is een baksteen naar z,n harses, iets waar hij naar soliciteert met z,n irritante persoontje.quote:Op donderdag 5 januari 2006 04:02 schreef thedude0 het volgende:
jensen steent grote tijd
* Echo99 plaatst voor de zekerheid toch maar een TRquote:Op donderdag 5 januari 2006 09:11 schreef Nembrionic het volgende:
Ik hoop dat 'ie dood is
[disclaimer]ja, dit is een doodsverwensing. Echter niet richting een Fok!-user dus niets aan het handje[/disclaimer]
Zullen we een referendum houden?quote:Op donderdag 5 januari 2006 09:17 schreef haagse_elfje het volgende:
ik had gehoopt dat hij dood zou zijn
Beste reactie tot nu toe! Vooral volhouden dit, je mist nl. niks..... (nou toch wel, een hele hoop ergernis!)quote:Op donderdag 5 januari 2006 10:41 schreef Frollo het volgende:
wie?
Die handpop(Jan) is een zogeheten "aangever" slash "sidekick".quote:Op donderdag 5 januari 2006 10:40 schreef Famke72 het volgende:
Kan IEMAND mij nou eens uitleggen wat de functie is van die Jan?????
Wat doet die vent daar op de bank? Niks!
Hij lacht om ALLES (terwijl alles ingestudeerd is)!
Ik luister niet naar Jensen op de radio, dan beland ik meteen in een diepe crisis, ken die Jan alleen van tv, maar oh my god, wat is dát eigenlijk wat daar op de bank hangt in altijd hetzelfde pak?
Echt, Jensen & Jan, gatver de gatver.
Wie denkt trouwens óók dat Jensen homo is? Hij kraakt iedereen af (moet je andersom 'es doen, wordt 'ie hels!) en vooral homo's. Volgens mij is hij het zelf, maar durft dit niet toe te geven.
Dat heeft toch alleen nut als je de opinie wilt peilen. Als vooraf al vaststaat dat het negatief zal zijn heeft een referendum toch geen zin.quote:Op donderdag 5 januari 2006 09:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zullen we een referendum houden?
Ging meer om: "zullen we hebben publiekelijk lynchen, ja of nee?"quote:Op donderdag 5 januari 2006 10:54 schreef Vipers het volgende:
[..]
Dat heeft toch alleen nut als je de opinie wilt peilen. Als vooraf al vaststaat dat het negatief zal zijn heeft een referendum toch geen zin.![]()
Ik zie hem nietquote:Op donderdag 5 januari 2006 09:13 schreef Echo99 het volgende:
[..]
* Echo99 plaatst voor de zekerheid toch maar een TR![]()
Dat zou idd best kunnen..quote:Wie denkt trouwens óók dat Jensen homo is? Hij kraakt iedereen af (moet je andersom 'es doen, wordt 'ie hels!) en vooral homo's. Volgens mij is hij het zelf, maar durft dit niet toe te geven.
76 afleveringen vorig seizoen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:29 schreef Erick1985 het volgende:
Ik mis Jensen ook al een aantal dagen.... misschien een seizoen stop ofzo??
idd en niet jensen met zn geripte jokes.quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:40 schreef Marruk het volgende:
Ze moeten gewoon Conan O' Brian uitzenden hier in plaats van Jensen.
quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:52 schreef Bigfoot414 het volgende:
[..]
Dat zou idd best kunnen..
Een neefje van mij zat vroeger sinds hij het woord 'homo' uit kon spreken iedereen die hij niet mocht daarvoor uit te maken
Heeft ie pas geleden zn coming-out gehad.
Nu is ie sinds kort ons 'nichtje'![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |