Als Snaptnix in HBB zou zitten moet ik een extra harde schijf kopen, anders passen al die caps er niet opquote:Op donderdag 5 januari 2006 01:23 schreef teamlead het volgende:
[..]
niet zo lekker als Snaptnix.. maar een goeie 2e
De Duim heeft gesprokenquote:Op donderdag 5 januari 2006 01:26 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Als Snaptnix in HBB zou zitten moet ik een extra harde schijf kopen, anders passen al die caps er niet op![]()
als Snaptnix in HBB zou zittenm zou ik helemaal niet meer achter mijn pc uit te slaan zijn....quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:26 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Als Snaptnix in HBB zou zitten moet ik een extra harde schijf kopen, anders passen al die caps er niet op![]()
absoluut mee eensquote:Op donderdag 5 januari 2006 01:26 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee, dat is Muerte... ik ben... 'de wijsvinger'quote:
Hoop niet dat meneer Snaptnix nu jaloers wordt / isquote:
Ook ni als dit beertje gaat brullenquote:Op donderdag 5 januari 2006 01:27 schreef teamlead het volgende:
[..]
als Snaptnix in HBB zou zittenm zou ik helemaal niet meer achter mijn pc uit te slaan zijn....![]()
O ja, dat is ook zo. Muerte was die duim met een mensje eraan. Jij bent de vingeraar.quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:27 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee, dat is Muerte... ik ben... 'de wijsvinger'
hmz.. Beertje is heeeeeeeeeeeeeeelquote:Op donderdag 5 januari 2006 01:28 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ook ni als dit beertje gaat brullen![]()
Heeeej Hobjeeeequote:Op donderdag 5 januari 2006 01:28 schreef MissHobje het volgende:
Joehoeeeeeeeeeeeeeeeeeee![]()
Ik is er weer![]()
En wat gaat deze nacht ons brengen hier in BB![]()
Hoiquote:Op donderdag 5 januari 2006 01:28 schreef MissHobje het volgende:
Ik is er weer![]()
Nee hoor, meneer snaptnix is niet zo snel jaloers. No worriesquote:Op donderdag 5 januari 2006 01:28 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hoop niet dat meneer Snaptnix nu jaloers wordt / is![]()
ach.. meneer snaptnix kent ons toch nietquote:Op donderdag 5 januari 2006 01:28 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Uhmquote:Op donderdag 5 januari 2006 01:28 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
ieneminemuttequote:Op donderdag 5 januari 2006 01:29 schreef teamlead het volgende:
[..]
hmz.. Beertje is heeeeeeeeeeeeeeeldus dat zou een lastige keuze worden...
![]()
Hoi Misshobjequote:Op donderdag 5 januari 2006 01:28 schreef MissHobje het volgende:
Ik is er weer![]()
Zeg dat nou niet te hard... dan leggen ze gelijk de link met de cap van Naatquote:Op donderdag 5 januari 2006 01:28 schreef doka het volgende:
[..]
O ja, dat is ook zo. Muerte was die duim met een mensje eraan. Jij bent de vingeraar.![]()
hmmmm......quote:
quote:
Dan is het goedquote:Op donderdag 5 januari 2006 01:29 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee hoor, meneer snaptnix is niet zo snel jaloers. No worries![]()
![]()
Jawelquote:Op donderdag 5 januari 2006 01:30 schreef teamlead het volgende:
[..]
hmmmm......
ik ga even geen commentaar geven
quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:27 schreef Bartoli het volgende:
[..]
absoluut mee eens![]()
Mss kan je dan de hulp inschakelen van je medecappers en het verdelen![]()
nee hoorquote:
je kan ook samen met snaptnix besluiten het bbh in te gaan. Hoeven we ook niet te kiezen er wordt dan toch gecaptquote:
4 streams op snaptnix... en een nokia telefoonquote:
je rijkt ons toch wel t zout voor de slakken aanquote:Op donderdag 5 januari 2006 01:32 schreef teamlead het volgende:
[..]
nee hoorIk ga jullie echt niet het touw geven om mij aan op te hangen
* wijselijk zwijgtquote:Op donderdag 5 januari 2006 01:33 schreef lovebear het volgende:
[..]
je rijkt ons toch wel t zout voor de slakken aan![]()
quote:
help.....................quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:37 schreef Beeker het volgende:
Met zen 2e tegen teamlead foei
Ja tuurlijkquote:Op donderdag 5 januari 2006 01:37 schreef Beeker het volgende:
quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:37 schreef Beeker het volgende:
Wat had je dan verwachtquote:Op donderdag 5 januari 2006 01:37 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
nee hoor... maar alles wat ik zeg gaat nu tegen me gebruikt worden.
again: no commentquote:
Use the Force, Luke!quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:39 schreef Beeker het volgende:
Ik help waar ik kan helaas men krachten zijn beperkt
Niet met die nokia telefoon op de badkamer foto's maken dan hequote:Op donderdag 5 januari 2006 01:32 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
4 streams op snaptnix... en een nokia telefoon
not if you;re a member of.................. The A-team....quote:
jups true.. truequote:Op donderdag 5 januari 2006 01:29 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Heeeej Hobjeeee
De nacht is jong... dus er kan nog van alles gebeuren![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |