Ja, helemaal gelijk, is een hele goede.quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:10 schreef ElisaB het volgende:
Lees ik er overheen, of is de vraag 'waar af te halen' een hele goede?
Uuhhhh, even lezen.... normaal beeld, nee sorryquote:Op donderdag 5 januari 2006 01:18 schreef superhaagie het volgende:
Is het een breedbeeld?
Toch nog interesse, ik wacht op een fototje ';)quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:20 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Uuhhhh, even lezen.... normaal beeld, nee sorry![]()
En laat ik die nou net nog niet hebben, TV staat in bergruimte en niet meer in de kamer, dus vergeten een foto te maken, morgen ga ik die foto maken, sorry.quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:23 schreef superhaagie het volgende:
[..]
Toch nog interesse, ik wacht op een fototje ';)
Ik wacht even af tot morgen dan.quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:26 schreef Kanjer het volgende:
[..]
En laat ik die nou net nog niet hebben, TV staat in bergruimte en niet meer in de kamer, dus vergeten een foto te maken, morgen ga ik die foto maken, sorry.
Nee, sorry, dit is de enige foto, kan er morgen wel 1 maken, zeg maar hoe je hem hebben wil.quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:28 schreef foetre het volgende:
Heb je nog meer foto's van die eethoek?
van ietsje dichterbij
digitaalquote:Op donderdag 5 januari 2006 01:30 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Nee, sorry, dit is de enige foto, kan er morgen wel 1 maken, zeg maar hoe je hem hebben wil.
Morgen staan ze erop.quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:33 schreef foetre het volgende:
[..]
digitaal![]()
Gewoon de stoelen van dichtbij en tafel ook van dichtbij geen speciale standjes
Genoteerd!, maar vind het nog wel een beetje laag.quote:Op donderdag 5 januari 2006 08:40 schreef spanks het volgende:
100 euro voor wasmachine en droger.
Tv is van dec. 1999, bon aanwezig, 1549 gulden.quote:Op donderdag 5 januari 2006 09:15 schreef doeka het volgende:
Hoe oud zijn de senseo en de tv? En het kleurtje van de senseo ook graag!
Vergeet de Senseoquote:Op donderdag 5 januari 2006 09:15 schreef doeka het volgende:
Hoe oud zijn de senseo en de tv? En het kleurtje van de senseo ook graag!
Weet niet waar je vandaan komt, maar vanaf Den Haag centraal ben je zo met de sprinter in Zoetermeer.quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:03 schreef Handschoen het volgende:
Is het een beetje goed te doen met het OV? Zo ja dan bied ik 40 op de stereo
Sorry, dat was precies het enige foutje wat erin geslopen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:16 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
heb je foto van die schommelstoel?
Dat word een beetje lastig, toch wel een eind rijden, past niet in de auto, dus boedelbak plus brandstof, schiet voor mij niet echt op.quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:21 schreef SolidArt het volgende:
Hey, als je de wasdroger en wasmachine kunt bezorgen (in brabant) dan geef ik je de vraagprijs.
150 voor beidenquote:Op donderdag 5 januari 2006 11:07 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Genoteerd!, maar vind het nog wel een beetje laag.
Thnx...quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:40 schreef SolidArt het volgende:
Jammer dan.. Was wel leuk geweest als je het kon brengen.
Maar ik hoop dat je de vraagprijs er voor krijgt
Oh, en gecondoleerd... Lijkt me nog wel zo gepast.. (Je oma?)
quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:33 schreef foetre het volgende:
[..]
digitaal![]()
Gewoon de stoelen van dichtbij en tafel ook van dichtbij geen speciale standjes
en amsterdam?quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:36 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Dat word een beetje lastig, toch wel een eind rijden, past niet in de auto, dus boedelbak plus brandstof, schiet voor mij niet echt op.
Ze staan erbij.quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:23 schreef superhaagie het volgende:
[..]
Toch nog interesse, ik wacht op een fototje ';)
Jeetje wat erg voor je. Voelt een beetje raar nu om zo bot te bieden op die spullenquote:
Dank je...quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:52 schreef Sport_Life het volgende:
Die Samsung radio, ¤45 bied ik!.
Verkocht!
--
[..]
Gecondoleerd..
Sorry, beetje onduidelijkquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:13 schreef Sport_Life het volgende:
Is die radio al verkocht? Of verkoop je 'm aan mij?
Alleen een 2-zits ?quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:08 schreef Kanjer het volgende:
12) 2-zits bank, blauw/grijs stof, zeer goede staat, 50 euro.
[afbeelding]
Mits goed afgesproken , kan vrijdag ook.quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:08 schreef Nihil het volgende:
Alles moet Zaterdag opgehaald worden
Dus niet op vrijdag ophalen? of kan dat eventueel wel?
quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:32 schreef webspider het volgende:
TerugVriesPost (voor de koel/vriescombi)
Voor het typenummer moet ik weer even naar het huis, dat word morgen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:04 schreef Icey1986 het volgende:
Ik ben opzoek naar een tv, omdat ik gruwelijk ben opgelicht met mijn huidige. De enige voorwaarde die ik stelde was dat hij Svideo zou ondersteunen. Zou je mij een typenummer kunnen geven van die JVC TV zodat ik die kan opzoeken?
Is het tevens mogelijk om hem te laten bezorgen/versturen? Ik woon in Amersfoort en zie helaas geen mogelijkheid om hem mee te nemen in de trein. (uiteraard op mijn kosten)
Blijf je het verhaal boedelbak houden, en ik heb er echt de tijd niet voor, moet zoveel regelen deze dagen.quote:
Staat genoteerd, bij geen hoger bod zijn ze voor jou.quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:02 schreef Ripley het volgende:
Zie je iets in 150 voor wasmachine en droger?
Ik zal vragen of ik iets kan regelen met de auto. Als je toevallig het typenummer op zou kunnen zoeken dan zou je mij daar heel erg blij mee makenquote:Op donderdag 5 januari 2006 17:52 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Voor het typenummer moet ik weer even naar het huis, dat word morgen.
Bezorgen of versturen word lastig, liever niet dus.
Sta niet echt te juichen..quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:18 schreef foetre het volgende:
75 voor de eethoek
Oke, geen probleem, en thnxquote:Op donderdag 5 januari 2006 19:30 schreef Icey1986 het volgende:
Ik moet mij helaas terugtrekken met betrekking tot de tv. Amersfoort - Zoetermeer is net iets te ver weg voor een beginnend bestuurder in mijn eentje, het rijden is het probleem niet want ik heb al veel kilometers erop zitten, ik maak mij meer zorgen over het feit dat ik de weg niet ken.
Helaas, maar succes met de verkoop en gecondoleerd.
Dat vind ik nou een goeie, helemaal niet aan gedacht maar wel op zn plaats. Sterkte tsquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:10 schreef Gronings_Mopje het volgende:
Ik wil de topicopener alleen maar even sterkte wensen!
Moet ik even kijken, laat het je weten.quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:10 schreef Sport_Life het volgende:
Zit er Aux op die radio trouwens?? Sorry dat ik het nu pas vraag.
Dank.....quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:10 schreef Gronings_Mopje het volgende:
Ik wil de topicopener alleen maar even sterkte wensen!
Dank...quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:12 schreef Nnelis het volgende:
[..]
Dat vind ik nou een goeie, helemaal niet aan gedacht maar wel op zn plaats. Sterkte ts
Niet ontvangen , helaas.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:41 schreef Nachtdier het volgende:
Kanjer,
Ik heb je donderdagmiddag gemaild via m'n Speedlinq-account voor een paar foto's. Daar kom ik niet meer in.
Kun je je tel.nr mailen naar mistertee @ freemail.nl (de enige mailbox waar ik nog wel inkom) zodat ik even contact kan opnemen.
De kast is (nog wel) beschikbaar, wel veel reactie op via Marktplaats, dus weg is weg.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 08:13 schreef TeleluvR het volgende:
Is de kast (met laden) nog beschikbaar? Lijkt mij handig om wellicht mijn huidige krakkemikkige kast te vervangen!
Ik neem aan dat je met oventje de magnetron bedoeld.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 08:17 schreef Xebrozius het volgende:
Senseo en oventje: ¤ 35.
Door omstandigheden nog steeds niet, maar dat is een ander verhaal.quote:
De hele tafel is als nieuw, dus ook het tafelblad uiteraard zonder krassen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:37 schreef foetre het volgende:
is het tafelblad krasvrij?
Gecheckt!! Ja er zit AUX op .quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:10 schreef Sport_Life het volgende:
Jij was de gelukkige hoogste bieder, gaat het nog door?quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:10 schreef Sport_Life het volgende:
Eethoek, boekenkast, kledingkast, 40 jaar oud bureau, magnetron, citruspers, tostiijzer, broodrooster, Eiken salontafel met 2 bijzet tafeltjes, strijkplank, strijkijzer, wandklok, dressoir, miniset, badkamermeubeltje, stereo, 2 waterkokers, koffiesetapp..quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:27 schreef Tha_Dijkstra het volgende:
Wat heb je nog te koop staan?
Nou ik ga maandag weer naar Groningen en blijf daar 2 of 3 weken.... En ik heb het ontzettend druk met tentamens en andere (sociale) verplichtingen, maar tegen die tijd kom ik wel weer even kijken, ok?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:59 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Jij was de gelukkige hoogste bieder, gaat het nog door?
U heeft mail.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:38 schreef mystery1980 het volgende:
is de rechter kledingkast er nog? Zo ja bied ik 25 euro, kan het vandaag of morgen nog ophalen. Mijn mailadres is cynny_x@hotmail.com
Tv is weg, sorry.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:53 schreef Nnelis het volgende:
Ben je de tv inmiddels al kwijt of niet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |