Ja, helemaal gelijk, is een hele goede.quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:10 schreef ElisaB het volgende:
Lees ik er overheen, of is de vraag 'waar af te halen' een hele goede?
Uuhhhh, even lezen.... normaal beeld, nee sorryquote:Op donderdag 5 januari 2006 01:18 schreef superhaagie het volgende:
Is het een breedbeeld?
Toch nog interesse, ik wacht op een fototje ';)quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:20 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Uuhhhh, even lezen.... normaal beeld, nee sorry![]()
En laat ik die nou net nog niet hebben, TV staat in bergruimte en niet meer in de kamer, dus vergeten een foto te maken, morgen ga ik die foto maken, sorry.quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:23 schreef superhaagie het volgende:
[..]
Toch nog interesse, ik wacht op een fototje ';)
Ik wacht even af tot morgen dan.quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:26 schreef Kanjer het volgende:
[..]
En laat ik die nou net nog niet hebben, TV staat in bergruimte en niet meer in de kamer, dus vergeten een foto te maken, morgen ga ik die foto maken, sorry.
Nee, sorry, dit is de enige foto, kan er morgen wel 1 maken, zeg maar hoe je hem hebben wil.quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:28 schreef foetre het volgende:
Heb je nog meer foto's van die eethoek?
van ietsje dichterbij
digitaalquote:Op donderdag 5 januari 2006 01:30 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Nee, sorry, dit is de enige foto, kan er morgen wel 1 maken, zeg maar hoe je hem hebben wil.
Morgen staan ze erop.quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:33 schreef foetre het volgende:
[..]
digitaal![]()
Gewoon de stoelen van dichtbij en tafel ook van dichtbij geen speciale standjes
Genoteerd!, maar vind het nog wel een beetje laag.quote:Op donderdag 5 januari 2006 08:40 schreef spanks het volgende:
100 euro voor wasmachine en droger.
Tv is van dec. 1999, bon aanwezig, 1549 gulden.quote:Op donderdag 5 januari 2006 09:15 schreef doeka het volgende:
Hoe oud zijn de senseo en de tv? En het kleurtje van de senseo ook graag!
Vergeet de Senseoquote:Op donderdag 5 januari 2006 09:15 schreef doeka het volgende:
Hoe oud zijn de senseo en de tv? En het kleurtje van de senseo ook graag!
Weet niet waar je vandaan komt, maar vanaf Den Haag centraal ben je zo met de sprinter in Zoetermeer.quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:03 schreef Handschoen het volgende:
Is het een beetje goed te doen met het OV? Zo ja dan bied ik 40 op de stereo
Sorry, dat was precies het enige foutje wat erin geslopen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:16 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
heb je foto van die schommelstoel?
Dat word een beetje lastig, toch wel een eind rijden, past niet in de auto, dus boedelbak plus brandstof, schiet voor mij niet echt op.quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:21 schreef SolidArt het volgende:
Hey, als je de wasdroger en wasmachine kunt bezorgen (in brabant) dan geef ik je de vraagprijs.
150 voor beidenquote:Op donderdag 5 januari 2006 11:07 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Genoteerd!, maar vind het nog wel een beetje laag.
Thnx...quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:40 schreef SolidArt het volgende:
Jammer dan.. Was wel leuk geweest als je het kon brengen.
Maar ik hoop dat je de vraagprijs er voor krijgt
Oh, en gecondoleerd... Lijkt me nog wel zo gepast.. (Je oma?)
quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:33 schreef foetre het volgende:
[..]
digitaal![]()
Gewoon de stoelen van dichtbij en tafel ook van dichtbij geen speciale standjes
en amsterdam?quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:36 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Dat word een beetje lastig, toch wel een eind rijden, past niet in de auto, dus boedelbak plus brandstof, schiet voor mij niet echt op.
Ze staan erbij.quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:23 schreef superhaagie het volgende:
[..]
Toch nog interesse, ik wacht op een fototje ';)
Jeetje wat erg voor je. Voelt een beetje raar nu om zo bot te bieden op die spullenquote:
Dank je...quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:52 schreef Sport_Life het volgende:
Die Samsung radio, ¤45 bied ik!.
Verkocht!
--
[..]
Gecondoleerd..
Sorry, beetje onduidelijkquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:13 schreef Sport_Life het volgende:
Is die radio al verkocht? Of verkoop je 'm aan mij?
Alleen een 2-zits ?quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:08 schreef Kanjer het volgende:
12) 2-zits bank, blauw/grijs stof, zeer goede staat, 50 euro.
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |