quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:52 schreef ladurance het volgende:
Vlees is het lekkerste van de hele maaltijd!![]()
Eet ze dan bijna elke dag hetzelfde?quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:59 schreef Slarioux het volgende:
Een vriendin van me is veganist. Dat is pas kewl.
Nee, gevarieerder dan ik meestal.quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:00 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Eet ze dan bijna elke dag hetzelfde?
quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:52 schreef ladurance het volgende:
Vruchtvlees is het lekkerste van de hele maaltijd!![]()
Ja, ik heb 'm ook het liefst dood op mijn bord, maar dan wel in de vorm van een stukje vlees.quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:03 schreef teamlead het volgende:
dood beest moet er op mijn bord liggen
Het is maar net waar die mensen voor zichzelf de grens trekken toch?quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:39 schreef ladurance het volgende:
Wat ik wel een beetje raar vind zijn de mensen die geen vlees eten maar wel vis. Natuurlijk is vis hardstikke gezond, maar het is een beetje raar als je vanwege respect voor dieren geen vlees uit. Zelf werk/studeer ik in de horeca waar dus ook rekening met dieėten, vegetariers/veganisten en geloof gehouden moet worden (menuleer), maar verder ken ik geen vegetariers/veganisten.
Wel vreemd; "ik vind het zielig voor koeien, varkens en kippen, maar vis eet ik gewoon op"quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:43 schreef NanKing het volgende:
[..]
Het is maar net waar die mensen voor zichzelf de grens trekken toch?
Ik ben zelf nu iets van 8 į 9 jaar veggie. Ik eet zelf geen vis trouwens
.
Ik vind het zelf ook lichtelijk vreemd hoorquote:Op donderdag 5 januari 2006 01:46 schreef Quarks het volgende:
[..]
Wel vreemd; "ik vind het zielig voor koeien, varkens en kippen, maar vis eet ik gewoon op"
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |