quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:52 schreef ladurance het volgende:
Vlees is het lekkerste van de hele maaltijd!![]()
Eet ze dan bijna elke dag hetzelfde?quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:59 schreef Slarioux het volgende:
Een vriendin van me is veganist. Dat is pas kewl.
Nee, gevarieerder dan ik meestal.quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:00 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Eet ze dan bijna elke dag hetzelfde?
quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:52 schreef ladurance het volgende:
Vruchtvlees is het lekkerste van de hele maaltijd!![]()
Ja, ik heb 'm ook het liefst dood op mijn bord, maar dan wel in de vorm van een stukje vlees.quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:03 schreef teamlead het volgende:
dood beest moet er op mijn bord liggen
Het is maar net waar die mensen voor zichzelf de grens trekken toch?quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:39 schreef ladurance het volgende:
Wat ik wel een beetje raar vind zijn de mensen die geen vlees eten maar wel vis. Natuurlijk is vis hardstikke gezond, maar het is een beetje raar als je vanwege respect voor dieren geen vlees uit. Zelf werk/studeer ik in de horeca waar dus ook rekening met dieėten, vegetariers/veganisten en geloof gehouden moet worden (menuleer), maar verder ken ik geen vegetariers/veganisten.
Wel vreemd; "ik vind het zielig voor koeien, varkens en kippen, maar vis eet ik gewoon op"quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:43 schreef NanKing het volgende:
[..]
Het is maar net waar die mensen voor zichzelf de grens trekken toch?
Ik ben zelf nu iets van 8 į 9 jaar veggie. Ik eet zelf geen vis trouwens
.
Ik vind het zelf ook lichtelijk vreemd hoorquote:Op donderdag 5 januari 2006 01:46 schreef Quarks het volgende:
[..]
Wel vreemd; "ik vind het zielig voor koeien, varkens en kippen, maar vis eet ik gewoon op"
quote:
Jawel, heb er wel een paar. Gezien ik kan koken, kan ik ook zonder vlees iets smakelijks op tafel brengen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:58 schreef Martijn_fijn het volgende:
Kennen jullie wel vegatariėrs in je vriendengroep/ familie? Houden jullie er bijv. rekening mee, wanneer ze bij je komen eten?
Ja hoor. Zeker nog noooit ziek geworden van vlees?quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:17 schreef schatje het volgende:
Eén keer van die vegetarische Tipall balletjes van de Appie geprobeerd. Ik ben er meteen twee weken lang ziek van geweest![]()
,
Doe mij dus maar gewoon een lekker stukje vlees![]()
.
dat geldt voor mij ook wel eigenlijk, ik vind het toch de hoofdmoot van het avondeten.quote:
zou je dan niet meer vlees moeten eten? zodat er minder vlees vernietigd hoeft te wordenquote:Op donderdag 5 januari 2006 01:49 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik vind het zelf ook lichtelijk vreemd hoor. Maar er zijn nog steeds heel veel mensen die beweren dat vissen geen pijn hebben.
Ik zelf ben trouwens niet fundamenteel tegen vlees eten, ik vind alleen dat in de vorm hoe in het in de westerse maatschappij gebeurt, veschrikkelijk. Als je alleen al bedenkt hoeveel vlees er wordt doorgedraaid (<--op een veiling niet verkocht dus vernietigd), is het voor mij al een teken dat er ergens iets flink fout zit.
Om het maar een beetje simpel te houden.
Neequote:Op donderdag 5 januari 2006 09:14 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ja hoor. Zeker nog noooit ziek geworden van vlees?
Idem, en idem.quote:Op donderdag 5 januari 2006 09:55 schreef Ericr het volgende:
13 jaar vegetarisch, moet er niet meer aan denken om een rottend stuk lijk in mijn maag te hebben.
Ik heb niet meer veel vegatariėrs in mijn vriendenkring/familie (meesten zijn toch weer vlees gaan eten), maar ik pas mijn menu altijd aan aan degene die komt eten. Een vriendin lust bijv. geen champignons, dus die gebruik ik niet als ze komt eten. Zo ook voor een vegatariėr: diegene eet geen vlees, dus zal ik zonder vlees koken.quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:58 schreef Martijn_fijn het volgende:
Kennen jullie wel vegatariėrs in je vriendengroep/ familie? Houden jullie er bijv. rekening mee, wanneer ze bij je komen eten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |