ik heb hier de Ultra versie van. tevens tekoopquote:Op donderdag 5 januari 2006 14:02 schreef Gunner het volgende:
Ik heb nog een ASUS AGP-V9280 liggen (128mb AGP)
En die wil je ook aan TS verkopen?quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:03 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
ik heb hier de Ultra versie van.
goede kaart voor zware spellen?prijs?quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:02 schreef Gunner het volgende:
Ik heb nog een ASUS AGP-V9280 liggen (128mb AGP)
geldt voor jou ook:quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:03 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
ik heb hier de Ultra versie van. tevens tekoop
defineer zwaarquote:Op donderdag 5 januari 2006 21:05 schreef Sosa het volgende:
[..]
geldt voor jou ook:
goede kaart voor zware spellen?prijs?
wat voor specs heeft jouw systeem>?quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:33 schreef Sosa het volgende:
Civ4 spelen (omdat de agp het niet doet, schiet het nl niet op.... en ik wil het erg graag spelen)
of Call of Duty binnenkort
hou aub op....quote:
Goedzoquote:Op donderdag 5 januari 2006 21:59 schreef Sosa het volgende:
[..]
hou aub op....
ik begin te twijfelen om een nieuwe mobo te kopen ipv nieuwe videokaart...
call of duty 1 is geen probleem voor deze kaart.quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:33 schreef Sosa het volgende:
Civ4 spelen (omdat de agp het niet doet, schiet het nl niet op.... en ik wil het erg graag spelen)
of Call of Duty binnenkort.... lukt dat?
Wat mag ie kosten?
thnx, maar ben inmiddels voorzien.quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:09 schreef Gunner het volgende:
[..]
call of duty 1 is geen probleem voor deze kaart.
CoD2 lijkt me een iets groter probleem. Ik heb overigens geen idee wat het op zou moeten brengen (ik heb wel de retail uitvoering met doos) dus als je zelf een prijs in gedachten heb dan hoor ik het wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |