Geen idee, zie ze soms in de TT zitten . . .quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:37 schreef marcb1974 het volgende:
Zijn spaties niet meer nodig dan?
Nee, niet echtquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:38 schreef nixxx het volgende:
ah jij was eerderChrisje was niet echt wakker he
Nu toch ook nogquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:38 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Geen idee, zie ze soms in de TT zitten . . .![]()
![]()
Jawel, maar ik open geen topicsquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:38 schreef nixxx het volgende:
ah jij was eerderChrisje was niet echt wakker he
Niet eens ??quote:
De inmiddels beruchte topic-open fobie.quote:
Ik luister niet naar haar als ze me opdraagt een topic te openen in haar naamquote:
mutsquote:
sinds het tapdance debaclequote:Op woensdag 4 januari 2006 23:41 schreef MSXUser het volgende:
[..]
De inmiddels beruchte topic-open fobie.
quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:41 schreef nixxx het volgende:
[..]
Goedenachtzoentjes voor iedereen en een kroel voor de speciale mensen
quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:28 schreef Gronings_Mopje het volgende:
[..]
Volgens mij heb je echt een rotdag. Ik ken je verder niet maar ik heb eerder vandaag al wat van je gelezen en je komt op mij over als iemand die heel graag meer zekerheid wilt. Ik gun je van harte een fijne baan maar ik vind die onzekerheid zo klote om te lezen. En natuurlijk weet ik niet hoe het is als je een studie hebt gedaan waar heel moeilijk brood in is te verdienen. Gewoon doorzoeken en desnoods nu voor ander werk kiezen. Anders hoeft niet minder leuk te zijn omdat je basisdiploma toch al goed is en je bent nog jong. En als het dan toch zo dopey is dat je bepaalde banen niet krijgt omdat je cv niet voldoet, pas gewoon je cv aan maar dan niet naar Mavo natuurlijk.
En schrijven kun je ook voor je plezier doen en ook mee naar een uitgever gaan. Ook dat is leuren denk ik. Je stelt zulke hoge eisen aan jezelf, joh dat is toch helemaal niet nodig?
lief doenquote:
Zeg dat dan meteenquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:43 schreef nixxx het volgende:
[..]
lief doenof alicey en ik gaan op je stampen!
wordt wel vrijdag want morgen moet ik werkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |