abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Admin maandag 30 januari 2006 @ 10:25:20 #101
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_34606398
Luxor is een theater, geen bioscoop.

Vanavond ga ik naar m'n eerste van deze editie: Lunacy.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  maandag 30 januari 2006 @ 11:25:05 #102
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_34607656
quote:
Op maandag 30 januari 2006 10:25 schreef Breuls het volgende:
Luxor is een theater, geen bioscoop.
Dat is niet geheel waar. Hoewel het origineel een bioscoop is hebben ze het als semi-bios ingericht bij de grote verbouwing in de jaren '70. Alleen heeft het maar een paar jaar als filmhuis gedraaid, want zoveel interesse was er niet in, want er waren toen al veel bioscopen in R'dam. Maar daarom kan het filmfestival er ook gedraaid worden, want ze hebben nog steeds een projectorruimte etc.

Het leuke is wel dat er nog lamers bij het Nieuwe Luxor komen en vragen welke films er draaien.
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  Admin maandag 30 januari 2006 @ 11:55:38 #103
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_34608542
Oh okay, dat wist ik niet.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  maandag 30 januari 2006 @ 16:05:20 #104
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_34615795
Nu het festival al een paar dagen bezig is. En er vast al wat mensen geweest zijn. Ben ik wel benieuwd wat nu de aanraders, ontdekkingen en afraders tot nu toe zijn?
verkapt ik ga ook, maar weet niet waarnaar post
pi_34617466
The three burials is zeker een aanrader, weet alleen niet of ie nog draait
  maandag 30 januari 2006 @ 17:56:13 #106
25301 Gorro
Reject False Icons
pi_34619270
Weekendje Filmfestival Rotterdam. De oogst van dit jaar:

Zaterdag:

Doggusu (Dogs) (Shunichi Nagasaki, 1998)
Het best aardige verhaal wordt enigzins de nek om gedraaid door het ultra-lage budget. De zwart-witte digitale video-beelden zien er nog best mooi uit, maar het is vooral het geluid wat veel te wensen over laat. De voice-over werd al enkele seconden van te voren aangekondigt door een geruis wat instartte en de geluideffecten waren ook niet overtuigend. Het film-noir verhaaltje is verder best leuk. **½

Seven Invisible Men (Sharunas Bartas, 2005)
Het begin is best goed. Mooie cinematografie; met name de mooie lichtinval in het begin en de mooie beelden van de prairie van het schiereiland Krim waar de film gesitueerd is. De film weigert echter op gang te komen. Dan komt er een feestje waarin alle hoofdpersonen dronken worden en door elkaar gaan schreeuwen. Dat duurt en dat duurt, zonder dat er interessante gesprekken volgen en uiteindelijk wordt het zelfs irritant. Slechtste film die ik op het festival gezien heb. **½

Old Joy (Kelly Reichardt, 2005)
Best leuke film over twee oude schoolvrienden die elkaar weer eens ontmoeten. Vrij pretentieloze film, met leuke momenten en een lekker ongedwongen sfeertje. Bij beide vrienden voel je dat ze meer problemen hebben dan ze laten merken, maar ze hebben beide besloten er een goede tijd van te maken en dit niet te willen verpesten door het daar over te hebben. De mooie muziek is de bijzonderste eigenschap van de film. ***¼

Mayonaka no Yaji-san Kita-san (Yaji and Kita - The Midnight Pilgrims) (Kankurô Kudô, 2005)
De leukste film van het festival tot nu toe. Een absurdistische comedy zoals die alleen gemaakt kan worden in Japan. In de eerste drie kwartier volgen de absurdistische twists, grappen en grollen elkaar in een hoog tempo op. Daarna komt er wat meer lijn in het geheel en wordt de kijker wat meer tijd gegund om te ademen tussen het lachen door. De film is misschien wat aan de lange kant, maar voor fans van films als Survive Style 5+, die vorig jaar op het festival draaide, is het zeker een aanrader. Dikke ****.

Zondag:

Fekete kefe (Black Brush) (Roland Vranik, 2005)
Leuke slacker-comedy in de stijl van Clerks., 25 Watts en Temporada de patos. Zo leuk als die films is deze Hongaarse film niet, maar er zijn genoeg leuke scenes aanwezig om de aandacht vast te houden op de vroege zondagochtend. ***½

Cinema, asperinas e urubus (Cinema, Aspirine and Vultures) (Marcelo Gomes, 2005)
Heerlijke slome Braziliaanse roadmovie. De bleke cinematografie sleept je mee in de hete slome sfeer waarin de film zich afspeelt. De twee protagonisten zijn tegenpolen van elkaar die langzaam naar elkaar toe groeien. Leuke scenes levert het op. Terloops wordt ook nog eens duidelijk hoe globaal de Tweede Wereldoorlog was. ****

Hiervoor zat ook de hele sterke short La guerre. Kort, maar erg krachtig.

Solntse (The Sun) (Aleksandr Sokurov, 2005)
Mooi film toch weer van Aleksandr Sokurov. Op zijn typische trage manier en droomachtige cinematografie weet hij een mooi portret te schetsen van Hirohito. Issei Ogata zet deze bijzondere dictator prachtig neer als iemand die er langzaam achterkomt dat hij een man is en geen God zoals hij wel gezien wordt door een groot deel van de Japanse bevolking. Vooral het einde vond ik heel ontroerend. ****

My Dad Is 100 Years Old (Guy Maddin, 2005)
Grappige en mooi gemaakt surrealistische ode van Isabella Rossellini aan haar vader, Roberto. De eeuwen oude discussie of film kunst is of entertainment wordt gevoerd door Fellini, Hitchcock, Sedgwick en Rossellini, allemaal gespeeld door Isabella. Erg geinig. ****

India (Roberto Rossellini, 1959)
Niet geheel geslaagde mix van documentaire en drama. Het is van beide filmvormen net niets en ik begrijp ook niet precies wat Rossellini's bedoeling was met deze film. Voor een realistische schets van India kwamen de verhaaltjes te gekunsteld over, met name het laatste met het aapje, en als indringend drama gesitueerd in het India van toentertijd zijn de verhaaltjes te kort om echt meegesleept te worden. Sowieso ben ik niet zo'n fan van een verzameling shorts als film. Neemt niet weg dat er een aantal mooie scenes in zitten. Krappe ***.

Over het algemeen een best geslaagd eerste weekend dus. Volgende week zaterdag nog even op en neer om nog 3 films te kijken
  Admin maandag 30 januari 2006 @ 22:53:21 #107
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_34631824
Vandaag gezien:

Lunacy (¦ílení) (Jan ¦vankmajer, 2005)
Een verhaal zonder duidelijk doel, over een man die tijdens een reis te gast is bij een markies. Deze man geeft hem een lift, laat hem in zijn kasteel logeren en brengt hem, om redenen die ik niet zal verklappen, naar een inrichting. Hier ervaart hij waar hij altijd al bang voor is geweest: het verblijf tussen de gekken.

Het verhaal is niet heel briljant, maar zit best stevig in elkaar. Als inspiratie zijn twee verhalen van Edgar Allan Poe en een van Marquis de Sade genomen, en in een nogal shabby Tsjechische setting geplaatst. De film beweert een horrorfilm te zijn, maar op wat geanimeerde, voor het verhaal totaal irrelevante, dansende stukken vlees (biefstukken, ogen, tongen, etcetera) na is er weinig te vinden dat naar horror wijst. Zelfs het verhaal in de inrichting, waar toch een zekere spanning geplaatst zou kunnen worden, kijkt rustig weg.

Cijfer: het idee van de film is leuk, het acteerwerk is goed, de uitwerking boeit niet genoeg. Al met al een 3 uit 5 voor de leuke poging.

(Engelstalige review)

[ Bericht 3% gewijzigd door Breuls op 30-01-2006 22:55:00 (linkje toegevoegd) ]
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  dinsdag 31 januari 2006 @ 19:52:06 #108
2764 Trainspotter
Nu mčt goedkope zonnebril
pi_34657449
Gisteren drie films gezien. Ging al beter dan afgelopen vrijdag.

The Sun.
Mooi, ingetogen portret van Hirohito. Psychologisch erg interessant. Wat traag, maar de details maken dat goed. Afgescheurd op een 3, een 4 had ook gekund

Walking on the Wild Side.
Redelijke low-budget film. Mooie beelden van Chinese provincie Shanxi, maar het verhaal en de wendingen zijn niet bijster origineel. Matig uitgewerkte karakters en zoals vaker bij Chinese films: erbarmelijke dialogen. Ook afgescheurd op een drie, wat aan de hoge kant was.

The Three Burials of Melquiades Estrada.
Geweldig, twee uur genieten. Mooi de cultuur aan de Amerikaans-Mexicaanse grens neergezet, supermooie beelden van die regio, sterk verhaal en interessante karakters. Bij vlagen hilarisch. Afgescheurd op een 5.

Mijn films van vrijdag - Seven Invisible Men en Les Amants Reguliers - waren allebei niet meer dan een 1 waard. Wat een kansloze films waren dat.
pi_34659084
dat heb ik ook gedaan bij three burials
pi_34707433
Ik ga vanmiddag/avond naar Look Both Ways en aansluitend de winnaar van de Moviesquad award (Citizen Dog, Glue of Me and You and Everyone We Know). Benieuwd welke het uiteindelijk wordt
  donderdag 2 februari 2006 @ 10:52:01 #111
77898 EricusMaximus
A vicious fanfare cries...
pi_34708841
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 09:51 schreef Nepthys het volgende:
Ik ga vanmiddag/avond naar Look Both Ways en aansluitend de winnaar van de Moviesquad award (Citizen Dog, Glue of Me and You and Everyone We Know). Benieuwd welke het uiteindelijk wordt
Ik ook
Ik hoop dat het Glue of Citizen Dog wordt, want Me and You... heb ik al gezien en zo goed was hij niet. Wel leuk, maar zeker geen tweede keer kijken waard.

ben alleen wel bang dat deze het gaat worden, want deze film krijgt meestal de hoogste waardering.
quote:
Op maandag 30 januari 2006 16:05 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Nu het festival al een paar dagen bezig is. En er vast al wat mensen geweest zijn. Ben ik wel benieuwd wat nu de aanraders, ontdekkingen en afraders tot nu toe zijn?
verkapt ik ga ook, maar weet niet waarnaar post
Goede films die op het IFFR draaien vind ik:

Good Night, and Good Luck
The Three Burials of Melquiades Estrada
Brokeback Mountain

Minder maar nog wel te kijken :
Linda Linda Linda
Me and You and Everyone We Know
Audioscrobbler -[ A Nervous Tic Motion of the Head to the Left ]-
  zaterdag 4 februari 2006 @ 12:14:21 #112
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_34725178
Dit jaar gezien:

Habana Blues
Film over een Cubaanse Rockband die middels een platencontract naar het buitenland wil. Zit zeer gestampt in elkaar, type feelgood maar dan met inhoud.
Kreeg van mij 4 uit 5.

Cache
Franse film over een gezin dat middels videobanden geterroriseerd wordt. Won prijzen, staat erg hoog in het publieksklassement. Spannend in elkaar gedraaid, constante spanningsboog met verrassende wendingen. En dan komt opeens de aftiteling. Het zal wel aan mij liggen, maar ik ben een simpele ziel die een open einde zeer kan waarderen, maar een open einde is nogal altijd een einde en niet opeens een aftiteling.
Kreeg van mij 1 uit 5.

Madeinusa
Prachtige film over een Peruaans bergdorpje waar tussen goede vrijdag en pasen 'god slaapt' en je dus zonden mag plegen. Dit jaar strand er een vreemdeling uit de grote stad in het dorp. Schokken, mooi, ontroerend.
Kreeg van mij 4 uit 5, maar twijfelde aan de 5 uit 5.

Land of the blind
Over the top film over 'een land' waar dictaturen elkaar opvolgen. Veel bekende Hollywood-acteurs en zit gelikt in elkaar. Vermakelijk, de boodschap is helder, het grote publiek kon het niet waarderen maar ik heb me uitstekend vermaakt.
Kreeg van mij 3 uit 5.

Dead Man's Bluf
Lock Stock, maar dan op z'n Russisch. Ik moest er om lachen, de rest van de zaal ook, maar het verhaal blijft flinterdun. Lange Lurch-achtige hitmen steelt de show met lompe opmerkingen en door eerst te schieten en dan pas na te denken.
Kreeg van mij 4 uit 5.

Verder nog wat gezien wat de moeite niet waard is te noemen.
pi_34737924
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 16:20 schreef SuperRembo het volgende:
Ik heb een telefoniste gek gemaakt Een paar films die ik op m\'n lijstje had staan waren al uitverkocht, daar heb ik toen snel een paar andere voor in de plaats gezet. 10 minuten later heb ik teruggebeld om een gedeelte te annuleren en er andere voor in de plaats te zetten.

Dit is het nu geworden:
Di 31-1
16:30 Takeshis\'
Een film van Kitano Takeshi waarin Kitano Takeshi als gangster maar ook als winkelmedewerker voorkomt. Mooi gefilmd, maar een verhaal zat er niet echt in en ik was als slen kwijt wie nou wie was.
quote:
19:30 Look both ways
20:00 Lonesome Jim

Vr 3-2
16:00 Blue Cha Cha
Mensen die zonder reden in huilen uitbarsten werken een beetje op m\'n zenuwen. Hier bleek uiteindelijk dat de hoofdpersoon autistisch was.
Mwah.
quote:
19:00 Caché
Een film die je voordurend in spanning houd, maar het eind komt wel erg plotseling.
quote:
22:30 Nacht van de wansmaak (ik hoop dat ik dit overleef)
Geweldig! Wat een onvoorstelbare bagger
(Bedankt voor de tip Patvs)
Wil iedereen die in telekinese gelooft nu mijn hand op steken?
| Foto's van toen en nu | Icons | Whatpulse keyboard | .NET developer? |
  zaterdag 4 februari 2006 @ 23:33:24 #114
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_34745646
Nou dat je makkelijk kaartjes kunt regelen een uur van te voren als een voorstelling uitverkocht is, is ook complete onzin.

Ik had eigenlijk verplichtingen (ik moets mijn broertje helpen bij het schilderen en klussen van zijn kamer) voor vandaag. Dus had niks gereseveerd. Maar toen hoorde ik gisteravond dat hij zelf niet kon vandaag, besloot ik dus om toch maar een poging te wagen. Dus ging ik samen met een vriend naar Rotterdam vanochtend rond een uurtje of 12. Kunnen we niet eens twee kaartjes krijgen voor een film.. Ja alleen voor de echt hele vage shit waren nog kaartjes te krijgen.
pi_34748036
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 12:14 schreef Stpan het volgende:
Land of the blind
Over the top film over \\\'een land\\\' waar dictaturen elkaar opvolgen. Veel bekende Hollywood-acteurs en zit gelikt in elkaar. Vermakelijk, de boodschap is helder, het grote publiek kon het niet waarderen maar ik heb me uitstekend vermaakt.
Kreeg van mij 3 uit 5.
Die heb ik vandaag ook nog gezien. Goeie film, vrij droevig, maar toch met een aantal ontzettend grappige stukjes
  zondag 5 februari 2006 @ 13:05:18 #116
25301 Gorro
Reject False Icons
pi_34756177
Gisteren nog even een bezoek gebracht aan het IFFR:

Yadashta bar zamin (Writing on the Earth) (Ali Mohammed Ghasemi, 2005)
Zo, dat is even wat anders dan wat de gewend zijn van Iraanse films. Een hallucinatorische beeldenvloed stort over je heen gecentreerd rond een man die nadat z\\\'n hele familie gestorven is z\\\'n geest verliest in waanzin. Met expressief camerawerk volgen de mooie scenes elkaar in hoog tempo op. De film is duidelijk een sneer naar de hedendaagse samenleving waarin God volgens de maker door veel mensen compleet verkeerd geďnterpreteerd wordt. ***½

(#827) Mughal-e-Azam (K. Asif, 1960)
De cijfers: meer dan 10 jaar in productie, de duurste Bollywood film allertijden, voor sommige scenes 2000 kamelen, 4000 paarden en 8000 soldaten en de grootste blockbuster in India allertijden (3 jaar achtereen in de bioscopen); oftewel een monument in de geschiedenis van Bollywood. Het is een grootste opgezette liefdesdrama waarin de verplichte Bollywood-liedjes en dansscenes mooi geďntergreerd zijn in het verhaal. Alles ziet er prachtig uit, vooral de scene waarin de courtisaine definitief haar liefde verklaard voor de prins voor de ogen van de sultan is prachtig (overigens ook één van de scenes in de oorspronkelijke versie al in kleur waren). De editing is af en toe wat klungelig en ook sleept de film naar het einde toe wat te lang door. Verder indrukwekkend. ****

Linda Linda Linda (Nobuhiro Yamashita, 2005)
Het eerste half uur is niet echt interessant, gelukkig wordt het daarna een stuk leuker. Vooral het Koreaanse meisje heeft een aantal heerlijk deadpan momenten. En wat is er nou mis met een paar Japanse meisjes in schooluniformpjes niets aan de hand rocknummertjes te zien spelen? Het titel nummer blijft nog dagen hangen... ***
  zondag 5 februari 2006 @ 14:21:18 #117
73305 Stpan
pi_34759632
Gorro, heb jij nu gewoon mazzel met de films, of geef je vrij snel veel sterren?

Niet dat ik jou daarvan beschuldig, maar ik hoor om me heen mensen films beschrijven als ware het een door god zelf geschreven en geregiseerde film enkel en alleen omdat het toevallig op het IFFR draait en ze cultureel hoogbegaafd willen overkomen.
  zondag 5 februari 2006 @ 16:26:05 #118
25301 Gorro
Reject False Icons
pi_34764148
quote:
Op zondag 5 februari 2006 14:21 schreef Stpan het volgende:
Gorro, heb jij nu gewoon mazzel met de films, of geef je vrij snel veel sterren?
Over mijn 3184 stemmen op Moviemeter geef ik gemiddeld 3.11 sterren. Gemiddeld dik boven de voldoende dus, maar dat komt vooral doordat ik over het algemeen goed van te voren een idee heb of de film wat is voor mij of niet.
  zondag 5 februari 2006 @ 20:55:00 #119
73305 Stpan
pi_34773264
Ok, dan doe je goed je research. Want uit de IFFR-gids kun je vaak niet goed halen wat de toon van de film is, of het feelgood of kunstzinnig etc. is.
Ik had dit jaar dan ook gewoon mazzel
  maandag 6 februari 2006 @ 18:19:20 #120
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_34801826
Ik heb gezien: Takeshis', The Great Yokai War, Princess Raccoon, Linda Linda Linda en Metal: A Headbangers journey. Die laatste was een docu die ik nog op de laatste dag opmerkte. Typisch was het metalfan gehalte in de zaal natuurlijk, jammer dat zelfs cinerama 1 niet vol was want wat wel de moeite waard is om te vermelden is dat de makers hem kwamen aankondigen en naderhand klaar stonden voor vragen en opmerkingen. Toffe Canadezen dus!
[KNE]-Mod
pi_34837882
Voor de liefhebbers:

Foto-Collage van IFFR 2006 die ik vorige week gevolgd heb zoals eerder aangegeven.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 19:48:36 #122
23107 dolle_hond
topicverkoper
pi_34838670
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 19:29 schreef i-spy24 het volgende:
Voor de liefhebbers:

Foto-Collage van IFFR 2006 die ik vorige week gevolgd heb zoals eerder aangegeven.
de foto's zijn leuker dan wat je tot nog toe hier hebt gepost
  dinsdag 7 februari 2006 @ 19:49:21 #123
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_34838705
Het enige wat je met die foto's bewijst is dat het verhaal dat je een half jaar lang ergens gratis in een zoveel-sterren hotel mocht zitten omdat de eigenaar vond dat je zulke mooie foto's maakte enorme bullshit is.
Ik ga naar huis.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 19:50:23 #124
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_34838759
Maar verder een leuke sfeerimpressie hoor.

Tof.
Ik ga naar huis.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 19:54:58 #125
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_34838959
Die van Tom Barman heb je zeker niet groter hé?
Ik ga naar huis.
pi_34839219
Niet zo zeuren 'Niezman' shit trap ik er weer in over dat ik ergens gratis mocht zitten want je verhaal rammelt weer aan alle kanten. Ik mag er dit jaar jaar 4 weken zitten vanwege die foto-reportage.
Maar je hoeft het niet te geloven. Waarom zou je, ik geniet toch wel.

T.a.v het IFFR.

De meeste evenementen zijn niet zomaar toegangkelijk. Voor alles moet je accreditatie hebben en was dus Invitation only of Ticket only. Behalve dan de Late-nite show van Wilfried De Jong, de What's Cinema in de namiddag en een enkel debat in De Tent aan de witte de withstraat. Er was dus heel weinig voor publiek vrij toegangkelijk.
Dus eigenlijk was je als buitenstaander/film-liefhebber alleen maar aangewezen op films waar je kaartjes voor moet hebben(als je die kon krijgen) en overpriced maaltijden in De Doelen terwijl je op de Kruiskade lekkerder en goedkoper kon eten.

Ja,zelfs de zogenaamde borrels en diners waren besloten voor buitenstaanders. Je moet dan denken aan VPRO,ID&T,IFFR,Cinemart,Lions-club Nederland,filmdirectors-borrels/bijeenkomsten. Om maar te zwijgen over allerlei sponsors en buitenlandse Ambassades die hun speciale bijeenkomsten hadden voor hun relaties her en der. 1 ding is opzich wel leuk als media:
Je eet wat gratis af en drinkt je elke dag het leplazerus bij al die bijeenkomsten! Hoe je het wendt of keert al die bedrijven e.d. zijn allemaal media-geil en halen alles uit de kast om naar buiten toe goed over te komen.Daarnaast krijg je als media ook een hele zwik gratis consumptiebonnen mee waarmee je kan betalen zonder zelf de beurs te hoeven trekken wanneer je je accreditatie laat bevestigen en je je badge krijgt.

Ik vind nog steeds dat hoofdsponsor Robeco het beste had gedaan voor zijn relaties kwa verzorging.
Bedoel dat filmcafe hebben zij zo neer laten zetten.
Zij hadden tenminste ook echte goeie champagne uit de kast gehaald en kwa hapjes echt het e.e.a neergezet.
Denk aan zalm,bitterballen/vlammetjes,sushi etc etc... En dan nog de met 4 Golden Globes bekleede film Brokeback montain als Premiere film in Pathe 7 aanbieden terwijl het Film Festival zelf de film nog niet kon tonen,dan ben je dus echt groot en stijlvol.

verder:

En waarom zou ik van die Barman niet groter hebben?

[ Bericht 30% gewijzigd door i-spy24 op 08-02-2006 03:30:49 ]
  dinsdag 7 februari 2006 @ 23:44:54 #127
16049 BJB
cluods in the haed
pi_34848312
Dus jij was degene die tijdens de talkshow met Hou Hsiao-Hsien zo zorgvuldig in een plant kroop om leuke kiekjes te maken?
  dinsdag 7 februari 2006 @ 23:51:42 #128
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_34848549
Misschien moet je smart resize gebruiken als je plaatjes verkleint....
[KNE]-Mod
pi_34852359
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 om 23:44 uur schreef 'BJB' het volgende:
Dus jij was degene die tijdens de talkshow met Hou Hsiao-Hsien zo zorgvuldig in een plant kroop om leuke kiekjes te maken?

Was jij diegene aan de zijkant die stiekum
met een iPod alles zat op te nemen?

[ Bericht 9% gewijzigd door i-spy24 op 09-02-2006 02:16:50 ]
  woensdag 8 februari 2006 @ 17:22:44 #130
16049 BJB
cluods in the haed
pi_34870285
Eh.. nee?

Wat reageer je raar trouwens.
pi_34870917
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 17:22 schreef BJB het volgende:
Wat reageer je raar trouwens.
Welkom in de wondere wereld die i-spy heet.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_34871048
niet te serieus nemen. Was ook een beetje sarcastisch bedoelt en absoluut niet hatelijk BJB
  woensdag 8 februari 2006 @ 20:01:50 #133
16049 BJB
cluods in the haed
pi_34875743
Gelukkig maar.

Je zag er gewoon een beetje uit als een veredelde Privé-fotograaf, zo tussen die struiken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')