quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:26 schreef cuall het volgende:
[..]
Hai Bartoli, gaat het weer wat beter met je??![]()
Snaptnixquote:
Ik hangquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:25 schreef cuall het volgende:
[..]
Oh nee, dat is niks voor mij, maar ben gewoon een beetje moeen dan wil de inspiratie niet zo komen
0-2 verloren volgens mij, maar het laatste half uur heb ik met een paar collega's in zo'n kiosk gestaan bier drinken, met de deur op slotquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:29 schreef Bartoli het volgende:
hoe is het nog afgelopen dan bij de wedstrijd manu?
dat is ook het betere werkquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:35 schreef Manu82 het volgende:
[..]
0-2 verloren volgens mij, maar het laatste half uur heb ik met een paar collega's in zo'n kiosk gestaan bier drinken, met de deur op slot
Mooi zoquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:26 schreef Bartoli het volgende:
[..]Pareltje
![]()
Ik heb vandaag weinig gevoeld (ff afkloppen). Heb geprobeerd weer wat rustig te sporten en heb toen niks gevoeld.
Heb je er last vanquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:38 schreef teamlead het volgende:leuk... mijn buren hebben blijkbaar een feestje...
wat een grafherrie...
tis niet helemaal mijn muzieksmaakquote:
quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:28 schreef Bartoli het volgende:
[..]gaat idd beter ja hoop dat het zo ook blijft
[..]
Snaptnix![]()
Zet dan even wat anders op, net even een tandje harderquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:39 schreef teamlead het volgende:
[..]
tis niet helemaal mijn muzieksmaak
De wegen nog onveilig gemaakt vandaag? Veel mensen zijn nl binnen gebleven aangezien ze bang waren dat je op pad wasquote:
quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:38 schreef teamlead het volgende:leuk... mijn buren hebben blijkbaar een feestje...
wat een grafherrie...
quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:40 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zet dan even wat anders op, net even een tandje harder
yep.....maar niet met die k*tmuziek ajbquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:41 schreef cuall het volgende:
[..]
ga je nu de ouwe man uithangen
![]()
Er moet meer worden gefeest in het leven........ook bij de buren
![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:31 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ik hanghier ook maar wat
en geloof ook dat ik vandaag wat speechless ben
![]()
maar kan ook zo ineens weer over zijn hoor dan lul ik je oren van je ...![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:40 schreef Manu82 het volgende:
[..]
De wegen nog onveilig gemaakt vandaag? Veel mensen zijn nl binnen gebleven aangezien ze bang waren dat je op pad was![]()
![]()
Doe je toch doppies in je orenquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:41 schreef teamlead het volgende:
[..]
yep.....maar niet met die k*tmuziek ajb
Is het feest, is het nog niet goed.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:41 schreef teamlead het volgende:
[..]
yep.....maar niet met die k*tmuziek ajb
als (ex)wedstrijdwielrenner kan ik wel weten wat forceren is. Te vaak gedaan op training en in wedstrijden en te vaak spijt gehad. Dat gebeurd me nu hopelijk niet meerquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:38 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Mooi zoik hoop dat het zo blijft, beter om niets te forceren hé maar dat voel je
zelf wel.
ik wil een feestje met jou.......quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:47 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Is het feest, is het nog niet goed.![]()
Wat een ventje ben je afentoe. Eerst zit j me te pesten, dan loop je weer te slijmen. Dan wil je feestje, nu klaag je over feestje. Make up your mind
quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:49 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Daar is hij TE bescheiden voor![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:49 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Daar is hij TE bescheiden voor![]()
![]()
![]()
een privefeestjequote:Op woensdag 4 januari 2006 23:50 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik wil een feestje met jou.......
maarja.. dat gaat niet gebeuren vrees ik
Ja dan wil je graag, omdat je niet op wil geven maar, de afloop ken je dan vaakquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:49 schreef Bartoli het volgende:
[..]
als (ex)wedstrijdwielrenner kan ik wel weten wat forceren is. Te vaak gedaan op training en in wedstrijden en te vaak spijt gehad. Dat gebeurd me nu hopelijk niet meer
quote:
nu alleen nog wanneerquote:
DUh! Als pasen en pinksteren op 1 dag vallen natuurlijkquote:
quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:57 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
DUh! Als pasen en pinksteren op 1 dag vallen natuurlijk![]()
Niet zeuren, dat krijg je er van als je moeilijk loopt te doen over een feestje bij je burenquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:57 schreef teamlead het volgende:
[..]
me dood maken met een blije mus dus....
quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:01 schreef cuall het volgende:
[..]
Niet zeuren, dat krijg je er van als je moeilijk loopt te doen over een feestje bij je buren
quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:01 schreef cuall het volgende:
[..]
Niet zeuren, dat krijg je er van als je moeilijk loopt te doen over een feestje bij je buren
quote:
Heb m gisteren naar buiten gegooidquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:02 schreef cuall het volgende:
Oh ik moet echt mijn kerstboom weg gaan halen, nog even en er zit geen naald meer aan![]()
quote:
Jij bent een ouwe vent, jij zeurt over feestjes. cuall nietquote:
Ik zeur over de muziek op dat feestje..... niet over het feestje...quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:07 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Jij bent een ouwe vent, jij zeurt over feestjes. cuall niet![]()
Noem jij mij nou een krengquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:08 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik zeur over de muziek op dat feestje..... niet over het feestje...
kreng
quote:
quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:13 schreef cuall het volgende:
Ik heb na 1 glaasje port de hik alsof ik een hele fles heb leeggezopen
![]()
quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:13 schreef cuall het volgende:
Ik heb na 1 glaasje port de hik alsof ik een hele fles heb leeggezopen
![]()
terug van partyquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:16 schreef Stereotomy het volgende:
tvp
quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:12 schreef Manu82 het volgende:
[quote]Op donderdag 5 januari 2006 00:11 schreef cuall het volgende:
[..]
wie , IK en oud
![]()
![]()
de duvel is oud[/quote
AEDM????]
Kweenie, kom net binnen. Hallo iedereenquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:16 schreef Foreverblue het volgende:
Zo, nog wat gebeurd hier vanavond?
Whahaha, nee toch maar ff verder gegaan... anders snap ik er morgen helemaal niks meer van.quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:17 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Heej! WB![]()
dacht die is zo tureluurs
die is spontaan in slaap gevallen
![]()
quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:17 schreef cuall het volgende:
[..]
was dit een type foutje of ben ik te blond?
![]()
Ha Dokaquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:17 schreef doka het volgende:
[..]
Kweenie, kom net binnen. Hallo iedereen
quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:17 schreef doka het volgende:
[..]
Hoi hoi Dokaquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:17 schreef doka het volgende:
[..]
nee, geen typefoutje, dacht dat je een liedje van Acda en de Munnik bedoeldequote:Op donderdag 5 januari 2006 00:17 schreef cuall het volgende:
[..]
was dit een type foutje of ben ik te blond?
![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |