quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:26 schreef cuall het volgende:
[..]
Hai Bartoli, gaat het weer wat beter met je??![]()
Snaptnixquote:
Ik hangquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:25 schreef cuall het volgende:
[..]
Oh nee, dat is niks voor mij, maar ben gewoon een beetje moeen dan wil de inspiratie niet zo komen
0-2 verloren volgens mij, maar het laatste half uur heb ik met een paar collega's in zo'n kiosk gestaan bier drinken, met de deur op slotquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:29 schreef Bartoli het volgende:
hoe is het nog afgelopen dan bij de wedstrijd manu?
dat is ook het betere werkquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:35 schreef Manu82 het volgende:
[..]
0-2 verloren volgens mij, maar het laatste half uur heb ik met een paar collega's in zo'n kiosk gestaan bier drinken, met de deur op slot
Mooi zoquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:26 schreef Bartoli het volgende:
[..]Pareltje
![]()
Ik heb vandaag weinig gevoeld (ff afkloppen). Heb geprobeerd weer wat rustig te sporten en heb toen niks gevoeld.
Heb je er last vanquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:38 schreef teamlead het volgende:leuk... mijn buren hebben blijkbaar een feestje...
wat een grafherrie...
tis niet helemaal mijn muzieksmaakquote:
quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:28 schreef Bartoli het volgende:
[..]gaat idd beter ja hoop dat het zo ook blijft
[..]
Snaptnix![]()
Zet dan even wat anders op, net even een tandje harderquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:39 schreef teamlead het volgende:
[..]
tis niet helemaal mijn muzieksmaak
De wegen nog onveilig gemaakt vandaag? Veel mensen zijn nl binnen gebleven aangezien ze bang waren dat je op pad wasquote:
quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:38 schreef teamlead het volgende:leuk... mijn buren hebben blijkbaar een feestje...
wat een grafherrie...
quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:40 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zet dan even wat anders op, net even een tandje harder
yep.....maar niet met die k*tmuziek ajbquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:41 schreef cuall het volgende:
[..]
ga je nu de ouwe man uithangen
![]()
Er moet meer worden gefeest in het leven........ook bij de buren
![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:31 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ik hanghier ook maar wat
en geloof ook dat ik vandaag wat speechless ben
![]()
maar kan ook zo ineens weer over zijn hoor dan lul ik je oren van je ...![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:40 schreef Manu82 het volgende:
[..]
De wegen nog onveilig gemaakt vandaag? Veel mensen zijn nl binnen gebleven aangezien ze bang waren dat je op pad was![]()
![]()
Doe je toch doppies in je orenquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:41 schreef teamlead het volgende:
[..]
yep.....maar niet met die k*tmuziek ajb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |