Hallo,quote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:12 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Peggy's paranormale forum
Ik wist pas later dat die foto's eigendom waren van die dame op het forum. Inderdaad niet netjes achteraf. Zulke dingen kunnen gebeuren, maar iedereen op inet kan die foto's openlijk bekijken. Dus?quote:Op zondag 26 februari 2006 12:27 schreef suntra het volgende:
[..]
Hallo,
Netjes van je om zonder toestemming fotos van een ander te plaatsen. Ik heb een goed advies voor je ga een cursus normen en waarden volgen. En hou je minder met het paranormale bezig. Leer eerst maar eens hoe je met de privacy van een om moet gaan. Dit is echt te gek!!!!!!!!!!!!!!
Jamy
Even voor de duidelijkheid . Ik ben er niet eentje die alles komt te bekritiseren. En ten tweede geloof ik in het paranormale. En aan je taal gebruik merk ikookdat je niet echt ontwikkeld ben zielig hoor en dat noemt zich paranormaal begaafd hahahahquote:Op zondag 26 februari 2006 14:03 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Ik wist pas later dat die foto's eigendom waren van die dame op het forum. Inderdaad niet netjes achteraf. Zulke dingen kunnen gebeuren, maar iedereen op inet kan die foto's openlijk bekijken. Dus?
Maar wie ben jij om te bepalen dat ik me minder moet bezig met het paranormale![]()
We hebben er allemaal mee te maken, of je nou wil of niet. Wat doe jij dan eigenlijk op een forum als dit? Ik wil niet voor jou praten en ik weet het niet zeker, maar blijkbaar ben jij er zo eentje die alles wel eventjes komt bekritiseren hier. Want de paranormale wereld bestaat niet, toch? Ik kan het mis hebben, maar zo zijn er zovelen.
en bedankt voor je 'advies'maar LEER jij eerst maar eens je minder druk te maken en niet overal gebiedende wijs voor te gebruiken. Of ben je een gereïncarneerde dictator of zo?kan je wel leuk als smoesje gebruiken misschien.
Aan mijn taal merk je dat ik niet erg ontwikkeld ben?quote:Op zondag 26 februari 2006 15:04 schreef suntra het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid . Ik ben er niet eentje die alles komt te bekritiseren. En ten tweede geloof ik in het paranormale. En aan je taal gebruik merk ikookdat je niet echt ontwikkeld ben zielig hoor en dat noemt zich paranormaal begaafd hahahahMaar ik hou ermee op want ik ga me niet verlagen tot jou niveau.
Groetjes jamy
let ook op de interpunctie.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:04 schreef suntra het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid . Ik ben er niet eentje die alles komt te bekritiseren. En ten tweede geloof ik in het paranormale. En aan je taal_gebruik merk ikookdat je niet echt ontwikkeld ben zielig hoor en dat noemt zich paranormaal begaafd hahahahMaar ik hou ermee op want ik ga me niet verlagen tot jou niveau.
Groetjes jamy
Ik weet het wogo, ik weet hetquote:Op zondag 26 februari 2006 21:05 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
let ook op de interpunctie.
ikhadhettegen suntraquote:Op zondag 26 februari 2006 21:34 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Ik weet het wogo, ik weet het![]()
Dat weet ik ook, weet je wat, laat maarquote:
Parationeel dat is verzonnen dit woord bestaat nietquote:Op maandag 27 februari 2006 12:31 schreef raceman het volgende:
lichtbollen? is daar een weterschappelijk onderzoek over geweest met bewijzen dan?
en "parationeel" wat is dat dan?
Daar zijn ze nog steeds niet over uit in de wetenschap, geloof ik. Ik denk ook dat deze verschijnselen moeilijk te onderzoeken zijn. De meeste 'orbs' die worden vastgelegd op foto's zijn meestal stofdeeltjes oid, maar ik denk wel dat er foto's met echte orbs gemaakt kunnen worden.quote:Op maandag 27 februari 2006 12:31 schreef raceman het volgende:
lichtbollen? is daar een wetenschappelijk onderzoek over geweest met bewijzen dan?
en "parationeel" wat is dat dan?
Nee lieverd, ik heb het over mensen in het algemeenquote:Op maandag 27 februari 2006 20:48 schreef raceman het volgende:
Mijn scepticisme,dogmatigheden en pareidolie vergeten?
Haal jij dat allemaal uit 1 zin over mij?!...Mijn vraag ging over die lichtbollen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |