Medionquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:11 schreef Ghostbuster het volgende:
En wat is een A-merk computer dan?
Aldi-merkquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:09 schreef Rekkie het volgende:
Koop dan ook een A-merk.....
Zo vorige week zul je bedoelenquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:11 schreef Intergalactrick het volgende:
Medion bashen is zooooooo 2005.
En wat zou dat verbeteren aan beroerde fans?quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:09 schreef Rekkie het volgende:
Koop dan ook een A-merk.....
quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:12 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
En wat zou dat verbeteren aan beroerde fans?
alienwarequote:Op woensdag 4 januari 2006 23:11 schreef Ghostbuster het volgende:
En wat is een A-merk computer dan?
Je bedoelt dat de fan volgelopen is met rotzooi omdat je al sinds 1995 al niet stof gezogen hebt.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:09 schreef Herion het volgende:
Mijn medion pc is voor de twee keer in twee jaar overleden. Zelfde probleem, fan van vidoekaart stuk! Heb ze vorige keer nog gezegd dat deze binnen een jaar weer stuk gaat, want de fan is gewoonweg te klein.
Op dezelfde manier waarop de PC overleden is als Windows niet meer start. Snap dat dan toch.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:24 schreef GenesiZ het volgende:
ps: Hoe kan in hemelsnaam je pc overlijden als alleen je koelertje kapot is![]()
Dat is een prima ding, wel een gekloot om het aan te brengen met die pastatroep enzo, maar het is het waard.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:24 schreef GenesiZ het volgende:
Zalman derop en klaar is kees. Geen gezeur meer.
[afbeelding]
Als je de kennis hebt om te zien dat een bepaalde fan op een gfx-card te klein is, koop je toch geen Medion pc?quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:09 schreef Herion het volgende:
Mijn medion pc is voor de twee keer in twee jaar overleden. Zelfde probleem, fan van vidoekaart stuk! Heb ze vorige keer nog gezegd dat deze binnen een jaar weer stuk gaat, want de fan is gewoonweg te klein.
Nu is de fucking helpdesk tot 23:00 uur bel ik om 22:30, zijn ze te druk om me te helpen, dat tot 11 uur door, sure stelletje luie kneuzen, lekker naar huis zeker!
Ik wist als dat het een grote miskoop is, maar voor de duidelijkhied:
KOOP NOOIT EEN MEDION COMPUTER!!!
Ja goedemiddag ik kom een pc kopen,even moment ik haal even de kap eraf eerst,om te kijken of er wel een grote fan op de videokaart zitquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:29 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Als je de kennis hebt om te zien dat een bepaalde fan op een gfx-card te klein is, koop je toch geen Medion pc?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |