neequote:Op woensdag 4 januari 2006 23:11 schreef TheUnreal het volgende:
Ik drukte erop, en toen schoot ie zo keihard op zij![]()
![]()
![]()
..Gewonnen ?
niet: druk eropquote:en duw tegen de bovenkant tot ie omvalt..
Niet drukkenquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:11 schreef TheUnreal het volgende:
Ik duwde erop, en toen schoot ie zo keihard op zij![]()
![]()
![]()
..Gewonnen ?
rothoer.. heb je weer met je tengels aan dequote:
Nee, wil nu al niet meer winnenquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:15 schreef infra-roodborstje het volgende:
[..]
rothoer.. heb je weer met je tengels aan de [afbeelding]-knop gezeten?
Dan mag je ook nog ff editten dat je er tegen en niet op moet duwen![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:24 schreef Furious het volgende:
Wat een kutwedstrijd.
Iets met blij en een dode mus.
quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:37 schreef erikkll het volgende:
tvp
EN WE HEBBEN EEN WINNAAR MENSEN!quote:
Ik zie het pakket met spanning tegemoet...quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:57 schreef infra-roodborstje het volgende:
[..]
EN WE HEBBEN EEN WINNAAR MENSEN!
![]()
![]()
![]()
De prijs is zoals al eerder vermeld instructies tot het hervullen van het flesje!
mits interesse![]()
had dan een tsunami.jpg geplaats.. ging je nog voor de originaliteits prijsquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:00 schreef patty het volgende:
Dit gebeurde er:
[afbeelding]
Heb ik nu de prijs gewonnen?
Maar hij heeft er geen filmpje van gemaaktquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:57 schreef infra-roodborstje het volgende:
[..]
EN WE HEBBEN EEN WINNAAR MENSEN!
![]()
![]()
![]()
De prijs is zoals al eerder vermeld instructies tot het hervullen van het flesje!
mits interesse![]()
Over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerdquote:Op donderdag 5 januari 2006 21:29 schreef .Timp. het volgende:
[..]
Maar hij heeft er geen filmpje van gemaakt![]()
Ik sluit me hier volledig bij aan.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:55 schreef KanDOO het volgende:
Niet Hij duikelt niet koppeltje; hij koppelt duikeltje
wat ben jij trouwens? infra-blauwborstje?quote:
infraslotroosje is ie.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:08 schreef infra-roodborstje het volgende:
[..]
wat ben jij trouwens? infra-blauwborstje?
jij kent het geheim van goede topics nietquote:
Mag ik jou nomineren voor de Grote Dirktator Spellings Kneuzen Award?quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:09 schreef infra-roodborstje het volgende:
hij/zei
wad leverd mei dad op?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:30 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Mag ik jou nomineren voor de Grote Dirktator Spellings Kneuzen Award?![]()
Ik ben een finch.. Dat is een vogeltje..quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:08 schreef infra-roodborstje het volgende:
[..]
wat ben jij trouwens? infra-blauwborstje?
Laten we er een topic over openenquote:Op woensdag 11 januari 2006 16:23 schreef Finch het volgende:
[..]
Ik ben een finch.. Dat is een vogeltje..net zoals jou!
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |