nadat je harm hebt zien optreden zeggen dat ie niet zo'n geweldige zanger is en geen muzikaliteit heeft? Wow..dat is lef. Ik heb hem ook een paar keer in merleyn gezien en paar keer in berg en dal bij de kraakfeesten zien optreden en zingen kan hij zeker wel! Of het een idool is weet ik niet, maar op het podium is hij gewoon erg goed.quote:Op zondag 8 januari 2006 14:06 schreef BadDay het volgende:
Ik kom hem wekelijks tegen op de Thuesday Night Live sessie in Merleyn te Nijmegen, ik heb niet zoveel met hem, hij heeft een beetje een attitude en geweldige zanger is het niet... en muzikaliteit mist hij ook, hij vliegt er ook binnekort ook wel uit, denk ik... maarja..
Mij ook steeds minder, alleen z'n voorkomen valt nog op. Z'n zang is oke maar niet bijzonder goed.quote:Op zondag 8 januari 2006 13:27 schreef BVO het volgende:
Doet me niks.
Ik zeg niet dat hij slecht is, zingen kan hij wel, maar ik vind het geen geweldige zanger. Hij is prima voor een een logge bluesband, ik heb met iemand gesproken die met hem in een studio heeft gezeten en hij was niet echt positief over die ervaring. Hij kan zijn ding doen en dat doet hij goed maar echt geweldig muzikaal is hij gewoon niet.... Dat is niet kwaad bedoeld, hij doe zn ding goed maar daarmee houd het ook op... Ik ben gewoon niet weg van hem..quote:Op zondag 8 januari 2006 17:25 schreef EvilFaith het volgende:
[..]
nadat je harm hebt zien optreden zeggen dat ie niet zo'n geweldige zanger is en geen muzikaliteit heeft? Wow..dat is lef. Ik heb hem ook een paar keer in merleyn gezien en paar keer in berg en dal bij de kraakfeesten zien optreden en zingen kan hij zeker wel! Of het een idool is weet ik niet, maar op het podium is hij gewoon erg goed.
Whehe...zo noem ik 'm ook altijd.quote:
quote:
Foei, Hind maakt goede muziek!quote:Op zondag 8 januari 2006 18:54 schreef thaleia het volgende:
Ik heb nog nooit van een Idolskandidaat een cd gehoeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |