Laat hem dan ook op niveau typen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:02 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik 1: m'n neefje. Maar hij is in het echt onwijs tof en slim![]()
Niet?!quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zoiets ja.
Toen heb ik hem maar geblokkeerd en verwijderd.
Sinds die dag ben ik hartstikke bang voor dikke, besnorde mannen in een geel pak.
Maar gelukkig kom ik er niet veel tegen op straat.
Dat moet 'ie zelf maar lerenquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Laat hem dan ook op niveau typen.
Eentje heeft mij toegevoegd (ze kent een vriend van mij)quote:
Ik herinner het me weer.quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Eentje heeft mij toegevoegd (ze kent een vriend van mij)
En die andere heb ik toegevoegd, omdat ik op een verjaardag was en we in een discussie geraakt waren, waarin ik (zoals altijd) gelijk had. Zij wilde het niet geloven, dus zou ik het die volgende dag bewijzen.
En ja...dat ging om een taalkwestie.
Zij dacht dat er midden in een woord hoofdletters mochten staan?quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Eentje heeft mij toegevoegd (ze kent een vriend van mij)
En die andere heb ik toegevoegd, omdat ik op een verjaardag was en we in een discussie geraakt waren, waarin ik (zoals altijd) gelijk had. Zij wilde het niet geloven, dus zou ik het die volgende dag bewijzen.
En ja...dat ging om een taalkwestie.
Whehe.quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zij dacht dat er midden in een woord hoofdletters mochten staan?
Waarom ben je nog steeds stom?!quote:
quote:
quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:17 schreef BVO het volgende:
Zhenar, steun jij Raf eens in de survival.
Als CDP en Globe haar zo ook nog minpunten gaan geven gaat ze toch wel hard omlaag hoor, Sven en Tom en Globe net ook alquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:18 schreef Zhenar het volgende:
[..]Ik wilde haar net twee minpuntjes geven "omdat ze het toch wel kan hebben"
![]()
quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:19 schreef Insomaniac het volgende:
Ik wil graag een klacht indienen over de anti-Raffaëlaanse sentimenten bij de "mods" alhier.
Ja, dat komt van Fairly Odd Parents.quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:14 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Waarom ben je nog steeds stom?!Met je "Bassie"
![]()
Tenzij dat van Fairly Odd Parents is, dan is het tof
OK, nu ben je officieel tofquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:23 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ja, dat komt van Fairly Odd Parents.. Ik had het nooit door, tot ik er eens op lette! Hij zegt het zo vaak!
![]()
Idols survival game: 2 stemmen negatief, 1 positief.quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:20 schreef Bupatih het volgende:
Wáár precies kan ik Raffaëla minpunten geven?
quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:27 schreef Paltos het volgende:
Is er hier trouwens iemand die [afbeelding] goed kan verkleinen tot 60 op 60? Want bij mij wordt het dan zo slecht..
Mijn dank zou groot zijn.!
Ik krijg hoofdpijn van mijn achtergrondquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:30 schreef Paltos het volgende:
[..]
Perfect!.
Sorry Bup, maar ik krijg hoofdpijn van m'n huidige avatar..
Bassiequote:Op donderdag 5 januari 2006 00:30 schreef Paltos het volgende:
[..]
Perfect!.
Ik krijg hoofdpijn van jouw Raffaëla haat!quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik krijg hoofdpijn van mijn achtergrond
quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:33 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik héb al hoofdpijn én tentamen vandaag..
Welterusten, dus.
Dat zei mijn vrouw ook vannacht...quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:33 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik héb al hoofdpijn én tentamen vandaag..
Die post ik net!quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:35 schreef Paltos het volgende:
Ik zoek een afbeelding van die twee elven. Wat zijn zij droog!![]()
Nou nou, haat is een groot woordquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:31 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik krijg hoofdpijn van jouw Raffaëla haat!![]()
Oh ja?! GEEF HAAR DAN EENS + STEMMEN!quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou nou, haat is een groot woord!
Welke elven bedoel je dan?quote:
Alsof ze dat nodig heeftquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:37 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Oh ja?! GEEF HAAR DAN EENS + STEMMEN!![]()
quote:
Maakt niet uit.quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:30 schreef Paltos het volgende:
[..]
Perfect!.
Ja, ik geef het toe.quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maakt niet uit.
Je bent gewoon nog niet klaar voor mijn tofheid / toffe avatars! [afbeelding]!
Hihi.quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Idols survival game: 2 stemmen negatief, 1 positief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |