abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 januari 2006 @ 21:54:49 #1
53054 Kebab
Salvia Divinorum
pi_33708656
Serieus, wat ziet een schele? Wat voor beeld moet ik me voorstellen?
Het millennia oude levensbloed van mijn sjamanistische voorvaderen, dat door mijn nederige aderen stroomt, brandt heviger als nooit tevoren.
"...happy birthday son you got a bracelet!" - McManus
- ik heb 4 jaar aan de mafo gestudeert -
pi_33708726
Hetzelfde als iedereen
  woensdag 4 januari 2006 @ 21:57:12 #3
53054 Kebab
Salvia Divinorum
pi_33708742
Er moet toch wel iets anders zijn?
Het millennia oude levensbloed van mijn sjamanistische voorvaderen, dat door mijn nederige aderen stroomt, brandt heviger als nooit tevoren.
pi_33708909
scheel beeld
Hatsjoe!
  woensdag 4 januari 2006 @ 22:02:44 #5
53054 Kebab
Salvia Divinorum
pi_33708958
Ja, ok, maar...hoe moet ik, een niet schele, me dat schele beeld nou voorstellen?
pi_33709057
Misschien zijn er wel schele mensen op Fok?
I drink a lot of coffee before I go to sleep. It makes me dream faster.
pi_33709115
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 22:05 schreef El_Rolando het volgende:
Misschien zijn er wel schele mensen op Fok?
Meldt
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_33709155
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 22:02 schreef Kebab het volgende:
Ja, ok, maar...hoe moet ik, een niet schele, me dat schele beeld nou voorstellen?
'Scheelzien is een afwijking van de stand van de ogen, waarbij de ogen niet op hetzelfde punt gericht zijn. Hierdoor ontstaat normaal gesproken een dubbelbeeld.'

Hoefde je niet zo heel ver voor te googlen. Je ziet dus twee broodjes kebab in plaats van twee
Hatsjoe!
pi_33709175
Ik kijk scheel naar buiten; niet naar binnen, dus wat die mensen zien weet ik ook niet.

Ik zie iig gewoon hetzelfde als iedereen; plus een stukje meer aan 1 kant zegmaar
vosss is de naam,
  woensdag 4 januari 2006 @ 22:08:07 #10
133747 Lippie85
Maar ik rook niet
pi_33709178
Z'n neus
Nou maar die keepert van Brazilië, die Cantharel, die kon d'r in weze geen kloten van. Dat zag je ook bij die penalties, hij lag de hele tijd in de verkeerde hoek. Maar dan moeje ze daar niet schieten natuurlijk!!
pi_33709203
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 22:06 schreef vosss het volgende:

[..]

Meldt
................................................................................................................................................................................Zie je dit?
  woensdag 4 januari 2006 @ 22:08:52 #12
133747 Lippie85
Maar ik rook niet
pi_33709212
En soms wat erop zit:
Nou maar die keepert van Brazilië, die Cantharel, die kon d'r in weze geen kloten van. Dat zag je ook bij die penalties, hij lag de hele tijd in de verkeerde hoek. Maar dan moeje ze daar niet schieten natuurlijk!!
pi_33709218
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 22:07 schreef Ali Salami het volgende:
Je ziet dus twee broodjes kebab in plaats van twee
Met scheel naar buiten kijken dus niet

(ik kan overigens wel niet 3D zien, geen idee of iedereen die scheel naar buiten kijkt dat heeft )
vosss is de naam,
pi_33709277
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 22:09 schreef vosss het volgende:

[..]

Met scheel naar buiten kijken dus niet

(ik kan overigens wel niet 3D zien, geen idee of iedereen die scheel naar buiten kijkt dat heeft )
Wel niet? Dus dat kan ook nog...
pi_33709285
Maar kijk voor de schele mensen die ff iets anders kijken oké, maar wat nou als je écht gewoon scheel kijkt zoals je nu (wedden dat iedereen bij het zien van deze thread ff scheel kijkt) kijkt. Zoiets: http://www.global-dvc.org/html/Close-up-Nose-Scheel.jpg
  woensdag 4 januari 2006 @ 22:11:09 #16
53054 Kebab
Salvia Divinorum
pi_33709299
Daar wordt je toch fucking paranoia van de hele tijd? Wat die kat doet bedoel ik...?
pi_33709348
Ofja, ik kán het wel, maar dan moet ik met 2 ogen recht vooruit kijken en daar moet ik me dan op concentreren zegmaar. Dus dat doe ik gewoon niet; kost alleen maar onnodig energie en ik zie zo ook alles prima

Enige nadeel is dat ik bv met inhalen af en toe bij mn eigen denk: "nou, dat ging ook maar net! Of, nounou vosss, je had er al 5 keer langsgekunt" als er een tegenligger komt.......omdat ik geen 3D zie, kan ik wel enigsinds inschatten hoever de tegenligger weg is, maar totaal niet hoe hard dattie rijd )

Maargoed, zoals gezegd, ik heb geen idee of andere mensen die scheel naar buiten ipv naar binnen kijken daar ook "last" van hebben?
vosss is de naam,
  woensdag 4 januari 2006 @ 22:14:37 #18
53054 Kebab
Salvia Divinorum
pi_33709441
Best wel interessant eigenlijk. Zintuigen zijn helemaal de bom!
pi_33709492
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 22:01 schreef Ali Salami het volgende:
scheel beeld
Klaar.

Slotje
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  woensdag 4 januari 2006 @ 22:17:12 #20
75265 Intergalactrick
Ik ook Ik ook Ik ook Ik ook
pi_33709548
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 22:08 schreef Lippie85 het volgende:
En soms wat erop zit:
[afbeelding]
Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook
____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____
Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook
  woensdag 4 januari 2006 @ 22:22:00 #21
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_33709727
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 22:12 schreef vosss het volgende:
Ofja, ik kán het wel, maar dan moet ik met 2 ogen recht vooruit kijken en daar moet ik me dan op concentreren zegmaar. Dus dat doe ik gewoon niet; kost alleen maar onnodig energie en ik zie zo ook alles prima

Enige nadeel is dat ik bv met inhalen af en toe bij mn eigen denk: "nou, dat ging ook maar net! Of, nounou vosss, je had er al 5 keer langsgekunt" als er een tegenligger komt.......omdat ik geen 3D zie, kan ik wel enigsinds inschatten hoever de tegenligger weg is, maar totaal niet hoe hard dattie rijd )

Maargoed, zoals gezegd, ik heb geen idee of andere mensen die scheel naar buiten ipv naar binnen kijken daar ook "last" van hebben?
Rembrandt van Rijn had wellicht hetzelfde als jij: http://www.abc.net.au/science/news/stories/s1198105.htm

Let wel even op de oeroude verneukeratieve "conclusie" zoals die nogal vaak in de media voorkomt: "Rembrandt was cross-eyed"
En de 1e alinea begint met: "Renowned 17th century Dutch artist Rembrandt may have been cross-eyed, according to U.S. researchers."

Scheel zien, of "strabismus" (is niet hetzelfde als een lui oog trouwens):
quote:
What Does Strabismus Cause?
"What does my child see"?
If a person's two eyes are not aligned (strabismic) three different things can happen:

the patient will see double because the two eyes are not aimed at the same point;

one of the eyes can suppress or turn off (in the brain) to avoid double vision (technically called diplopia). This condition is called suppression.;

the brain can develop a new match with each eye so that fusion occurs even though the eyes are not aimed at the same spot. This last phenomenon is known as anomalous retinal correspondence. It occurs early in life and will almost never occur if the strabismus develops after four years of age.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  woensdag 4 januari 2006 @ 22:32:27 #22
28908 Magistic
Nu met extra veel vruchtvlees!
pi_33710135
Ben niet scheel, maar kan door een oogoperatie ook geen diepte meer zien.
Die operatie was als kind zijnde al, dus ik weet niet hoe diepte eruit ziet.
Ik kan ook gewoon alles, bal vangen, afstand schatten, op een file afrijden zonder te crashen.
Dus volgens mij lullen ze gewoon maar wat...
Narcist
  woensdag 4 januari 2006 @ 22:36:14 #23
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_33710311
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 22:32 schreef Magistic het volgende:
Ik kan ook gewoon alles, bal vangen, afstand schatten, op een file afrijden zonder te crashen.
Maar afstand inschatten IS toch diepte zien?
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  woensdag 4 januari 2006 @ 22:37:14 #24
53054 Kebab
Salvia Divinorum
pi_33710355
Als je een bal kan vangen kan je diepte zien hoor...
pi_33710358
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 22:32 schreef Magistic het volgende:
Als jij kan inschatten hoe hard een tegenligger op je af komt rijden dan zie je wel diepte.
Zonder diepte te zien kan dat niet. Hooguit door trial en error (of bijna errors dan in dit geval ) dat je een beetje een idee hebt hoelang je nog ongeveer hebt om in te halen als die auto voor je om en nabij de 80 rijdt

vosss is de naam,
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')