Wat verwacht je dan?quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:12 schreef SamStar het volgende:
ow ja en om nu in de reacties iets over mijn taal gebruik te zeggen is gewoon zielig... dat je dat weet alvast
taal-puristquote:Op woensdag 4 januari 2006 21:14 schreef Nexxennium het volgende:
Het is 'taalpurist'.
En 'sollicitatiebrieven' is 1 woord.quote:Kijk dat de taal verloedert ...
Taalpuristen zijn geen spellingsfetisjisten. Die laatste groep probeer jij nu aan de schandpaal te nagelen, topicstarter!quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:11 schreef SamStar het volgende:
Kijk, dat de taal verloederd is, is tot daar aan toe. Maar om te gaan zeiken als er net een lettertje verkeerd staat (wat net zo goed een typefout kan zijn, ik noem maar iets), vind ik echt irritant worden, vooral hier op Fok!.
Kijk, als iemand zo praat:
"Wa gij vuile, gaat 'n end heen wanne"
of zo, van:
"Ik ben niet so goet in tal..."
dan snap ik misschien nog wel dat je er iets van kunt gaan zeggen...
Maar als de tekst leesbaar is en goed te begrijpen, moet je niet zeiken. We typen hier geen sollicitatiebrieven.
Jouw beargumentatie is pas kansloosquote:
is is het werkwoord, verloederd krijgt dus geen +Tquote:
Dude, het is dus het voltooid deelwoord, niet de pv.quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:47 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Jouw beargumentatie is pas kansloos
Het is zeker de pvquote:Op woensdag 4 januari 2006 21:48 schreef Paltos het volgende:
[..]
Dude, het is dus het voltooid deelwoord, niet de pv.![]()
jezus, als je dat niet zietquote:Kijk dat de taal verloederd is tot daar aan toe
Meen je dat nu?quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:49 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Het is zeker de pv
[..]
jezus, als je dat niet ziet
Wablief?quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:49 schreef Blaxje het volgende:
Men hoort geen fouten te maken in de Nederlandse taal. Mensen die worden verkeerd spellen of zich vergissen in het gebruik van d en dt dienen zich automatisch aan te melden voor een cursus Nederlands. Je zou jezelf moeten schamen.
Zeker. Ik denk dat degene bij het woordje "is" de fout maakt. Er staat geen komma achter, dus het is de pv.quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:49 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Het is zeker de pv
[..]
jezus, als je dat niet ziet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |