quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:40 schreef Nnelis het volgende:
gewicht op zoeken op www.autoweek.nl. Daarna naar autotrack, daar staat een link voor tarieven
Ja, niet doenquote:Op woensdag 4 januari 2006 19:47 schreef DeeCruise het volgende:
Bedankt, wat ik net gekeken heb komt op ¤43,- per maand....pfff, toch nog best wat geld voor zon wagen...Iemand nog tips over het hoe en wat betreffende dat model?
Lelijk vind ik em niet...Heeft wel iets, mooi zwart met chromen accenten, en hij ligt ook ietsje lager waardoor die strakker tuint...Het blijft een schip, dat ben ik met je eens, maar je krijgt er ook een hoop comfort voor terugquote:Op woensdag 4 januari 2006 19:55 schreef FRaGMaN het volgende:
niet doen. lelijke grote bak.
Als je die 1:12 baseert op de autogids van autoweek kan ik je alvast garanderen dat je dat niet gaat halen. Ze zijn daar over het algemeen erg positief. En die alfa heeft natuurlijk niet voor niets een 70 liter brandstoftankquote:Op woensdag 4 januari 2006 19:58 schreef DeeCruise het volgende:
Het verbruik valt best mee, het is het kleinste blok , de 2.0 twin spark....Verbruik lig ongeveer rond de 1:12...Verzekering, sjah, de vorige car stond op naam van mijn moeder, dus dat blijft toch een pijnlijk grapje..Die onderdelen heb je wel gelijk in, de vorige reparaties waren behoorlijk prijzig, maar er zit een nieuwe versnellingsbak onder, koppakking is vervangen, motronic plus startslot vervangen, nieuwe riemen, de hele rambam...
Ik twijfel....
Ga jij maar in je 13 in een dozijn volkswagen rijdenquote:Op woensdag 4 januari 2006 19:55 schreef FRaGMaN het volgende:
niet doen. lelijke grote bak.
Hey, bedankt voor jullie antwoorden! Deze wagen kost idd zo goed als niks aangezien ik em van mijn vriendin overkoop....aangezien mijn onderwerp redelijk veranderd was, heb ik op aanraden van een modje een nieuw topic geopend met iets meer info...quote:Op donderdag 5 januari 2006 10:19 schreef ConQuestador het volgende:
Mooie luxe bak voor weinig geld. Doordat die auto's zo enorm dewarderen heb je voor een prikkie een enorm luxe bak (bedenk wel: toen dat ding nieuw was zat ie in het segment van de mercedes en de bmw 7serie).
Hoe het echter zit met onderhoud en dergelijke dat weet ik niet, als je zelf een beetje handig bent is dat absoluut geen reden om 'm niet te kopen.
Misschien dat de mensen van het alfaforum je kunnen helpen : www.alfaforum.nlhier zitten liefhebbers (en dus kenners) van ieder type alfa
Heb op de zaak nog een 164 twinspark 2.0 staan. Mag je waarschijnlijk meenemen voor 250 euro ofzo. Enige mankement is volgens mij een kapotte voorruit....quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:33 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Hey, bedankt voor jullie antwoorden! Deze wagen kost idd zo goed als niks aangezien ik em van mijn vriendin overkoop....aangezien mijn onderwerp redelijk veranderd was, heb ik op aanraden van een modje een nieuw topic geopend met iets meer info...
Klik hier: Vragen/ervaringen Alfa Super 164
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |