Makrokranen ?quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:01 schreef Sloper het volgende:
de 164 moet je gewoon met V6 hebben, die 2.0 zijn van die afgeragte (vul een etnische minderheid in)-bakken
Overigens is dit de super, niet de regular 164 he....quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:01 schreef Sloper het volgende:
de 164 moet je gewoon met V6 hebben, die 2.0 zijn van die afgeragte (vul een etnische minderheid in)-bakken
Ik heb al een keer eerder een wagen gehad, een kadett gsi...Staat er nu ook 1 in de garage (maar dan een 16v) die helemaal uit elkaar ligt en weer opgebouwt moet worden. Ik ben heel handig in sleutelen, daar gaat t niet om....Maar alfa is mij onbekend, en ik weet dat de onderdelen prijzig zijn...quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:10 schreef Hyperdude het volgende:
Valt me niet tegen. Maar je betaalt per 2-3 jaar wel bijna de waarde van je otoo aan premie! Ik zou er niet aan beginnen. Alleen als je tijd/gelegenheid en kennis hebt om er zelf aan te prutsen. Als je van A naar B wilt rijden kan je beter eerst iets simpelers kopen.
Ik rij nu een Alfa 145 1.9 td met 3 ton op de klok en geen centje pijn (tevens geen spatje roest te bekennen), ik ken iemand en die heeft een Alfa 2.0t Spark op LPG gehad met 3 ton op de teller, netjes starten op benzine en overschakelen op gas zonder probs.quote:Op donderdag 5 januari 2006 03:44 schreef StefanP het volgende:
Italiaan met 200000km = nee. Voor mij dan.
Had ik al gekeken, maar t aanmelden wil niet echt vlotten....Overigens bedankt aan de anderen voor de info...Ik vind het een mooie bak en zie buiten de reparaties niet echt problemen, dus ik denk dat ik er wel voor ga...Over het warmrijden van een aluminium blok: gsi gereden, dus bekendquote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:03 schreef PeuRac het volgende:
De 164 is een héérlijke auto en onderhoudt hoeft niet duur te zijn, hangt af van je contacten. Maar kijk eens op www.alfaclub.nl en binnenkort komt er een aparte 164 club.
Ik heb ook wel een stel Alfa's gehad. Nooit echte problemen mee gehad, maar er is altijd wel iets kleins/electronisch waar je weer eens een zaterdagochtend mee kan pielen. Dat is prima als je dat leuk vindt, en voor het geld krijg je een prima rijdende bak, maar Alfa's zijn echt niet even goed/betrouwbaar/storingsvrij als een Toyota/Honda. Nu niet en 10-15 jaar geleden helemaal niet.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:00 schreef Dracar het volgende:
...
Mits goed onderhouden is een Alfa evengoed als een Jappenbak..
...
Gewoon lekker laten blaten. Heb weinig behoefte aan een Alfa op iedere hoek van de straat ala VW golfquote:Op vrijdag 6 januari 2006 07:30 schreef BoJo het volgende:
Toch jammer dat er zoveel kortzichtige mensen zijn die als door een ali geneukt schaap elkaar na praten maar ver van de werkelijkheid af zitten.
Daar heb je eigenlijk een heel goed punt!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:19 schreef Speed-Addicted het volgende:
[..]
Gewoon lekker laten blaten. Heb weinig behoefte aan een Alfa op iedere hoek van de straat ala VW golf, een van de redenen waarom ik een 145 gekocht heb, hoevaak kom je die nog tegen
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |