klinkt eerder als een term uit SEX ofzoquote:Op woensdag 4 januari 2006 19:42 schreef NJ het volgende:
ontsappen
Zeker met de uitspraak:quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:42 schreef NJ het volgende:
Met grote regelmaat help ik users te ontsappen uit die vicieuze cirkel van spanning..
quote:kuttopic, slotje![]()
Vergeet het oude, vertrouwde, "bagger" niet.quote:
zwetend naar mijn scherm kijken en als er een slotje op is geplaatst in woede uitbarstenquote:Op woensdag 4 januari 2006 19:30 schreef Chowi het volgende:
Stel je eens voor.. zit lekker te Fokken en je krijgt opeens een geniale ingeving.. je besluit er speciaal een topic aan te wijden omdat je denkt dat het wel veel reacties bij andere users zal los weten te brengen.
Na het typen van je bericht klik je voldaan op de "invoeren"-knop en zie jejezelf trots bovenaan je active topics verschijnen.
Je paakt een willekeurig ander topic en post er wat onzin en drukt vervolgens op je active topics, maar je ziet dat de "Laatste post"-kolom helemaal leeg is. Je hebt wel een paar views maar reacties komen er niet. Dan bedenk je je dat de magische knop F5 misschien uitkomst biedt en je bemerkt dat er wel één nieuwe view bij is gekomen.
Gelukkig is er dan altijd wel een user die er op reageert, ookal zegt hij niets boeiends, het schoppen van jouw topic zorgt ervoor dat het gaat lopen en de leuke reacties vanzelf komen.
Wie kent de spanning waar ik het nu over heb en hoe gaan jullie er mee om?
Het is een trekje waar ik gedurende mijn bestaan op Fok! nooit meer vanaf zal komen, en dat betreur ik.quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:02 schreef broesgroes het volgende:
maarre, Chowi, hoe bevalt je topic, is de spanning een beetje te dragen of heb je intussen spijt en wou je dat je dit topic nooit begonnen was?
Volgens mij moet het net zoiets zijn als wachten op bezoek waarvan je niet zeker bent of ze gaan komen..,![]()
Persoonlijk vind ik het al jammer dat je de moed hebt om überhaupt te posten.quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:07 schreef broesgroes het volgende:
tja, ben nog vrij nieuw op het net maar denk dat ik dergelijke stress ook nog wel ga leren kennen... Weet alleen niet of ik ooit de moed zal hebben zelf een topic te openen...![]()
Dan pers je als het ware al die nare gevoelens de riolering in.quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:15 schreef Bizznitch het volgende:
ik moet altijd eers even poepen, maar dan gaat het wel
Ik had het zelf niet subtieler kunnen brengenquote:Op donderdag 5 januari 2006 20:10 schreef Stofje het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het al jammer dat je de moed hebt om überhaupt te posten.
vrouwen poepen nietquote:Op donderdag 5 januari 2006 20:15 schreef Bizznitch het volgende:
ik moet altijd eers even poepen, maar dan gaat het wel
Tja, dat is menselijk. Hoe lager het niveau ligt, hoe meer mensen het aanspreekt.quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:10 schreef paultjuhhh het volgende:
Ohja ! die spanning heb ik zovaak he bij elk topic weer
En altijd reageren er zoveel mensen op mijn topics![]()
En dat is wat ik zo verafschuw in ONZ.quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:12 schreef Stofje het volgende:
[..]
Tja, dat is menselijk. Hoe lager het niveau ligt, hoe meer mensen het aanspreekt.
ONZquote:Op donderdag 5 januari 2006 21:21 schreef Chowi het volgende:
[..]
En dat is wat ik zo verafschuw in ONZ.
als je je topic moet spammen is dat meestal een slecht tekenquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:43 schreef Casparovvv het volgende:
Ik herken dit!momenteel met dit topic:
Fok! fopt de media!
Dat klopt. Het loopt voor geen meterquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:44 schreef remlof het volgende:
[..]
als je je topic moet spammen is dat meestal een slecht teken
ja preciesquote:Op donderdag 5 januari 2006 20:18 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dan pers je als het ware al die nare gevoelens de riolering in.
zal ik eens even lekker in je bek schijten?quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:11 schreef jaguar het volgende:
[..]
vrouwen poepen niet
en wie dat wel vind die is gewoon niet gezond
lol newbiequote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:38 schreef broesgroes het volgende:
stofje, we begrijpen je reaktie, zag net op je profiel dat je net een half jaar oud bent en op die leeftijd kun je nog niet alles weten... Sterkte met je verdere leven.![]()
Dat is vaak de beste remedie. Als al je topics goed verlopen, ken je nauwelijks geen spanning meer omdat je voordat je een topic opent er toch al zeker van bent dat deze potentie heeft.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:49 schreef Falco het volgende:
Ik herken het ook wel. Gelukkig lopen de meeste van mijn topics uitstekend
Lul niet.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:11 schreef Aurelianus het volgende:
Mijn topics lopen niet.
Meestal kan je het van tevoren wel een beetje inschatten toch vind ik. Maar toch blijf ik het wel spannend vinden hoorquote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:54 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat is vaak de beste remedie. Als al je topics goed verlopen, ken je nauwelijks geen spanning meer omdat je voordat je een topic opent er toch al zeker van bent dat deze potentie heeft..
Het is de waarheid.quote:
Vaak hebben de meest onnozele topics de meeste potentie. Toch jammer!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:04 schreef Falco het volgende:
[..]
Meestal kan je het van tevoren wel een beetje inschatten toch vind ik. Maar toch blijf ik het wel spannend vinden hoor
Een topic met meer dan één zinnige reactie is in mijn ogen al een goedlopend topic.quote:
Lage standaarden.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:20 schreef Chowi het volgende:
Een topic met meer dan één zinnige reactie is in mijn ogen al een goedlopend topic.
Je moet ook niet teveel verwachten van ONZ.quote:
En KLB?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:42 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je moet ook niet teveel verwachten van ONZ.
KLB al hé-lé-máál niet.quote:
Dan ben ik gerustgesteld. Enigszins.quote:
Met dank aan mij. Nu moet je lief zijn.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:50 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Dan ben ik gerustgesteld. Enigszins.
Zodra ik een tekort krijg aan testosteron.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:51 schreef Chowi het volgende:
[..]
Met dank aan mij. Nu moet je lief zijn.
Dat zal wel heel lang duren, hm?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:55 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Zodra ik een tekort krijg aan testosteron.
Pré-cíés.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:19 schreef Intxaurraga het volgende:
Tja, wie wil er nog bungeejumpen als je diezelfde spanning kan krijgen door een topic op fok te openen.
ze zijn én kwantitatief lang en kwalitatief hoog, daar kunnen niet veel users mee omgaan hier.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:11 schreef Aurelianus het volgende:
Mijn topics lopen niet.
daarom is dit ook een FOK forum.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:26 schreef NJ het volgende:
[..]
ze zijn én kwantitatief lang en kwalitatief hoog, daar kunnen niet veel users mee omgaan hier.
Ehm, verklaar je nader.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:32 schreef xim0tje het volgende:
[..]
daarom is dit ook een FOK forum.Am i right.[
Ik vond het vroeger nog enger om een topic te openen. Typisch geval van topicopeningsangst. Ik zocht een praatgroep op en zo is alles toch nog goedgekomenquote:Op woensdag 4 januari 2006 19:30 schreef Chowi het volgende:
Wie kent de spanning waar ik het nu over heb en hoe gaan jullie er mee om?
Zijn daar praatgroepen voor?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:04 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Ik vond het vroeger nog enger om een topic te openen. Typisch geval van topicopeningsangst. Ik zocht een praatgroep op en zo is alles toch nog goedgekomen![]()
praatgroepenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:04 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Ik vond het vroeger nog enger om een topic te openen. Typisch geval van topicopeningsangst. Ik zocht een praatgroep op en zo is alles toch nog goedgekomen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |