quote:Op maandag 16 januari 2006 19:19 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
[afbeelding]
Do You Feel Lucky, PUNK?!
Wat lievvvvv!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:25 schreef Ardenlyn het volgende:
Wat een mooie foto's!!!
Zal ook een paar van de onze zoeken
[afbeelding]
Zalty, Rupert en Pooh
Dat zijn wel 3 hele lieverds....quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:25 schreef Ardenlyn het volgende:
Wat een mooie foto's!!!
Zal ook een paar van de onze zoeken
[afbeelding]
Zalty, Rupert en Pooh
En bedankt hequote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:44 schreef Serendips het volgende:
[..]
Wat lievvvvv!![]()
Ik zie een gelijkenis met Cerberus:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:28 schreef Serendips het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
'O, jij wil mij op de foto zetten.Kun je dat niet eerst even vragen?
Wie zegt dat ik dat wil?
Je weet toch dat katten een eigen willetje hebben...'
![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:28 schreef Serendips het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
'O, jij wil mij op de foto zetten.Kun je dat niet eerst even vragen?
Wie zegt dat ik dat wil?
Je weet toch dat katten een eigen willetje hebben...'
![]()
Prachtige foto!!quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:41 schreef Sammetje het volgende:
Quincy & Sylvester......2 zusjes, ze woonde toen pas een paar dagen bij ons. Zulke scheetjes!!!!
[[url=http://www.filedump.nl/plaatjes/q_en_s.jpg]afbeelding][/URL]
Plantjes eten doen ze als ze buikpijn hebben.quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:11 schreef ilsepilse het volgende:
Hier is een foto van Ukkie, een van onze drie poesbeestjes. Ukkie is dol op plantjes eten...
[afbeelding]
De maag dus, of ze pijn hebben weet ik niet maar katten gebruiken groen om de haarballen uit de braken.quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:55 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Plantjes eten doen ze als ze buikpijn hebben.
Zo! Op deze punch zou Regilio Tuur zelfs jaloers worden...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:21 schreef Miss_B het volgende:
De leukste foto van mijn poes Spetter.
Ze was hier lekker aan het kroelen.
[afbeelding]
Klopt, en aangezien Ukkie een binnenkat is, moet ze het groen toch ergens anders vandaan halen dan van buiten. Alleen eet ze de plantjes niet op, ze kauwt er alleen even in, of trekt het blaadje los. Ze bijt overal graag in, ook in tassen, schoenen, douchegordijnen, noem 't maar op.quote:De maag dus, of ze pijn hebben weet ik niet maar katten gebruiken groen om de haarballen uit de braken.
Biertje?quote:
het sexuele leven van wat?quote:
quote:Op zondag 5 maart 2006 14:13 schreef Bluezz het volgende:
Het hite rapport : het sexuele leven van de man
(nog nooit gelezen, is van golfer) ....
Bourgondischquote:Op zondag 5 maart 2006 14:14 schreef zoalshetis het volgende:
![]()
leuke kat trouwens! die houdt ook wel van lekker eten zo te zien.
Prachtige foto! Katten, hoezo NIET gevaarlijk??quote:
Die bovenste!quote:Op zondag 19 maart 2006 00:56 schreef Buttercup het volgende:
Deze vind ik zo gaaf omdat meneer heel goed weet dattie iets had gedaan wat eigenlijk niet mag en nét niet op heterdaad werd betrapt omdat ie op tijd wegsprong:
[afbeelding]
En deze omdat Pulan, hoewel hij hier op een doos bijt, de gewoontje heeft te 'bijten' in plastic tassen. Helaas mist ie nogal vaak en lijkt ie daardoor de tas te likken ipv killen
[afbeelding]
gecondoleerdquote:Op dinsdag 4 april 2006 08:42 schreef LovelyLady het volgende:
In de wasbak![]()
Helaas is hij vorige week overleden![]()
Wat geinig, mijn kat doet af en toe hetzelfdequote:Op dinsdag 4 april 2006 08:42 schreef LovelyLady het volgende:
In de wasbak![]()
Helaas is hij vorige week overleden![]()
coole foto! erg mooi dat licht.quote:
als je hem uitvergroot en in een lijst doet, is het een prachtig kunstwerk. kan je houden en/of aan iemand dierbaars geven.quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:02 schreef Spees_Eend het volgende:
En het was nog niet eens de bedoeling
Of moet ik dat er niet bij zeggen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |